Hirdetés

Európa leggyorsabban növekvő mobilitási szolgáltatója Oroszországban és Brazíliában is megjelenik egyedülálló üzleti modelljével

A FlixBus folytatja globális terjeszkedését, a gyorsan növekvő tech-mobilitási cég 2021 második felében piacra lépést tervez Oroszországban és Brazíliában is. Egyedülálló üzleti modelljének köszönhetően a FlixBus regionális buszpartnereivel együttműködve vezető távolsági buszhálózatot alakított ki Európában és a második legnagyobb szereplővé vált az USA-ban. A vállalat egy idén nyáron bejelentett 650 millió dolláros befektetést felhasználva meglévő és új piacokon is további növekedést tervez.

A FlixBus Oroszországot is a világ legnagyobb távolsági buszhálózatába kapcsolja

A FlixBus 2020 nyarán indította el szolgáltatását a balti államokban, most pedig tovább terjeszkedik keleti irányba. A vállalat oroszországi piacra lépésének első szakaszában nemzetközi összeköttetéseket indít. Az első útvonal Szentpétervárt, Velikij Novgordot és Tallint köti össze, szeptember 3-tól válik elérhetővé az utasoknak. Július közepén már egy belföldi útvonalat is tesztelt a FlixBus Oroszországban, ami most szintén az ajánlat részévé válik.

A brazil buszpiac forradalmasítása: zöld utazás magas minőségi sztenderdekkel

A mobilitási cég 2021-ben egy újabb kontinensen, Dél-Amerikában is piacra lépést tervez, zöld üzleti modelljét a világ egyik legnagyobb buszpiacára viszi. A FlixBus lehet az egyik első olyan globális szereplő, amelyik Brazíliában egyszerű, megfizethető és kényelmes buszos szolgáltatást nyújt majd az ország buszpiacának megnyitását követően. A vállalat először a legnagyobb városok – például Rio de Janeiro és Sao Paulo – összekötését tervezi, ezután pedig szeretne tovább terjeszkedni és országszerte elérhető hálózatot létrehozni.

A nyár elején bejelentett, több mint 650 millió dollár értékű befektetésből európai, USA-beli és további terjeszkedését finanszírozza a FlixMobility

 2021 júniusában a FlixBus anyacége, a FlixMobility bejelentette frissen lezárt befektetési körét, aminek keretében több mint 650 millió dollárt szerzett. Ezt az összeget a cég a FlixBus és FlixTrain meglévő és új piacokon történő terjeszkedésére fordítja majd, egy jelentős rész a globális növekedést hivatott támogtani.

André Schwämmlein, a FlixBus alapítója és ügyvezető igazgatója: „Világszerte, minden országban látunk lehetőséget megfizethető és fenntartható mobilitási megoldásaink számára. Különösen a feltörekvő országokban, mint Brazília vagy Törökország – ahol 2019 óta vagyunk jelen – az emberek mobilitása gyorsan nő. Annak érdekében, hogy a növekvő igényeiket fenntartható módon elégítsék ki, fontos, hogy közösségi közlekedési módok vonzó hálózatát alakítsuk ki. Mivel a távolsági busz az egyik legklímabarátabb utazási mód, a nagyobb kínálat jelentősen hozzájárul az közlekedés fenntarthatóbbá tételéhez.”

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben

A mesterséges intelligencia skálázhatóvá teheti még az időt is a startup-ökoszisztémában

Ha eseményekre az ember az AI avatárját tudná elküldeni, skálázhatóvá válna egy nem skálázható tényező, az idő – mondja Tarczali Patrícia, a Future Proof Consulting társalapítója. Fetter István, a CIB Bank Kisvállalkozások Szegmens Menedzsment vezetője szerint viszont lehet, hogy közel sem lesz olyan robbanásszerű az AI fejlődése, mint gondoljuk. Páros interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások