A saját fejlesztésű árazómotort fejlesztő startup célja a friss tőkével, hogy a következő években globális szereplővé váljon a dinamikus jegyárazási piacon.
A 2017-ben alapított DynamO Pricing egy saját fejlesztésű árazómotorral lépett a piacra, ami elsősorban az eseményszervezőknek, színházaknak, fesztiváloknak és sportkluboknak segít abban, hogy a jó árképzéssel növeljék a nézők számát és a jegyárbevételt, miközben minimalizálják az árazással járó élőmunkaigényt, és csökkentsék a piaci volatilitásnak való kitettséget.
A magyar startup fontos mérföldkőhöz érkezett: 350 ezer dollár (közel 130 millió forint) értékben zárta angyalbefektetői körét, amivel értékelése a 8 millió dollárt (majdnem 3 milliárd forintot) érte el.
A befektetést összesen 8 angyalbefektető jegyzi, köztük a magyar startup-ökoszisztémából is ismert szereplők, mint Györkő Zoltán és a Balabit korábbi vezetői, akik Bodrogközi Lászlóval, a Neuron Software alapító tulajdonosával immár második alkalommal szavaztak bizalmat a cégnek.
Mellettük a DynamO néhány ügyfele is csatlakozott a körhöz, például Litkai Gergely, a Dumaszínház társtulajdonosa, valamint Zékány András, az OptiMonk pénzügyi vezetője.
A befektetők között van továbbá egy korábbi Google-alkalmazott és a Cognizant mesterséges intelligenciáért felelős nemzetközi fejlesztési vezetője, ahogy az Intellinvest Zrt. is, amelynek hátterét a Mensa HungarIQa tagjai adják.
Mint az az erről szóló sajtóközleményben szerepel:
a friss tőkebevonás célja a vállalat nemzetközi terjeszkedésének felgyorsítása, különösen az amerikai és nyugat-európai piacokon, valamint a termék további piacot differenciáló funkcióinak fejlesztése.
NYITÓKÉP: DynamO Pricing