Hirdetés

Hogyan használd a videós kommunikációt ügyfeleiddel vagy a munkatársaiddal válság idején?

A különböző krízisek, válságok természetüknél fogva mindig nagyon rosszul érintik a vállalkozásokat, ugyanakkor számos lehetőséget tartogatnak a megerősödésre is. Hatékonyabb szervezeti struktúra felépítésére, belső és külső kommunikációra, jól átgondolt sales stratégiára és általánosságban folyamatos elemzésre, önreflexióra kényszerítik a cégeket. Azok a vállalkozások, amelyek jól reagálnak a kihívásokra, amelyek képesek megfelelően venni az akadályokat, jó eséllyel a versenytársaik elé kerülhetnek a krízis végére.

Nincs ez másként a jelenlegi koronavírus-járvány esetében sem. A vírus terjedésével a politikai szereplők, a különböző szervezetek és a vállalkozások is egyre inkább húsbavágó döntéseket hoznak annak érdekében, hogy megállítsák fertőzés terjedését. Vállalkozóként és magánemberként is a bőrünkön érezzük a ránk nehezedő nyomást, érdemes végiggondolni, mi az, amin változtathatunk azért, hogy hatékonyabbak legyünk.

A startupok a definíció szintjén is rugalmasabbak, nyitottabbak az újítások iránt versenytársaikhoz képest, a Photon csapata most összeszedte, milyen videók készítésével segítik ügyfeleiket abban, hogy hatékonyabbá tegyék audiovizuális kommunikációjukat. A kommunikációs trendek alapján a videós tartalmak normális körülmények között is folyamatosan teret hódítanak az írott tartalom közléssel szemben. A videók képesek az emberi gesztusok megjelenítésére, olyan a nonverbális elemeket is tartalmaznak, amire a szöveg nem képes. Egyszerre több tartalomtípus is megjeleníthető bennük, podcast, cikk, képek vagy infografikák, a lehetőségek végtelenek.

Egy hagyományos tartalommal szemben ráadásul 27X nagyobb az esélye annak, hogy valaki egy online videóra kattint, és 1200 százalékkal több megosztást generálnak a hagyományos szöveg + kép kombinációkkal szemben. Nézzük, milyen videós formátumokban érdemes gondolkodni, hogy hiteles és bevonó információval lássuk el követőinket, legyen szó a fogyasztóinkról, üzleti partnereinkről vagy akár a munkatársainkról – ne feledjük, most mindannyian távol vannak tőlünk!

Stream

Egy beszéd, egy előadás vagy egy konferencia valós idejű online közvetítése, leggyakrabban Facebookon vagy YouTube-on, nem nyilvános céges stream esetében titkos csatornákon. Az eseményeket követhetjük egy vagy több kamerával is, hossza általában pár perctől több óráig terjed.

Videóüzenet

Egy, illetve kevés szereplős riport vagy rögzített beszéd. A legfeljebb 60 mp hosszúságú felvételt vágóképekkel, grafikai elemekkel színesíthetjük. A formátum akkor a leghatásosabb, ha az üzenetet közlő szereplők arca ismerős a nézők számára: az ügyvezető vagy az egyik népszerű munkatárs tökéletes választás erre a célra.

Animáció

Mozgó, animált grafikai elemekből és szövegekből készült informatív videó. A teljes audiovizuális élmény érdekében gyakran támogatjuk az üzenet átadását narrációval, javasolt hossza legfeljebb 60 mp. A járvány alatt az egyik legbiztonságosabb videós tartalom, mivel nincs szükség forgatásra, a tartalom a távolból is elkészíthető.

Ne feledjük: a kríziskommunikáció során folyamatosan a határán egyensúlyozunk annak, hogy fontos és hasznos információt nyújtsunk a követőink számára, ugyanakkor soha ne keltsünk pánikot az amúgy is nyomasztó napokban. Erre a célra tökéletes formátum a videó, használjuk bátran a mindennapos kommunikációnkban, tanácsért pedig forduljatok a Photon csapatához!  

 

 

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben

A mesterséges intelligencia skálázhatóvá teheti még az időt is a startup-ökoszisztémában

Ha eseményekre az ember az AI avatárját tudná elküldeni, skálázhatóvá válna egy nem skálázható tényező, az idő – mondja Tarczali Patrícia, a Future Proof Consulting társalapítója. Fetter István, a CIB Bank Kisvállalkozások Szegmens Menedzsment vezetője szerint viszont lehet, hogy közel sem lesz olyan robbanásszerű az AI fejlődése, mint gondoljuk. Páros interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások