Hirdetés

Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője

Május 19-én immár második alkalommal rendezik meg a hazai kereskedelmi piac egyik legjelentősebb rendezvényét, a Future Trade konferenciát, ahol a szektor jövőjét kutatják a szakma jeles képviselői.

Az e-commerce piac legnevesebb előadói, a bolti és az online értékesítés legsikeresebb szereplőinek képviselői mutatják be, hogy mi történt az elmúlt évben a klasszikus és e-commerce piacon, milyen lesz a szektor jövője, illetve a webshoptulajdonosoknak milyen innovatív módszereket és eszközöket érdemes megismerni az érvényesüléshez. Az esemény a Hotel Hélia konferenciarészlegén, több teremben zajlik majd. A főteremben Prof. Dr. Jesse Weltevreden digitális kereskedelemmel foglalkozó professzor nyitja meg az előadások sorát, és az európai e-commerce piacot mutatja be. Ezután a magyar piacról tájékozódhatnak a a résztvevők a GKI Digital és a Nielsen munkatársainak segítségével. A délelőtti programsorozatot Dr. Kozák Ákos üzleti jövőkutató zárja, aki a makrogazdasági adatok tükrében a várható kiskereskedelmi folyamatokról beszél majd.

A konferencia főtermében ebéd után, a délutáni szakaszban a fulfillment és logisztikai szolgáltatásokról lesz szó a DHL Express és a Boxy Logisztikai Zrt. jóvoltából. Mindkét szekciót egy-egy kerekasztal beszélgetés zárja majd, amelyben a csomagszállítási szektor neves szereplői, illetve e-kereskedelmi kutatók vesznek részt. A két különteremben az online vásárlói élmény, valamint a webshopfejlesztést segítő fintech és marketing megoldások témáját járják körbe az előadók. A szakmai előadások mellett a kapcsolatépítésé lesz a főszerep, illetve a résztvevők a konferenciacsomag részeként megkapják az első hazai E-commerce Évkönyvet is, amely a magyar e-kereskedelmi piac elmúlt két évét mutatja be.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben