Hirdetés

Photon: nem csak tudásban, de árban is az élen

Óriási, 40 százalékos nyári kedvezményt nyújt ügyfeleinek július 12-től a Photon. A fotósokat és videósokat a megrendelőikkel összekötő startup akciója a cég honlapján lesz elérhető, az akciós kuponokat a PhotonSummer kóddal lehet majd beváltani. S hogy miért éri meg a Photont választani? Mert a cég bárkinek segít megtalálni a tökéletes fotóst és videóst, legyen szó egy rendezvény, portré, esküvő, ingatlan vagy tárgy lencsevégre kapásáról. A Photon ráadásul időt is spórol az ügyfeleinek, hiszen az oldalon csak pár kattintással (meg kell adnunk a fotózás típusát, idejét, helyét, időtartamát) és akár 5 perc alatt megszervezhető lehet egy teljes fotózás vagy videózás.

A Photon nevű startup vállalkozás 2018-ban indult, az ország első fotósokat és videósokat az ügyfeleikkel összekötő online platformként. A cég megalapítása Volom Sára nevéhez kötődik, aki fotósként tevékenykedve nem talált olyan működő rendszert, mely a megrendelők és fotósok közötti kapcsolattartást, üzletkötést segítette volna.  A Photon csapata mára több mint száz fotóst és videóst számlál, akik legjobb tudásuk szerint igyekeznek kielégíteni ügyfeleik igényeit. Ráadásul erre akár nagyon rövid időn belül is képesek! A Photon egyik ügyfele például egyszer kétségbeesve hívta fel a céget azzal, hogy azonnal szüksége van fotósra és küldjenek hozzá egy szakembert. Egy másik partner esetében pedig 2 órája volt a Photonnak, hogy egy felkészült, briefelt fotóst közvetítsen ki. A vállalkozás természetesen képes volt mindkét helyzetet azonnal és sikerrel megoldani.

„Folyamatosan hatalmas energiát fordítunk arra, hogy szolgáltatásaink során a lehető legmagasabb ügyfélélményt nyújtsuk. Kiemelt figyelmet fordítunk a szolgáltatásainkkal kapcsolatos visszajelzésekre és tapasztalatokra, amik alapján próbáljuk a Photon életét minél jobban igazgatni, izgalmas fejlesztéseket létrehozni” – közölte Böheim Gábor a Photon Technologies Kft. CPO-ja. Hozzátette, a cég így éri el, hogy minden folyamata flottul működjön és pozitív legyen minden projektzárás.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben