Hirdetés

A Snap befektetett stratégiai partnerébe, az Aleph Goupba

Kisebbségi tulajdonrészt szerzett a Snap Inc. a Httpool anyavállalatában, az Aleph Groupban. A befektetés az Aleph digitális oktatási és tanúsítványi kezdeményezésére irányul, melynek célja, hogy több mint 50 000 digitális szakember számára 90 országban, új digitális munkahelyeket teremtsen a feltörekvő piacokon.

Egy egyre inkább összekapcsolt világban, ahol a mobiltechnológia és az internet-hozzáférés nagy társadalmi kiegyenlítő tényezővé vált, a múltbeli megoldásokat új technológiák váltják fel. A jövő munkaerőpiacán a digitális képességek alapelvárásokká válnak, és ezek lesznek a sikerhez vezető kulcskompetenciák. Az Aleph oktatási eszközökkel és tartalmakkal támogatja a világ azon részeit, amelyek még nem használják ki a digitalizáció teljes erejét.

Az Aleph az olyan stratégiai partnerek támogatásával, mint a Snap, egy saját oktatási technológiai platformot hoz létre, amely világszerte segít a digitális szakértők következő generációjának képzésében.

„Az Aleph-nél hiszünk abban, hogy a digitális média gazdasági növekedést ösztönző erejét egyformán, világszerte elérhetővé kell tenni. Ezért elkötelezettek vagyunk a digitális szakemberek oktatását, képzését és minősítését lehetővé tenni, azokban az országokban, ahol a cégünk működik” – mondta Gastón Taratuta, az Aleph Group alapítója és vezérigazgatója. „Nem is lehetnénk büszkébbek arra, hogy egy újabb vezető digitális partnerünk, a Snap stratégiai befektetést eszközöl az Aleph-be, hogy támogassa oktatási erőfeszítéseinket, ezzel is megerősítve küldetésünket.”

“Büszkék vagyunk arra, hogy a Snap, melyet 2 éve a Httpool képvisel Magyarországon és amelynek a kedvelt Artificial Reality (AR) technológiája teljesen új vásárlási élményt nyújt a felhasználóknak és a hirdetőknek, része lett a Httpool tulajdonosának, az Alephnek.” – tette hozzá Door-Szabó Nóra a Httpool magyarországi kereskedelmi igazgatója.

„Az Aleph kiemelt partnere a Snapnek, mivel segített nekünk abban, hogy a hirdetők számára elérhetővé tegye a piaci jelenlétünket. Saját technológiát épített ki annak érdekében, hogy még jobb hirdetési megoldások legyenek elérhetőek a Snapen, és bővítsük a monetizációs lehetőségeinket olyan kulcsfontosságú régiókban mint Latin-Amerika, Európa, a Közel- Kelet és a távolkeleti régió” – mondta Alexander Dao, a Snap Inc. globális üzleti terjeszkedésért felelős ügyvezető igazgatója. „Örömmel bővítjük az Aleph-el való kapcsolatunkat, hogy támogassuk a fontos oktatási programokat az Alpeh átfogó földrajzi kiterjedésén keresztül”.”

Az Aleph márkái, köztük a Httpool, IMS, Ad Dynamo, Connect Ads, Wise.Blue és Social Snack a Snap kizárólagos hirdetési partnere 39 európai, afrikai és latin-amerikai piacon, valamint Indiában, ahol az Aleph és a Snap nemrég jelentett be értékesítési partnerséget. E partnerség révén az Aleph a Snap hirdetési monetizációját irányítja azokban a régiókban, ahol a Snap nem rendelkezik helyi jelenléttel, lehetővé téve számukra, hogy helyi csapatok és teljes körű operatív támogatás révén a hirdetők ezekben a régiókban hozzáférjenek a Snap hirdetési lehetőségeihez.

Huszák Loretta: Ha egyetemi oktatóként félnék a mesterséges intelligenciától, már évekkel ezelőtt fel kellett volna mondanom

A Budapesti Corvinus Egyetem Kisvállalkozás-fejlesztési Központjának adjunktusa, Huszák Loretta szerint félreértés, hogy az egyetemek korlátoznák a mesterséges intelligencia használatát, de őszinteséget várnak a hallgatóktól arról, ha AI segítségét veszik igénybe. Erre azért is szükség van, mert a Z generációs diákok még nem elég érettek arra, hogy felelősségteljesen használják a mesterséges intelligenciát. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Fektess be gyerekmesékbe: hamarosan startol a Meskete kampánya a Tőkeportálon

A közösségi gyermekmeseplatform, a Meskete grandiózus tervei közt szerepel mesterséges intelligencia integráció a nemzetközi terjeszkedéshez, gyerekbarát applikáció és rendezvényszervezés is. Akik a Tőkeportálon induló közösségi finanszírozási kampányba beszállnak, összesen 18-21 százalékos üzletrészt szerezhetnek. Emellett a cég meseíró pályázatot is hirdet.

Bővebben

A mesterséges intelligencia skálázhatóvá teheti még az időt is a startup-ökoszisztémában

Ha eseményekre az ember az AI avatárját tudná elküldeni, skálázhatóvá válna egy nem skálázható tényező, az idő – mondja Tarczali Patrícia, a Future Proof Consulting társalapítója. Fetter István, a CIB Bank Kisvállalkozások Szegmens Menedzsment vezetője szerint viszont lehet, hogy közel sem lesz olyan robbanásszerű az AI fejlődése, mint gondoljuk. Páros interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások