Hirdetés

Magyarországon is elindítja szolgáltatását a legnagyobb amerikai cégek 90 százalékának felhőszolgáltatója

Októbertől itthon is felköltözhetnek a cégek az Avaya OneCloudba, a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhőjébe. A szolgáltatással a kapcsolatfelvétel és az ügyintézés mind az ügyfél, mind az őt kiszolgáló munkatárs számára hatékonyabbá válik és leegyszerűsödik. A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de a kis- és középvállalkozások számára is előnyökkel kecsegtet a használata.

Robbanásszerűen nő azoknak a cégeknek a száma, akik a felhőbe helyezik át üzleti kommunikációjukat, és a következő években ez a trend még tovább fog erősödni. Hihetetlen tempóban növekszik ugyanis az iparág, az IDC piackutató cég előrejelzése szerint a 2019-ben 4,2 milliárd dolláros piac 2024-re megnégyszereződik. Az egységesített üzleti kommunikáció népszerűségét jól mutatja, hogy a Google, az Amazon, a Microsoft és az IBM is az Avaya partnere lett, hogy az egyszerű és könnyen használható platform integrálásával még széleskörűbb szolgáltatást nyújthassanak. Logikus lépés volt az Avayát választaniuk: az amerikai cég OneCloud kommunikácós felhőszolgáltatását a Fortune 100, azaz a 100 legértékesebb cég 90 százaléka használja az Egyesült Államokban.

Az egységesített ügyfélszolgálati technológia segít leküzdeni a járvány okozta kihívásokat

A vírus alatt két tűz közé kerültek a vállalatok: csökkenő bevételek mellett kellett megoldást találniuk a megváltozott fogyasztói szokásokra. Jóval kevesebben keresik fel személyesen az ügyfélszolgálatot, jellemzőbb az online és telefonos megoldások használata. „Az ügyfelek szeretik, ha eldönthetik, hogy weboldalon, mobil applikáción, telefonon, közösségi médián vagy egyéb módon veszik fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és elvárják, hogy a folyamat gyors, egyszerű és zökkenőmentes legyen” – emelte ki Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője. „Fontos szempont, hogy a vállalat bevételnövekedésére, profitjára is pozitív hatással legyen a felhőbe költöztetett ügyfélszolgálati technológia. Azaz a vállalat csökkenő költségek mellett legyen képes több ügyfélmegkeresést kezelni.

A jól integrált ügyfélszolgálati rendszerek minden megkeresést egy helyen rögzítenek, ezért elképzelhetetlen, hogy egy elszalasztott hívás, egy lassan kezelt chat vagy egy elfeledett e-mail miatt bevétel essen ki. Ezekről a cégvezetők automatikusan áttekintő statisztikát kaphatnak, lehetőséget kapva a folyamatos kontrollra és a gyors beavatkozásra. További előny, hogy a felhőnek köszönhetően a működés biztonságosabb, nem kell tartani szerverleállásoktól, és a költségek is könnyebben tervezhetővé válnak.

Verseny az ügyfelekért

A felhő alapú ügyfélszolgálati technológia versenyhelyzetbe hozza a kis- és középvállalkozásokat, hiszen míg a nagyok jelentős beruházással hoznak létre korszerű ügyfélszolgálatokat addig a kkv szektor számára ez a lehetőség – pont a magas beruházási költségek miatt – eddig nem volt realitás. „A hatékony ügyfélszolgálati rendszereket használó kisebb cégek a már említett bevételnövekedés mellett három téren is sikeresebbnek bizonyulnak a többieknél” – magyarázta Gombár György. „Gyorsabban reagálnak a megkeresésekre, pontosabban meg tudják határozni, hogy a cégen belül melyik szakértő és hogyan tud a legjobban segíteni az ügyfélnek egy megkeresés során, illetve a költségeik is csökkennek. Hazai felmérések szerint ugyanis az online értékesítésben mára már nem feltétlenül az ár az egyetlen vásárlói döntési szempont. Az ügyfelek a termék vagy szolgáltatás leggyorsabb elérhetőségét, a feltett kérdésekre adott gyors válaszokat és a könnyű ügyintézést díjazzák – akár 10-15%-kal magasabb árat is fizetve ezért. Mindezek alapján egyértelmű, hogy az a kkv aki ügyfeleket kezel, a felhőben talál erre hatékony megoldást!

Globálisan is ez a tendencia figyelhető meg.

Az ügyfélkommunikációs felhőszolgáltatás egyre népszerűbb, amit jól mutat, hogy az Avaya nemzetközi bevételeinek 64 százalékát teszi ki az előfizetéses vagy felhőszolgáltatás, ami 2023-ra akár 80 százalék fölé is nőhet. „Itthon azt látjuk, hogy egyelőre sokan tartanak a szolgáltatás technikai oldalától. Pedig a platform egyszerűségének és letisztultságának köszönhetően minden ügyfélkommunikációs funkciót egy helyen megtalál az ember. Ez egyaránt megkönnyíti a munkatársak és az ügyfelek dolgát, ráadásul a OneCloud funkciói közül tetszőlegesen lehet válogatni. Így ha egy cég néhány megrendelt funkciót nem használ ki, ezeket költségmentesen lemondhatja” – mutatott rá

Közel 19 milliárd hektoliternyi szennyezett víztől óvta meg a közösségeket a globális vállalat

A Xylem globális víztechnológiai vállalat megoldásai 2021-ben több mint 18,93 milliárd hektoliternyi , az árvizek nyomán érkező, szennyezett víztől mentették meg a közösségeket  – derül ki a vállalat éves Fenntarthatósági Jelentéséből. A társaság jelentős előrelépést ért el karbonlábnyoma csökkentésében is, az üvegházhatású gázkibocsátási intenzitása 12 százalékkal mérséklődött, a vízfelhasználása pedig 22 százalékkal csökkent 2019-hez képest.

Bővebben

Minden, amit egy startupnak tudnia kell a Term Sheetről

Nagyon sok seed fázisban (már rendelkezik valamilyen bevétellel vagy validációval) lévő startupnak álma, hogy kapjon egy term sheetet (indikatív árajánlatot) egy kockázati tőke alaptól. Itt a befektetési összeg már általában minimum 1 millió dollár környékén van ezalatt nem éri meg nagyon átvilágítani a céget, mert a befektetési összeg nagyobbik része az átvilágítási költségekre menne el.

Bővebben

Innovatív duális képzés fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetemen

A közelmúltban sikeresen lezárult EFOP projekt eredményeként jelentős oktatási-képzési fejlesztések valósultak meg a Budapesti Gazdasági Egyetemen (BGE) és a Pannon Egyetem Zalaegerszegi Egyetemi Központjában (PE ZEK). A 347 millió forintos európai uniós támogatást többek között a duális képzés minőségfejlesztésére, vállalati tananyagainak és ösztöndíjrendszerének fejlesztésére fordították.

Bővebben

Már nem előny, hanem alapkövetelmény: így használják a hazai startupok a legújabb technológiákat 

A legmodernebb technológiák már nemcsak a tech cégek kiváltságai: a hazai startupok a fejlesztés során is alkalmazzák és a termékeik, szolgáltatásaik használatába is beépítik azokat – derül ki a Start it @K&H inkubátor tapasztalataiból. Ehhez persze a csapatokba olyan szakemberek is kellenek, akik részt tudnak venni a programozásban vagy irányítani tudják a külső fejlesztőket. 

Bővebben

Az iskolakezdési támogatás reneszánszát hozhatja a növekvő infláció

Egész Európában és Magyarországon is csúcsra jár az infláció, ami miatt különösen nagy tehertétel lesz a szeptemberi iskolakezdés a magyar családok számára. Cégmérettől függően jelentős különbség van az iskolakezdési támogatást adó vállalatok arányában: míg 150 fő fölött minden harmadik, addig 50 alkalmazott alatt csak a munkáltatók 10 százaléka alkalmazza ezt a juttatási formát – derül ki az Edenred reprezentatív felméréséből. Pedig az iskolakezdési támogatásnak számos előnye van, akár 22 százalék megtakarítást jelenthet a cégeknek.

Bővebben

Tíz startup képviseli hazánkat a Collision konferencián Torontóban

Az Express Innovation Agency, valamint Magyarország Ottawai Nagykövetsége, Magyarország Torontói Főkonzulátusa, a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA Kanadai Partneriroda közös szervezésében tíz magyar startup vesz részt a világ egyik legjelentősebb technológiai eseményén Torontóban a Collision konferencián. A 2022. június 20-23. között megvalósuló techshow-t és kiállítást megelőzően, valamint azt követően nemzetközi befektetőkkel és szakmai partnerekkel is találkozhatnak a résztvevők Kanadában.

Bővebben

Már az épületeket is veszélyeztetik a kibertámadások

Az épületirányításban alkalmazott, IoT technológiát használó eszközök száma a mostani 1,7 milliárdról várhatóan 3 milliárdra nő 2025-re, amiben fontos szerepet játszik, hogy a tulajdonosok és üzemeltetők egyre több kereskedelmi ingatlan esetében nyúlnak a digitalizációhoz és használnak épületirányítási rendszereket a létesítmények korszerűsítésére. Így ezek a kereskedelmi épületek gyakorlatilag a jövő intelligens épületeivé alakulnak, csakhogy mindeközben fokozatosan nő a kiberbiztonsági kockázatuk.

Bővebben

A rugalmas munkaidő a fizetésnél is fontosabb szempont

A 15 évesnél idősebb diákok túlnyomó többsége már dolgozott korábban, idén pedig 96 százalékuk vállalna valamilyen nyári munkát – derül ki a Job Force Iskolaszövetkezet online felméréséből. A legtöbben a kereskedelemben helyezkednének el, a munkahelyválasztásnál pedig a rugalmas időbeosztás a legfontosabb szempont. A diákok közel harmada félretenné a nyáron keresett pénzt, közel 40 százalékuk pedig szívesen helyezkedne el akár hosszabb távon is feladatot vállalva egy fejlődési lehetőséget biztosító környezetben.

Bővebben

Indul a negyedik agrár stratup inkubációs program

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara agrár startup programja 2019 óta több programelemmel is támogatja az új típusú fejlesztéseket, annak érdekében, hogy az agrárium digitalizációs szintje növekedjen és minél több gazdálkodó kezdje alkalmazni a hatékonyságnövelő és fenntartható megoldásokat. Az idei évben negyedik alkalommal induló nagyvállalati–startup inkubációs program fő célja, hogy a szektort érintő kihívásokra megoldásokat találjon. Az

Bővebben