Hirdetés

Magyarországon is elindítja szolgáltatását a legnagyobb amerikai cégek 90 százalékának felhőszolgáltatója

Októbertől itthon is felköltözhetnek a cégek az Avaya OneCloudba, a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhőjébe. A szolgáltatással a kapcsolatfelvétel és az ügyintézés mind az ügyfél, mind az őt kiszolgáló munkatárs számára hatékonyabbá válik és leegyszerűsödik. A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de a kis- és középvállalkozások számára is előnyökkel kecsegtet a használata.

Robbanásszerűen nő azoknak a cégeknek a száma, akik a felhőbe helyezik át üzleti kommunikációjukat, és a következő években ez a trend még tovább fog erősödni. Hihetetlen tempóban növekszik ugyanis az iparág, az IDC piackutató cég előrejelzése szerint a 2019-ben 4,2 milliárd dolláros piac 2024-re megnégyszereződik. Az egységesített üzleti kommunikáció népszerűségét jól mutatja, hogy a Google, az Amazon, a Microsoft és az IBM is az Avaya partnere lett, hogy az egyszerű és könnyen használható platform integrálásával még széleskörűbb szolgáltatást nyújthassanak. Logikus lépés volt az Avayát választaniuk: az amerikai cég OneCloud kommunikácós felhőszolgáltatását a Fortune 100, azaz a 100 legértékesebb cég 90 százaléka használja az Egyesült Államokban.

Az egységesített ügyfélszolgálati technológia segít leküzdeni a járvány okozta kihívásokat

A vírus alatt két tűz közé kerültek a vállalatok: csökkenő bevételek mellett kellett megoldást találniuk a megváltozott fogyasztói szokásokra. Jóval kevesebben keresik fel személyesen az ügyfélszolgálatot, jellemzőbb az online és telefonos megoldások használata. „Az ügyfelek szeretik, ha eldönthetik, hogy weboldalon, mobil applikáción, telefonon, közösségi médián vagy egyéb módon veszik fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és elvárják, hogy a folyamat gyors, egyszerű és zökkenőmentes legyen” – emelte ki Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője. „Fontos szempont, hogy a vállalat bevételnövekedésére, profitjára is pozitív hatással legyen a felhőbe költöztetett ügyfélszolgálati technológia. Azaz a vállalat csökkenő költségek mellett legyen képes több ügyfélmegkeresést kezelni.

A jól integrált ügyfélszolgálati rendszerek minden megkeresést egy helyen rögzítenek, ezért elképzelhetetlen, hogy egy elszalasztott hívás, egy lassan kezelt chat vagy egy elfeledett e-mail miatt bevétel essen ki. Ezekről a cégvezetők automatikusan áttekintő statisztikát kaphatnak, lehetőséget kapva a folyamatos kontrollra és a gyors beavatkozásra. További előny, hogy a felhőnek köszönhetően a működés biztonságosabb, nem kell tartani szerverleállásoktól, és a költségek is könnyebben tervezhetővé válnak.

Verseny az ügyfelekért

A felhő alapú ügyfélszolgálati technológia versenyhelyzetbe hozza a kis- és középvállalkozásokat, hiszen míg a nagyok jelentős beruházással hoznak létre korszerű ügyfélszolgálatokat addig a kkv szektor számára ez a lehetőség – pont a magas beruházási költségek miatt – eddig nem volt realitás. „A hatékony ügyfélszolgálati rendszereket használó kisebb cégek a már említett bevételnövekedés mellett három téren is sikeresebbnek bizonyulnak a többieknél” – magyarázta Gombár György. „Gyorsabban reagálnak a megkeresésekre, pontosabban meg tudják határozni, hogy a cégen belül melyik szakértő és hogyan tud a legjobban segíteni az ügyfélnek egy megkeresés során, illetve a költségeik is csökkennek. Hazai felmérések szerint ugyanis az online értékesítésben mára már nem feltétlenül az ár az egyetlen vásárlói döntési szempont. Az ügyfelek a termék vagy szolgáltatás leggyorsabb elérhetőségét, a feltett kérdésekre adott gyors válaszokat és a könnyű ügyintézést díjazzák – akár 10-15%-kal magasabb árat is fizetve ezért. Mindezek alapján egyértelmű, hogy az a kkv aki ügyfeleket kezel, a felhőben talál erre hatékony megoldást!

Globálisan is ez a tendencia figyelhető meg.

Az ügyfélkommunikációs felhőszolgáltatás egyre népszerűbb, amit jól mutat, hogy az Avaya nemzetközi bevételeinek 64 százalékát teszi ki az előfizetéses vagy felhőszolgáltatás, ami 2023-ra akár 80 százalék fölé is nőhet. „Itthon azt látjuk, hogy egyelőre sokan tartanak a szolgáltatás technikai oldalától. Pedig a platform egyszerűségének és letisztultságának köszönhetően minden ügyfélkommunikációs funkciót egy helyen megtalál az ember. Ez egyaránt megkönnyíti a munkatársak és az ügyfelek dolgát, ráadásul a OneCloud funkciói közül tetszőlegesen lehet válogatni. Így ha egy cég néhány megrendelt funkciót nem használ ki, ezeket költségmentesen lemondhatja” – mutatott rá

Új lehetőségek nyílnak meg a hazai fintech cégek előtt a közel-keleti és észak-afrikai régióban

A Magyar Fintech Szövetség és a MENA Fintech Szövetség együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá, melynek célja a magyar és uniós fintech ökoszisztéma összekötése a közel-keleti és az észak-afrikai régiós ökoszisztémával.

Bővebben

Hogyan csinálj a startupodból scaleup-ot?

Grandiózus kutatást végzett a Startup Genome, amelyben kontinenseken átívelően vizsgálta meg a scaleup-pá váló startupok sikerének okait. A Scaleup Report szerint a kulcs: tedd equity-vel érdekeltté a jó tanácsadót, hogy felvirágoztassa a startupodat, legyél beágyazott a globális ökoszisztémába, és kínálj részvényopciókat a munkavállalóidnak!

Bővebben

Oszkó-Jakab Natália: Hasonló önérzete van annak, aki a Startup Safarin és aki a Művészetek Völgyében lép fel

Akit már visszaigazolt a piac és a média, rendelkezik egy egészséges egóval, ami miatt nehezebben alkalmazkodik a kérésekhez – mondja Oszkó-Jakab Natália, akinek  a Startup Safari és a Művészetek Völgye szervezésében is első kézből vannak tapasztalatai. Mi a közös metszete a két eltérő brandnek? Van-e kommunikáció a startup és a művészeti világ között? Minek tekinthető

Bővebben

Harsányi Dániel: Web- és szoftverfejlesztőként rengeteg inspirációt tudok nyerni a mesterséges intelligenciától

A BLACKDEVS ügyvezető igazgatója szerint az AI nemcsak a kreatív iparágakban dolgozókra van hatással: a ChatGPT-vel beszélgetni az egész társadalom tudni fog. Ahhoz viszont, hogy ez felelősségteljes használathoz vezessen, jól átgondolt korlátozó- és szabályozórendszerekre van szükség. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Mennyire tartják hasznosnak a vezetői képzéseket a magyar cégvezetők?

A STRT összesen 142 cégvezetőt kérdezett meg arról, hogy az őket a vezetői kihívásokra felkészítő tanfolyamokra miért járnak, mik a legfontosabb szempontok egy-egy képzés kiválasztásánál, és mennyit fizetnek értük évente. A kutatás nem volt reprezentatív, így a magyar cégvezetőkre nézve általános következtetéseket nem lehet levonni.

Bővebben

Sok mindent meg kell még értenünk a mesterséges intelligenciáról, és ebben nem segít az, ha a rémhírekből tájékozódunk

A Fenntartható Városok alapítója, dr. Bartuszek Lilla szerint előbb vagy utóbb minden társadalom el fog jutni oda, hogy a megfelelő funkciókra használja az AI-t. Azonban ennek a folyamatnak még csak az elején vagyunk, és nem lesz holnaptól Kánaán az új technológiának köszönhetően. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Nem női megoldásokkal kell orvosolni a nők problémáit a startupvilágban

Ha az ökoszisztéma és a társadalom állít gátakat a női startupperek elé, nem az a megoldás, hogy a nőkhöz szólunk a kifejzetten rájuk koncentráló kezdeményezésekkel: a gátmászás helyett a gátak lebontását lenne érdemes támogatni.

Bővebben

Huszák Loretta: Ha egyetemi oktatóként félnék a mesterséges intelligenciától, már évekkel ezelőtt fel kellett volna mondanom

A Budapesti Corvinus Egyetem Kisvállalkozás-fejlesztési Központjának adjunktusa, Huszák Loretta szerint félreértés, hogy az egyetemek korlátoznák a mesterséges intelligencia használatát, de őszinteséget várnak a hallgatóktól arról, ha AI segítségét veszik igénybe. Erre azért is szükség van, mert a Z generációs diákok még nem elég érettek arra, hogy felelősségteljesen használják a mesterséges intelligenciát. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások