Hirdetés

Összefogott a Brain Bar és a BrandFestival

Virtuális világ, digitális transzformáció, metaverzum – egyre inkább gyorsuló világunkban a szervezet- és vezetőfejlesztésben, a marketing és kommunikációs trendek ismeretében nem kérdés, hogy a változásokkal lépést kell tartani.

A kommunikációs piacot átható turbulens időszak következményei egyenként is megkérdőjelezik a kialakult sémákat, együttes hatásuk pedig egészen biztosan új megközelítéseket kíván. Jelentős változásokkal kell szembenézni cégvezetőként éppúgy, mint magánemberként. Új üzleti modellek, új vásárlási szokások, új típusú kommunikációs gazdaság, amelyek mindegyike egyre szerteágazóbb kihívást jelent, miközben a gaming, az esport, az AI vagy az NFT megjelenése alapjaiban írnak át mindent, amit eddig olyan hétköznapinak vélt dolgokról gondoltunk, mint a sport, művészet, oktatás, divat vagy éppen a szabad akarat.

Merre induljunk egy olyan világban, ahol ha akarjuk, egy hátizsákban is elfér az életünk?

Melyek a jelenünket és jövőnket is meghatározó marketing-kommunikációs trendek? Hogyan fogja megváltoztatni a metaverzum az emberi kapcsolatokat, vagy az oktatást? Egyáltalán merre tart a világ és a virtuális vagy a valós élmények felé érdemes-e inkább menekülni?

A BrandFestival több mint két évtizede ad teret a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplőinek, hogy megosszák tapasztalataikat a stratégiaalkotás, a márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén. A rendkívüli változásokra reagálva a BrandFestival megszokott éves rendezvénye mellett Európa legnagyobb jövőfesztiválján, a Brain Bar csapatával partnerségben idén életre hívja a BrandFestival Y színpadot, ahol szeptember 29 és 30. között együtt keresik a választ a jövőt érintő legfontosabb kérdésekre.

“Meggyőződésem, hogy az emberi történelem legérdekesebb korszakában élünk, és döntő jelentősége van, hogy ehhez a körülményhez mekkora tudatossággal viszonyulunk. De az információs vihar új jelenség. Minél ügyesebben rendszerezik a fiatalok az információt, minél inkább meg tudják különböztetni az igazit a manipulációtól, annál eredményesebben élhetnek a lehetőségeikkel a karrierjükben és a magánéletükben. A Brain Bar ennek a tudatosságnak az erősítésében segít, nagy öröm számunkra, hogy ebben idén partnerünk a BrandFestival” – fogalmazott Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain Bar alapítója.

“Az összefogás ma talán az egyik legfontosabb üzenet, amit a jövő generációja és a márkák, a marketing világa felé közvetíthetünk. A Brain Bar csapatával való együttműködés eredménye egy olyan fórum, ami generációtól függetlenül inspirál kritikus gondolkodásra, feszeget jövőbe mutató kérdéseket és tartogat lehetséges megoldásokat a legaktuálisabb kérdésekre” – mondta el Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.

A Brain Bar idén szeptember 29-30 között kerül megrendezésre, az eseménynek a sokszorosan díjazott Magyar Zene Háza ad otthont. Regisztráció és kedvezményes early bird jegyek még elérhetőek a Brain Bar oldalán.

Új lehetőségek nyílnak meg a hazai fintech cégek előtt a közel-keleti és észak-afrikai régióban

A Magyar Fintech Szövetség és a MENA Fintech Szövetség együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá, melynek célja a magyar és uniós fintech ökoszisztéma összekötése a közel-keleti és az észak-afrikai régiós ökoszisztémával.

Bővebben

Hogyan csinálj a startupodból scaleup-ot?

Grandiózus kutatást végzett a Startup Genome, amelyben kontinenseken átívelően vizsgálta meg a scaleup-pá váló startupok sikerének okait. A Scaleup Report szerint a kulcs: tedd equity-vel érdekeltté a jó tanácsadót, hogy felvirágoztassa a startupodat, legyél beágyazott a globális ökoszisztémába, és kínálj részvényopciókat a munkavállalóidnak!

Bővebben

Oszkó-Jakab Natália: Hasonló önérzete van annak, aki a Startup Safarin és aki a Művészetek Völgyében lép fel

Akit már visszaigazolt a piac és a média, rendelkezik egy egészséges egóval, ami miatt nehezebben alkalmazkodik a kérésekhez – mondja Oszkó-Jakab Natália, akinek  a Startup Safari és a Művészetek Völgye szervezésében is első kézből vannak tapasztalatai. Mi a közös metszete a két eltérő brandnek? Van-e kommunikáció a startup és a művészeti világ között? Minek tekinthető

Bővebben

Harsányi Dániel: Web- és szoftverfejlesztőként rengeteg inspirációt tudok nyerni a mesterséges intelligenciától

A BLACKDEVS ügyvezető igazgatója szerint az AI nemcsak a kreatív iparágakban dolgozókra van hatással: a ChatGPT-vel beszélgetni az egész társadalom tudni fog. Ahhoz viszont, hogy ez felelősségteljes használathoz vezessen, jól átgondolt korlátozó- és szabályozórendszerekre van szükség. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Mennyire tartják hasznosnak a vezetői képzéseket a magyar cégvezetők?

A STRT összesen 142 cégvezetőt kérdezett meg arról, hogy az őket a vezetői kihívásokra felkészítő tanfolyamokra miért járnak, mik a legfontosabb szempontok egy-egy képzés kiválasztásánál, és mennyit fizetnek értük évente. A kutatás nem volt reprezentatív, így a magyar cégvezetőkre nézve általános következtetéseket nem lehet levonni.

Bővebben

Sok mindent meg kell még értenünk a mesterséges intelligenciáról, és ebben nem segít az, ha a rémhírekből tájékozódunk

A Fenntartható Városok alapítója, dr. Bartuszek Lilla szerint előbb vagy utóbb minden társadalom el fog jutni oda, hogy a megfelelő funkciókra használja az AI-t. Azonban ennek a folyamatnak még csak az elején vagyunk, és nem lesz holnaptól Kánaán az új technológiának köszönhetően. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Nem női megoldásokkal kell orvosolni a nők problémáit a startupvilágban

Ha az ökoszisztéma és a társadalom állít gátakat a női startupperek elé, nem az a megoldás, hogy a nőkhöz szólunk a kifejzetten rájuk koncentráló kezdeményezésekkel: a gátmászás helyett a gátak lebontását lenne érdemes támogatni.

Bővebben

Huszák Loretta: Ha egyetemi oktatóként félnék a mesterséges intelligenciától, már évekkel ezelőtt fel kellett volna mondanom

A Budapesti Corvinus Egyetem Kisvállalkozás-fejlesztési Központjának adjunktusa, Huszák Loretta szerint félreértés, hogy az egyetemek korlátoznák a mesterséges intelligencia használatát, de őszinteséget várnak a hallgatóktól arról, ha AI segítségét veszik igénybe. Erre azért is szükség van, mert a Z generációs diákok még nem elég érettek arra, hogy felelősségteljesen használják a mesterséges intelligenciát. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások