Hirdetés

Hogyan tegyél jó benyomást a LinkedInen?

“You never get a second chance to make a good first impression.” Ezzel az idézettel már mindenki találkozhatott, aki startup körökben mozog. A Dollar Shave Club készített egy 2000 főből álló kutatást, amiből az is kiderült, hogy az emberek már az első megszólalás előtt képet alkotnak a másikról a mosolya, a szemkontaktus, a testtartás, az illat és jólöltözöttség alapján.

Ezeknek a tulajdonságoknak a nagy része leszűrhető az online térben is. Az offline világ mellett ugyanilyen fontos az első benyomás a Facebook vagy LinkedIn profilkép, illetve bármilyen képi tartalom esetében is.

Startupként sokszor nincs lehetőség már az első alkalommal személyesen találkozni a befektetővel. Ezekben esetekben az első körben csak egy one-pagert vagy pitch decket lehet küldeni nekik. Ezért fontos a jó kép kiválasztása, mivel a személyes beszélgetés hiányában ez alapján tudnak megítélni téged és a csapatodat.

Ezt az állítást vallja a Photon is, ami egy olyan online platform, ahol céges megrendelők könnyedén találhatnak rá a projektjükhöz legjobban passzoló fotósra vagy videósra. Épp ezért a Photon február 25-én immár második alkalommal tart egy napot, aminek keretein belül elkészítik professzionális üzleti portré- és csapatfotódat.

A Photon, mint startup tisztában van azzal, hogy mennyire fontos a vállalatoknak az idő- és költséghatékonyság.

Ezeket a szempontokat tartották szem előtt, amikor megszervezték a portréfotós napot, így elérhető áron, műtermi körülmények között készítik el a képeket. Egy kép elkészítése mindössze 10 percet vesz igénybe.

Visszajelzések az előző fotózásról:

A fotózás zökkenőmentesen és gyorsan zajlott annak ellenére, hogy egyáltalán nem vagyok járatos a portré pózolás művészetében. Kifejezetten türelmesek voltak velem és nagyon jó instrukciókat kaptam ahhoz, hogy jól sikerüljön a képem.” – Péter.

Nagyon tetszett a decemberi fotózás, teljes mértékben meg vagyok elégedve.” – György.

Az esemény időpontja 2020. február 25. lesz, a helyszínt pedig a HubHub biztosítja (Budapest, Király u. 26 1. emelet, 1061). Egy portréfotó ára 5000 Ft + ÁFA, amit ezen a linken keresztül lehet megvásárolni. Ha felkeltette érdeklődésed, nincs más dolgod mint regisztrálni, a Photon csapata pedig felveszi veled a kapcsolatot.

Bővebb információ: https://www.facebook.com/events/2338998616206366/

A magyar mellett a holland tőzsdét is célba vette az OXO Technologies Holding

Az OXO célja, hogy már ne csak egy befektető legyen, hanem régiós szinten meghatározó, professzionális alapkezelő, és ennek részeként nemcsak a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában, hanem a holland Euronext – Amsterdam tőzsdén is tervezi részvényei bevezetését.

Bővebben

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben