Hirdetés

Díjazták a legjobb webáruházakat

Újra kiosztották a magyarországi webáruházak legnagyobb presztízsű elismeréseit, amelyek több mint egy évtizede adnak hiteles visszajelzést a kereskedők fogyasztói megítéléséről. Az Árukereső.hu által szervezett 2021-es verseny több mint 2200 webáruház között dőlt el, és azt az idén – két év után – ismét a Márkabolt.hu nyerte meg.

Tíz év alatt megötszöröződött a hazai webáruházak egyik legrangosabb megmérettetésének mezőnye. Míg 2011-ben 440 webáruház indult el, tavaly már rekordszámú, több mint 2200 e-shop vett részt az Árukereső.hu által 11. alkalommal megrendezett versenyen. Az évről évre egyre nagyobb érdeklődés többek között annak köszönhető, hogy az Ország Boltja Versenyen kiosztott díjak rendkívül fontos elismerésnek és hiteles visszajelzésnek számítanak a magyar e-kereskedelemben: a Minőségi, illetve Népszerűségi díjak komoly presztízsértéket vívtak ki maguknak.

Ebben a két kategóriában indulhattak ez alkalommal is a résztvevők. A közönségdíjra az orszagboltja.hu oldalon, valamint a webshopok oldalaira kihelyezett szavazógombokkal lehetett voksolni. A Minőségi kategóriában azok a webáruházak indultak, amelyek tagjai az Árukereső.hu Megbízható Bolt Programjának. A díjak a program résztvevőinek valós vásárlói vélemények alapján kialakult egész éves teljesítményt tükrözik.

A 2021 legjobb webáruházának járó Ország Boltja fődíjat a Márkabolt.hu érdemelte ki, amely a Minőségi I. díjat is elnyerte a műszaki cikk és mobilkommunikáció kategóriában. A hagyományokat folytatva, a kategóriák első helyezettjei összesen 2,8 millió forint értékű PPC nyereményben (online hirdetési költségkeretben) is részesültek.

„Azóta, hogy legutóbb két éve adhattuk át személyesen az elismeréseket, gyökeresen megváltozott a világ: az e-kereskedelem több évet ugrott előre, megelőzte önmagát, miközben új fogyasztók százezrei próbálták ki az online vásárlást és a digitális tér más szolgáltatásait” – fogalmazott Rácz Csaba, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „a mostani díjazottak nem csupán Magyarország legmegbízhatóbb szolgáltatását nyújtó webáruházai, hanem olyan vállalkozások, amelyek sikerrel vették ennek a kihívásokkal teli időszaknak az akadályait. Képesek voltak előnyt kovácsolni a helyzetből: nem érték be azzal, hogy megtartsák vásárlóikat, hanem számukat és elégedettségüket is növelni tudták.”

Az idén először hirdettek ki – minőségi és mennyiségi szempontok figyelembevételével – különdíjasokat Marketplace kategóriában. Ezt Baka László, az Árukereső.hu marketingvezetője azzal indokolta, hogy az Árukeresőn való direkt értékesítés a cég és partnerei számára egyaránt kiemelt fontosságú forgalomnövelő lehetőség. A vásárlók kérdőíven értékelik az Árukereső Marketplace-en leadott vásárlásukat, majd ezen visszajelzések összesítése alapján állapították meg a különdíjasokat. Tavaly a legjobbnak a Marketworld.hu bizonyult, őt a Mall.hu és a Netkazán.hu követte a rangsorban.

A nyertesek teljes listája megtekinthető az orszagboltja.hu weboldalon.

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben

A mesterséges intelligencia skálázhatóvá teheti még az időt is a startup-ökoszisztémában

Ha eseményekre az ember az AI avatárját tudná elküldeni, skálázhatóvá válna egy nem skálázható tényező, az idő – mondja Tarczali Patrícia, a Future Proof Consulting társalapítója. Fetter István, a CIB Bank Kisvállalkozások Szegmens Menedzsment vezetője szerint viszont lehet, hogy közel sem lesz olyan robbanásszerű az AI fejlődése, mint gondoljuk. Páros interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások