Hirdetés

Világhódító útjára indult a magyar ételmentő app

A magyar fejlesztésű ételmentő applikáció július 8-án lett egy éves, amit egy zártkörű sajtóbeszélgetéssel és egy margitszigeti piknikkel ünnepelt meg. De az esemény apropója nemcsak az évforduló volt. A magyar társadalmi startup, amibe mind az öt Cápa befektetett, és már több mint 80.000-en letöltötték, nagy bejelentést tett – a Munch külföldön is elindul.  

A július 22-én megtartott zártkörű sajtóbeszélgetésen, ahol lehetőség nyílt az alapítókkal és a csapat tagjaival is kötetlenül beszélgetni, többek között az elmúlt év eredményeiről és a külföldi piacról is szó volt. “A kezdetek óta az a cél vezérel minket, hogy az ételmentést minél több ember számára elérhetővé tegyük, így idővel egyetlen jó minőségű étel se kerül majd kukába. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy átlépjünk a határainkon” – jelentette be Wettstein Albert, a Munch társalapítója.

Az első „munchok”, azaz ételcsomagok Kolozsváron már július 20-a óta elérhetők, míg Marosvásárhelyen július legvégétől lehet majd munchokat menteni.

Az innovatív és fenntartható ötletek vállalkozássá formálását segítő Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő Munch nemcsak egy app, hanem egy politikától, nemtől, vallástól független közösség, amit most már több mint 30.000 ember épít folyamatosan. A Munch közösségépítő szerepe ezen az eseményen is megmutatkozott, hiszen a találkozó második felében a vásárlók is részt vettek. Egy közös muncholás keretein belül az Ételmentő közösség tagjai megismerhették egymást és a Munch csapatot is. “Nekem a kalandozás, a szabadság és a cool érzés kapcsolódik a muncholáshoz. Olyan, mint egy felnőtt meglepetés-játék – alig várom, hogy kihozzam az üzletből és végignézzem a dobozt, hogy mi van benne” – mondta az eseményen az egyik visszatérő vásárló.

Habár a Munch már így is 11 itthoni városban és 1 szomszédos országban jelen van, ráadásul a harmadik legnépszerűbb étel&ital applikáció Magyarországon, még tartogat meglepetéseket. Az év második felében is számíthatunk hazai és nemzetközi sikerekre – hiszen Románia még csak a kezdet.

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új képzéssel

A nagyvállalati innovációs program célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben