Hirdetés

Szemléletformáló közösségi média kampány indul a hazai innovátorokért

Az INPUT Program útnak indította a példaértékű és szuper menő #vegyélstartupot kampányát. A kampány  a közösségimédia felületein zajlik, és a részvétel teljesen ingyenes. A kezdeményezés egyszerre nyújt segítséget a hazai startupoknak és a tudatos vásárlóknak. 

Az INPUT program elsődleges célja a hazai startupok segítése és a helyi startup ökoszisztémák építése, közösségek szervezése. Mint az összes induló vállalkozás esetében, így a startupoknál is a legnagyobb kihívás a felhasználók és vásárlók elérése. A #vegyélstartupot egy olyan kampány, amelyben az INPUT program munkatársai és az általuk elért ökoszisztéma szereplők és érdeklődők saját transzparens vásárlásaikkal segítik a startupokat.

Mi a #vegyélstartupot célja?

Az ötletgazdák azt remélik, hogy egy összetartó közösséget generál majd, aki támogatja a hazai startupokat és minél szélesebb körben láthatóvá teszi őket. “A motivációnk az volt a kampány létrehozására, hogy mi, akik a startup ökoszisztémában dolgozunk példát mutassunk a saját köreinkben azzal, hogy láthatóvá tesszük a hazai startupokat minél több felhasználó és fogyasztó számára.

Szeretnénk egy gazdaságélénkítő, de egyben figyelemfelhívó és edukáló hatást kifejteni ezzel, és reméljük, hogy ennek az eredményeit hosszú távon az startupok is megérzik majd – Budapesten és vidéken egyaránt.

Nagyon bízunk abban, hogy sok-sok ezer #vegyélstartup hashtaget aláthatunk majd a következő két hétben a közösségi médiában.” – számolt be célkitűzéseikről Kiss Ákos ötletgazda, az INPUT Program debreceni koordinátora.

A kampány célcsoportja egyrészt a hazai startupok, akik részt vesznek a programba, segítve ezzel a nyilvánossághoz- és (további) piachoz jutást.  A résztvevő startupok listája elérhető IDE kattintva! Másrészt természetesen a vásárlók, akik a termékeket, szolgáltatásokat veszik igénybe, így bevonódnak a kampányba. Ezzel segíti a kampány esetükben a hazai startupok és az ökoszisztéma megismerését, illetve a tudatos vásárlást.

A kampány időszakában a résztvevők napi szinten, egy vagy több közösségi média felületen (Linkedin, facebook, Twitter, Instagram stb.) posztolnak arról, hogy egy hazai startuptól vásároltak terméket vagy szolgáltatást. Ilyen és ehhez hasonló posztokra számíthatunk tehát:

Ma a @ViddL vitte el a csomagom! #vegyélstartupot #ViddL

Mai ebédemet a @OneMinOrderen keresztül rendeltem meg! #vegyélstartupot #OneMinOrder”

Az INPUT program részéről részt vesznek a területi koordinátorok, a központi munkatársak, illetve egyéb, az általuk elért ökoszisztéma szereplők, pl. a mentor-szakértői hálózat tagjai. További résztvevők a bevont startupok, érdeklődők, influencerek, ökoszisztéma szereplők. Így a kampány során (online) több ezer ember érhető el, ezáltal népszerűsödnek a hazai startupok és erősödik a hazai startup ökoszisztéma.

A kampány időszakában a résztvevők transzparens módon vásárolnak minden esetben használva a program hashtag-jét. A rövid, de intenzív időszak alatt több tucat ember naponta egy vagy több közösségi média poszttal akár több ezer ember elérésére is képes. Ennek köszönhetően a startupok erőforrást nem igénylő reklámhoz jutnak, ezáltal növekedhet az elért célcsoport szereplők, majd felhasználók/igénybe vevők száma.

A kampány minél szélesebb körben való terjedésében segítséget jelenthet a lokális inkubátorok, közösségi irodák bevonása, így elérhetőek az ő portfóliójukba tartozó startupok, innovatív gondolkozású vásárlók.

“A kampány megvalósulási időpontja 2018 október 08-tól két héten át tart. Ez egy próbaidőszaknak tekintjük – kíváncsian várjuk a piac fogadtatását és bízunk a pozitív hatásában.  Sikeres fogadtatás esetén a kampány meghosszabbításra kerül” – mondta el Kiss Ákos.

 

 

A magyar startup ökoszisztéma 2022-es legjeivel indul az új év

2023-ban folytatódik a hazai közösségi finanszírozás legfontosabb eseménysorozata, január 12-én ismét átadják az elmúlt év startup legjeinek járó díjakat. A Tőkeportál minden év végén teret ad a startup ökoszisztéma követőinek, akik szavazással dönthetik el, kik voltak 2022 legjobbjai a kijelölt kategóriákban. A Startup Utószilveszteren az elmúlt év legjobb startupját, befektetőjét, kampánygazdáját keresik.

Bővebben

Több mint 1 millió eurós befektetést kapott a magyar startup

Ritkán látunk ilyet a hazai startup világban: 1,25 millió eurós befektetést kapott a Volteum, az elektromos járműflották működését optimalizáló magyar startup. A Start it @K&H inkubátorban, majd a nemzetközi Techstars programban fejlődő csapat a kockázati tőkealapok mellett olyan autóipari angyalbefektetőket is meghódított, mint a Petronas vagy a Rolls Royce vezetői.

Bővebben

Miért tűz ki mérföldkövet a befektető?

Sok startup nagy meglepetéssel konstatálja, hogy miután elmegy egy befektetőhöz, nem egyben kapja meg a befektetési összeget, hanem – szinte mindenkinél – csak a befektetési összeg egy részét kapja meg, a többi pedig feltételekhez van kötve. Na de miért kéri ezt a kockázati tőkealap-kezelő, amikor az ő ötlete „tuti szuper”, és amúgy is milyen olcsón megkapta a százalékot, miközben ebből 1000%, hogy unikornis lesz? Amúgy is csak sok adminisztráció lesz belőle. Gergely Balázs, a Vespucci Partners kockázatitőke-alap befektetőjének, a Corvinus Egyetem oktatójának írása.

Bővebben

Magyar startup nyert díjat Európa vezető energetikai kiállításán  

Rendkívül sikeres félévet tudhat maga mögött a Startup Campus németországi irodájának portfólióvállalata, a MET3R. Innovatív megoldásaikat Európa vezető energetikai szakkiállításán, az Enlit Europe frankfurti állomásán mutatták be. A rendezvény keretében a Four D’s Pitching Festival egyik előadójának is beválasztották őket, ahol megnyerték a “Demokratizáció” kategóriát.

Bővebben

Ismét milliókat érhet egy kiváló innovatív ötlet!

Újra kiírják az idén tavasszal első alkalommal megrendezett START ösztöndíjprogramot, amely most is a fiatalok startup vállalkozásának létrehozását támogatja. A program során az anyagi támogatás mellett intenzív képzés és mentorálás is vár a legkreatívabb ötletgazdákra. A Nemzeti Tehetség Központ szakmai együttműködő partnere ezúttal is a Design Terminal. Jelentkezni december 20-ig lehet a startprogram.designterminal.org oldalon.

Bővebben

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben

Franchise programmal jön Magyarországra a nemzetközi logisztikai vállalat

Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését az előrejelzéseken és a forgalmi adatok valósidejű elemzésén alapuló, aznapi kiszállítási feladatokat végző nemzetközi logisztikai vállalat, a DODO. A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.

Bővebben

A JunctionX ismét hazánkra irányította a nemzetközi techközösség figyelmét

Közel 70 országból rekordszámú, összesen 722 induló regisztrált az idei JunctionX Budapest hackathonra. A kétnapos innovációs versenyen az Antavo, a SEON és a Wise kihívásait kellett teljesíteni a mindennapi életünket érintő problémákra választ adó technológiai projektek megalkotásával. Összesen 40 pályamunkát értékelhetett a zsűri: az abszolút győztes a magyar Gaia lett, egy olyan megoldással, amely képes kiszűrni a weboldalakra tisztességtelen szándékkal érkező felhasználókat, míg a közönségdíjat a gyanús tranzakciókat lefülelő GeoSnatcher érdemelte ki. A top 5 csapat a közel négymillió forintos összdíjazás mellett értékes szakmai kapcsolatokkal is gazdagodott.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások