Hirdetés

Világszerte már több mint 80 sportolóval dolgozik együtt a BioTechUSA

Az idén 22 éves hazai tulajdonú táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA cégcsoport az utóbbi években jelentős nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. 1500 termékből álló, 100%-ban doppingmentes protein-, vitamin- és reformélelmiszer portfóliója jelenleg a világ 100 országában elérhető. Európa-szerte már több mint 80 sportolóval működnek együtt, akikkel közös céljuk, hogy minél több emberhez juttassák el az egészséges életmód és a mozgás örömét. Júliustól Szalai Attila, a magyar labdarúgó válogatott 23 éves védője is a BioTechUSA márkanagyköveteinek csapatát erősíti. 

BioTechUSA 2016 óta egyre erősebben van jelen a nemzetközi piacon. Napjainkban világszerte ​​270 BiotechUSA márkabolt működik, összesen 8 országban, már az Európai Unión kívüli országokat is meghódították. A cég lokális és globálisan szinten is letette voksát a tudatos, egészséges életmód és a sport mellett.

Szalai Attila a BioTechUSA új márkanagykövete

Küldetésének terjesztéséhez a cég a kezdetek óta olyan profi sportolókkal és influenszerekkel dolgozik együtt, akik saját példájukon keresztül, életmódjukkal és sportteljesítményükkel rengeteg embert inspirálnak. Európa-szerte több mint 80 sportolóval működnek együtt, akikkel közös céljunk, hogy minél több emberhez juttassák el az egészséges életmód és a mozgás örömét. Júliustól ennek a példaértékű csapatnak lett a tagja a török Fenerbahçe focistája és a nemzeti tizenegy oszlopos tagja, Szalai Attila is, aki a hazai Forbes Magazin 2021-es sportlistája szerint az ötödik legértékesebb magyar sportoló.

Idén év elején bombaként robbant a hír, hogy a hazai élvonalban már sokat bizonyított sportoló négy és fél évre szóló szerződést írt alá az isztambuli klubhoz, azonban sikerei nem csak a nemzetközi porondon, hanem hazai színekben is folytatódnak a BioTechUSA cégcsoport partnereként.

Együtt a sportos életmódért

“A BioTechUSA-nál mindig is hosszútávú együttműködésekben gondolkodunk. Szalai Attila leigazolása elsősorban azért nagy dolog számunkra, mert kimagasló teljesítménye és mozgás iránti elkötelezettsége számunkra is motiváló. Attila példamutató személye és alázata egyezik a BioTechUSA szellemiségével és büszkén haladunk tovább vele együtt azon az úton, melynek célja a mozgás szeretetének minél szélesebb körű népszerűsítése” – mondta az együttműködés részleteiről Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketing vezetője.

“Örömmel csatlakoztam a TeamBioTechUSA-hoz, hiszek benne, hogy a saját történetemmel sok embert inspirálhatok egy egészségesebb, tudatosabb és sportosabb életre. A kitűzött célok és álmok elérése közös feladat. Legyen szó bármilyen egyéni elképzelésről, alázattal, kitartással, elhivatottsággal és egy hiteles, nagytudású szakemberekből álló csapat által nyújtott szakértői segítséggel bárki elérheti azokat” – mondta az új csapatáról Szalai Attila.

Minőségi tartalomgyártás

A hazai nagyvállalat az elmúlt években olyan nemzetközileg is alkalmazható márkastratégiát alakított ki, amely túlmutat a hétköznapi influenszer szerepeken. A tartalomgyártás terén arra törekednek, hogy kreatívjaikkal együttműködve olyan izgalmas és hasznos anyagok készüljenek, melyek teljes mértékben lefedik az egészséges életmód fő pilléreit. A termékek népszerűsítése mellett kiemelt hangsúlyt fektetnek a minőségi tartalomgyártársa és közösségépítésre is. Fontosnak tartják, hogy sportolóik és influencereik a saját hangjukon érjék el közönségüket, a szakértő kollégák pedig szemléletformáló és ismeretterjesztő háttéranyagokkal segítik partnereiket abban, hogy minél informatívabb posztok kerüljenek ki az online térbe. A nyár végétől Szalai Attila Facebook és Instagram oldalán is találkozhat majd a közönség a márkanagykövet és a szakmai csapat által összeállított minőségi és mindennapokban is hasznos segítséget nyújtó tartalmakkal.

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben

A mesterséges intelligencia skálázhatóvá teheti még az időt is a startup-ökoszisztémában

Ha eseményekre az ember az AI avatárját tudná elküldeni, skálázhatóvá válna egy nem skálázható tényező, az idő – mondja Tarczali Patrícia, a Future Proof Consulting társalapítója. Fetter István, a CIB Bank Kisvállalkozások Szegmens Menedzsment vezetője szerint viszont lehet, hogy közel sem lesz olyan robbanásszerű az AI fejlődése, mint gondoljuk. Páros interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások