Hirdetés

Szemléletformáló közösségi média kampány indul a hazai innovátorokért

Az INPUT Program útnak indította a példaértékű és szuper menő #vegyélstartupot kampányát. A kampány  a közösségimédia felületein zajlik, és a részvétel teljesen ingyenes. A kezdeményezés egyszerre nyújt segítséget a hazai startupoknak és a tudatos vásárlóknak. 

Az INPUT program elsődleges célja a hazai startupok segítése és a helyi startup ökoszisztémák építése, közösségek szervezése. Mint az összes induló vállalkozás esetében, így a startupoknál is a legnagyobb kihívás a felhasználók és vásárlók elérése. A #vegyélstartupot egy olyan kampány, amelyben az INPUT program munkatársai és az általuk elért ökoszisztéma szereplők és érdeklődők saját transzparens vásárlásaikkal segítik a startupokat.

Mi a #vegyélstartupot célja?

Az ötletgazdák azt remélik, hogy egy összetartó közösséget generál majd, aki támogatja a hazai startupokat és minél szélesebb körben láthatóvá teszi őket. „A motivációnk az volt a kampány létrehozására, hogy mi, akik a startup ökoszisztémában dolgozunk példát mutassunk a saját köreinkben azzal, hogy láthatóvá tesszük a hazai startupokat minél több felhasználó és fogyasztó számára.

Szeretnénk egy gazdaságélénkítő, de egyben figyelemfelhívó és edukáló hatást kifejteni ezzel, és reméljük, hogy ennek az eredményeit hosszú távon az startupok is megérzik majd – Budapesten és vidéken egyaránt.

Nagyon bízunk abban, hogy sok-sok ezer #vegyélstartup hashtaget aláthatunk majd a következő két hétben a közösségi médiában.” – számolt be célkitűzéseikről Kiss Ákos ötletgazda, az INPUT Program debreceni koordinátora.

A kampány célcsoportja egyrészt a hazai startupok, akik részt vesznek a programba, segítve ezzel a nyilvánossághoz- és (további) piachoz jutást.  A résztvevő startupok listája elérhető IDE kattintva! Másrészt természetesen a vásárlók, akik a termékeket, szolgáltatásokat veszik igénybe, így bevonódnak a kampányba. Ezzel segíti a kampány esetükben a hazai startupok és az ökoszisztéma megismerését, illetve a tudatos vásárlást.

A kampány időszakában a résztvevők napi szinten, egy vagy több közösségi média felületen (Linkedin, facebook, Twitter, Instagram stb.) posztolnak arról, hogy egy hazai startuptól vásároltak terméket vagy szolgáltatást. Ilyen és ehhez hasonló posztokra számíthatunk tehát:

Ma a @ViddL vitte el a csomagom! #vegyélstartupot #ViddL

Mai ebédemet a @OneMinOrderen keresztül rendeltem meg! #vegyélstartupot #OneMinOrder”

Az INPUT program részéről részt vesznek a területi koordinátorok, a központi munkatársak, illetve egyéb, az általuk elért ökoszisztéma szereplők, pl. a mentor-szakértői hálózat tagjai. További résztvevők a bevont startupok, érdeklődők, influencerek, ökoszisztéma szereplők. Így a kampány során (online) több ezer ember érhető el, ezáltal népszerűsödnek a hazai startupok és erősödik a hazai startup ökoszisztéma.

A kampány időszakában a résztvevők transzparens módon vásárolnak minden esetben használva a program hashtag-jét. A rövid, de intenzív időszak alatt több tucat ember naponta egy vagy több közösségi média poszttal akár több ezer ember elérésére is képes. Ennek köszönhetően a startupok erőforrást nem igénylő reklámhoz jutnak, ezáltal növekedhet az elért célcsoport szereplők, majd felhasználók/igénybe vevők száma.

A kampány minél szélesebb körben való terjedésében segítséget jelenthet a lokális inkubátorok, közösségi irodák bevonása, így elérhetőek az ő portfóliójukba tartozó startupok, innovatív gondolkozású vásárlók.

„A kampány megvalósulási időpontja 2018 október 08-tól két héten át tart. Ez egy próbaidőszaknak tekintjük – kíváncsian várjuk a piac fogadtatását és bízunk a pozitív hatásában.  Sikeres fogadtatás esetén a kampány meghosszabbításra kerül” – mondta el Kiss Ákos.

 

 

Harsányi Dániel: Web- és szoftverfejlesztőként rengeteg inspirációt tudok nyerni a mesterséges intelligenciától

A BLACKDEVS ügyvezető igazgatója szerint az AI nemcsak a kreatív iparágakban dolgozókra van hatással: a ChatGPT-vel beszélgetni az egész társadalom tudni fog. Ahhoz viszont, hogy ez felelősségteljes használathoz vezessen, jól átgondolt korlátozó- és szabályozórendszerekre van szükség. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Mennyire tartják hasznosnak a vezetői képzéseket a magyar cégvezetők?

A STRT összesen 142 cégvezetőt kérdezett meg arról, hogy az őket a vezetői kihívásokra felkészítő tanfolyamokra miért járnak, mik a legfontosabb szempontok egy-egy képzés kiválasztásánál, és mennyit fizetnek értük évente. A kutatás nem volt reprezentatív, így a magyar cégvezetőkre nézve általános következtetéseket nem lehet levonni.

Bővebben

Sok mindent meg kell még értenünk a mesterséges intelligenciáról, és ebben nem segít az, ha a rémhírekből tájékozódunk

A Fenntartható Városok alapítója, dr. Bartuszek Lilla szerint előbb vagy utóbb minden társadalom el fog jutni oda, hogy a megfelelő funkciókra használja az AI-t. Azonban ennek a folyamatnak még csak az elején vagyunk, és nem lesz holnaptól Kánaán az új technológiának köszönhetően. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Nem női megoldásokkal kell orvosolni a nők problémáit a startupvilágban

Ha az ökoszisztéma és a társadalom állít gátakat a női startupperek elé, nem az a megoldás, hogy a nőkhöz szólunk a kifejzetten rájuk koncentráló kezdeményezésekkel: a gátmászás helyett a gátak lebontását lenne érdemes támogatni.

Bővebben

Huszák Loretta: Ha egyetemi oktatóként félnék a mesterséges intelligenciától, már évekkel ezelőtt fel kellett volna mondanom

A Budapesti Corvinus Egyetem Kisvállalkozás-fejlesztési Központjának adjunktusa, Huszák Loretta szerint félreértés, hogy az egyetemek korlátoznák a mesterséges intelligencia használatát, de őszinteséget várnak a hallgatóktól arról, ha AI segítségét veszik igénybe. Erre azért is szükség van, mert a Z generációs diákok még nem elég érettek arra, hogy felelősségteljesen használják a mesterséges intelligenciát. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben

A mesterséges intelligencia skálázhatóvá teheti még az időt is a startup-ökoszisztémában

Ha eseményekre az ember az AI avatárját tudná elküldeni, skálázhatóvá válna egy nem skálázható tényező, az idő – mondja Tarczali Patrícia, a Future Proof Consulting társalapítója. Fetter István, a CIB Bank Kisvállalkozások Szegmens Menedzsment vezetője szerint viszont lehet, hogy közel sem lesz olyan robbanásszerű az AI fejlődése, mint gondoljuk. Páros interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások