Az ingatlanpiac ígéretes szereplőjeként a Livlia célja a legmodernebb technológiai eszközök és professzionális szakértők segítségével egy olyan szolgáltatás nyújtása, amely forradalmasítja a hazai és régiós ingatlanközvetítést. A platform ma indul útjára és feltett szándéka az ingatlanpiac digitalizációja, újraértelmezése.
Ezen törekvéseiben a Livliát hazánk meghatározó szereplői támogatják: a Livlia az OTP Ingatlanpont stratégiai partnere, a legutóbbi tőkeemelést pedig a Bonitás Befektetési Alapkezelő vezette nem meghatározott összeggel.
Hirdetésoptimalizálás, árstratégia kialakítás, előszűrt felhasználók, mindezt egy nyomonkövethető felületen egy dedikált szakértő támogatásával. A cég korszerű működésének eredményeképpen a magyar piac egyik legversenyképesebb 1,5%-os sikerdíjával büszkélkedhet, amiért cserébe a szolgáltatás többet nyújt, mint gondolnánk.
Hála az automatizált megoldásaiknak és a saját fejlesztésű algoritmusuknak, a Livlia munkatársai kizárólag ügyfeleikre fordíthatják figyelmüket. Precízen célzott hirdetéseiket akár több mint 80 hazai és külföldi portálon tehetik közzé, melyek köszönhetően akár 270 millió potenciális érdeklődőt érhetnek el.
Ha jogi, adózási, vagy finanszírozási kérdések merülnének fel, a Livlia egy dedikált szakértőt biztosít ügyfelei számára, aki az ármeghatározástól kezdve a vételi szerződés aláírásáig a teljes folyamatot végigkíséri. Védjegyük a nyomonkövethetőség: a Livlia ügyfelei a teljes folyamatot átláthatják a Livlia online felületén.
Az ingatlanpiac megújítására született Livlia az innováció és az ügyfélközpontúság tökéletes kombinációja.
A felületük könnyen használható és kristálytiszta, a sikerdíjuk alacsony. És ez még nem minden! A piaci normáktól eltérően, a Livlia annyira bízik a hatékonyságában, hogy nem vár és nem is kér kizárólagosságot, továbbá a vevőknek/bérbevevőknek ún. „cashback”-et (visszatérítést) ad partnereknél beváltható kupon formájában.