Hirdetés

Korszakalkotó csatornát indít a Post For Rent a hazai influencerekkel

Elindul a Creator TV, Magyarország első, kizárólag saját influenszer tartalmakat sugárzó televíziós csatornája. A csatorna produkcióit a Post For Rent talent bázisa szolgáltatja, folyamatosan frissülő online műsorkínálatot biztosítva az influenszertartalmakra éhes Y és Z generáció tagjainak.

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.

A Post For Rent a Creator TV-vel egy olyan önálló, a saját talent csapatára szabott produkciós házat hoz létre, amely felületet ad saját gyártású tartalmak terjesztésére, miközben kreatív teret is biztosít az ügynökség csapatába tartozó véleményvezéreknek. A cél egy olyan korszakalkotó médiavállalat létrehozása, ahol díjnyertes producerek, rendezők és művészeti vezetők dolgoznak együtt az ország legnagyobb kizárólagos talent portfóliójához tartozó véleményvezérekkel és közösen hoznak az Y és Z generációs nézők igényeit kiszolgáló tartalmakat.

 

A formátum működésére már vannak nemzetközileg példák, de a hazai piacon ez a kezdeményezés mindeddig egyedülálló és előremutató. A 2020-as év – részben a pandémia miatt is – a műsortervek kidolgozásáról és a fejlesztéséről szólt, 2021. áprilisában pedig elindul a Creator TV.

“Folyamatosan rengeteg produkciós ötlet érkezik hozzánk a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek, de azt gondoljuk, hogy egy olyan ernyőmárka, mint a tévécsatorna lehet az a platform, ami mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebb. A felületnek köszönhetően pedig teljesen transzparensek a nézettségi adatok és az audience demográfiája a potenciális szponzorok és hirdetők számára.” – mondta el Csiszár Gergő, a Post For Rent Group vezérigazgatója. – “Egy olyan, kissé a Netflix stratégiájához hasonló modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezesét, valamint mindezek finanszírozását.”

Az online televíziócsatorna a megszokott reklámszpotokon és termékelhelyezéseken túl a hirdetők számára is progresszív lehetőségeket kínál, a műsorszponzorációtól kezdve az egyes szereplők szponzorációján át akár az adott márkára írt szkriptekig. Mindezt úgy, hogy az adott műsor témájának és a benne szereplő influencereknek köszönhetően a lehető legpontosabban megcélozható a releváns közönség.

“Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan érhetőek el a hirdetők potenciális vásárlói. Ejött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió mellett” – mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt COO a Creator TV távlati céljait.

A csatorna indítása szervesen illeszkedik a PFR hosszútávú stratégiájába, az ügynökség Talent house-a az elmúlt évek következetes építkezésének köszönhetően több mint 60 prémium, kizárólagos szerződéssel velük együttműködő influenszert tudhat soraiban, akik alig várják az új megmérettetést.

“Imádom az egyedi és új ötleteket, amitől az embereknek leesik az álla. Szerintem a Creator TV épp ilyen lesz, hiszen az ország legnagyobb tartalomgyártói fognak megjelenni egy közös platformon. – mondta Farkas Tímea. “ Szerintem, a már alapvetően megváltozott tartalomfogyasztást fogja kielégíteni az Y és Z generáció számára a Creator TV. Kihívást is jelent, mert a koncepció alkotásnál is ott lehetünk és együtt gondolhatunk majd a gyártókkal.”

“Legjobban a kihívásokat várom, az új célokat, és magát a folyamatot, ami mindig izgalmas egy ilyen nagyszabású projektnél! Úgy gondolom, hogy nagy jövője lehet a Creator TV-nek, mert újat tud mutatni az interneten, ami manapság már elég nehéz.” – mondta Dezső Bence.

Markó Rebeka pedig ezt emelte ki: “Amellett, hogy szélesebb közönségnek tudom a munkámat megmutatni, remélhetőleg sok új, hasznos dolgot tanulhatok és új kihívásokkal nézhetek szembe. Szerintem a Creator Tv a televíziózás, mint műfaj új korszakát hozza majd el!”

A YouTube-csatornaként elérhető felületen olyan népszerű tartalmak lesznek elérhetőek, mint a november óta a Manna FM-en is hallható TR!Ó Podcast, a hazai youtuberek életét bemutató BRODAPEST. A meglévő online produkciók folyamatos gyártása mellett a következő hónapokban további saját készítésű műsorokat is indít a csatorna, de helyet fog biztosítani a médiapiac további szereplőinek egyedi gyártású, minőségi műsorainak is annak érdekében, hogy az Y és Z generáció tagjai folyamatosan újabb és újabb tartalmakhoz férhessen hozzá a Creator TV-n.

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben

A mesterséges intelligencia skálázhatóvá teheti még az időt is a startup-ökoszisztémában

Ha eseményekre az ember az AI avatárját tudná elküldeni, skálázhatóvá válna egy nem skálázható tényező, az idő – mondja Tarczali Patrícia, a Future Proof Consulting társalapítója. Fetter István, a CIB Bank Kisvállalkozások Szegmens Menedzsment vezetője szerint viszont lehet, hogy közel sem lesz olyan robbanásszerű az AI fejlődése, mint gondoljuk. Páros interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások