Hirdetés

Ez a magyar találmány lehet idén az esküvői szezon sztárja

A násznépet aktivizáló, az ifjú párral kapcsolatos kérdésekből álló interaktív kvízjátékkal rázná fel a hazai esküvőket a magyar Duelbox. Az élményalapú digitális kommunikációs megoldásokkal foglalkozó startup legújabb fejlesztése egy olyan élő, webalapú kvízjáték, amelyben a násznép okostelefonon keresztül vehet részt, a lagzi egy látványos, interaktív programelemeként.

A kvízjáték felületét teljesen az esküvő arculatára lehet szabni, a kérdéseket pedig a házasodó párral kapcsolatos érdekességekre, információkra lehet kihegyezni. A vőfély vagy ceremóniamester által levezényelt játékban az aktuális kérdéseket kivetítőn, illetve mindenki a saját okostelefonján is élőben láthatja, ahogy a helyes válaszok is itt jelennek meg a gondolkodási idő lejártát követően. „Gyakorlatilag a tévés kvízműsor műfaját „házasítottuk” össze a klasszikus, az ifjú párt bevonó szórakoztató esküvői játékokkal, annyi különbséggel, hogy itt a násznép nemcsak nézője, hanem aktív részese is a programnak” – mondta Sárosi Róbert, a Duelbox alapító ügyvezető igazgatója. „Az alap ötletet az adta, hogy úgy láttuk, hogy az esküvőszervezés szinte minden területén – így például a szervezés, helyszín, dekor, zene, fotó, videó – léteznek már professzionális szolgáltatók Magyarországon, gyakorlatilag egyedül a lagzikon kötelező elemnek számító játékok és aktivitások esetében nincs, vagy csak korlátozott a lehetőség professzionális eszköz vagy szolgáltató igénybevételére. Mivel mi pont ezzel foglalkozunk, így adta magát az ötlet, hogy betöltsük ezt az űrt” – tette hozzá.

Ami a játék gyakorlati lebonyolítását illeti, a rendezvényekhez a Duelbox magát a testre szabható interaktív platformot biztosítja, a kvízt a ceremóniamester, vőfély, vagy egy családtag vezényli le. A vetélkedőben A,B,C,D válaszos kérdéseket, illetve tippelős kérdéseket is fel lehet tenni, ezt tovább színesíti, hogy a kérdésekhez saját fotókat is fel lehet tölteni. Egyedüli feltétele a játékban való részvételnek, hogy a násznép tagjai rendelkezzenek okostelefonnal, amivel gyorsan és egyszerűen be tudnak lépni a webes platformra. A rendszer a jó válaszokat összesíti, és a játék végén rangsorolja a résztvevőket azok alapján. Ami a költségeket illeti, a kvízjáték használata egy fix díjból, illetve egy a játékosok számától függő változó díjból áll össze, egy 80-100 fős esküvő esetében 50-70 ezer forint körül mozoghat összesen.

„A megoldást a CEWES Őszi Esküvő Kiállításon mutattuk be, és már ott komoly érdeklődés mutatkozott iránta, így bízunk benne, hogy a kvízjáték lesz az idei esküvői szezon egyik nagy újdonsága. Nemcsak a hazai piacra tekintünk, hamarosan elkészülhet a nemzetközi verzió is, ugyanis azt láttuk, hogy külföldön sincs hasonló szolgáltatás” – nyilatkozta Sárosi Róbert, a Duelbox alapítója.

40 milliárdos iparág

A KSH adatai szerint Magyarországon a házasságkötések száma 2010-től kezdődően folyamatosan növekszik, az utóbbi húsz év legtöbb esküvőjét pedig 2016-ban tartották, amikor 51,8 ezer házasságot kötöttek. A sok esküvő pedig hatalmas piacot jelent a különféle, az esküvőszervezéshez kötődő szolgáltatók számára: az elmúlt években a hazai „esküvői piac” mérete iparági becslések szerint 20-40 milliárd forint körül mozgott. Egy 80 fős esküvő átlagos költsége Magyarországon 1,5 – 2,5 millió forint körül mozoghat. Az esküvői szezon május közepén indul és akár tél végéig is kitarthat, de jellemzően szeptember-októberben fut ki.

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben

A mesterséges intelligencia skálázhatóvá teheti még az időt is a startup-ökoszisztémában

Ha eseményekre az ember az AI avatárját tudná elküldeni, skálázhatóvá válna egy nem skálázható tényező, az idő – mondja Tarczali Patrícia, a Future Proof Consulting társalapítója. Fetter István, a CIB Bank Kisvállalkozások Szegmens Menedzsment vezetője szerint viszont lehet, hogy közel sem lesz olyan robbanásszerű az AI fejlődése, mint gondoljuk. Páros interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások