Hirdetés

Instagram mindenek felett!

Az online marketig szükségessége ma már vitathatatlan. A kérdés inkább az, hogy vállalkozóként mely platformokat érdemes használnunk. A szakemberek szerint az Instagram üzleti szempontból az egyik leghatékonyabb ilyen online marketing eszköz.

Az organikus elérésekkel szinte hihetetlen eredményeket produkálhatunk. A vásárlóinkban nagyon erős és lojális márkatudatot alakíthatunk ki segítségével – és

nem, nem csak a fiatalokra célozhatunk vele, hiszen a korcsoport már bőven kitolódott.

Morvai Ádám és Berki Zsolt könyve ezer és egy tippet ad át azoknak, akik szeretnék ezt a friss és kreatív platformot jobban megismerni és kihasználni a brandépítésben. A könyvet csütörtökön mutatják be a Hi5Pub-ban, 18:30-tól egy egész estés Instagram workshop keretében. A könyv szerzőin kívül találkozhatunk itt a Minner szerkesztőjével, Mándó Milánnal is.

Ez az esemény neked szól, ha…
…van már Instagram fiókod, de nem igazán vagy aktív,
…nem tudod, hogyan és mire használd az Instagramot a vállalkozásodban,
…bele szeretnél vágni, de nem tudod, hogyan indulj el.

Gyere el július 19-én csütörtökön a Hi5Pubba és garantáltan hasznos tudással és kapcsolatokkal fogsz gazdagoni az este folyamán!

A RÉSZTVÉTEL INGYENES, DE REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT!
https://goo.gl/forms/PXOWf4bZwQK22ysO2

Ha bővebben felkészülnél a témából, kattints a Minner oldalára, ahol izgalmas cikkeket találsz a témában!

Két magyar csapat is dobogón végzett az EIT Jumpstarter program döntőjében

A nemzetközi versenyen a vállalatok ESG-stratégiájának fejlesztését segítő VeridianIQ, illetve a kiterjesztett valóságot használó, navigációs alkalmazást fejlesztő ARport is második helyezést ért  el a kategóriájában. Fotóriportunk az Európai Innovációs és Technológiai Intézet startupversenyéről.

Bővebben

Sírhelygondozó platformot kidolgozó csapat nyert az MCC és a Design Terminal inkubátorprogramjában

Az Ötlet Inkubátor program célja, hogy tehetséges fiatalok számára vállalkozásépítési ismereteket, alapvető gazdasági tájékozottságot, üzleti tudást, gyakorlati tapasztalatot és értékes kapcsolati hálót nyújtson.

Bővebben

Újabb Vespucci Partners siker: orvostechnológiai startup kapott befektetést

A Vespucci Partners tőkealapkezelő befektetési portfóliójába tartozó innoMask Kft. egy újabb tőkebevonásnak köszönhetően továbblépett a magvető fázisból. A magyar startup egy olyan újgenerációs, altatásnál használt laringeális maszkot fejleszt, amely páratlan lesz az orvosi eszközök piacán. A tőkét a Széchenyi Alapok Zrt., az Óbuda Uni Venture Capital (OUVC) Zrt. és egy magánbefektető biztosította.

Bővebben

Biobubi: magyar cég rajzolja át a háztartási tisztítószerek piacát

Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégéptisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.

Bővebben

Ne lokálisan, hanem regionálisan gondolkodjunk, és tegyük közösen sikeressé Közép-Kelet-Európát – mondja a Puzl CowOrKing vezetője

A Puzl CowOrKing novemberben Budapesten nyitotta meg második közösségi irodaházát. Hogyan jutott el ide a bolgár szolgáltató? Miért pont Budapesten kezdik meg a regionális terjeszkedést, és milyen hatást kívánnak gyakorolni az IT- és startup-ökoszisztémára? Erről kérdeztük Thibaut Taittingert a Puzl CEO-ját.

Bővebben

Amerikai piacra segítené az ÓUVC az ütős sportolókat segítő DinkMate startupot

Az ÓUVC-től kapott 100 millió forintos befektetést a DinkMate csapata a pickleball játékosok fejlődését segítő technológiájának fejlesztésére és márkaépítésre is szeretné felhasználni. A hosszú távú célok között szerepel, hogy a startup a nemzetközi pickleball szövetség hivatalos digitális partnerévé váljon.

Bővebben