Hirdetés

Reklám, adatbank, GPS koordináták – minden ami a sikerhez kell?!

Magyarországon is megkezdte működését az egyedi targetálási lehetőségeket kínáló Selectivv Mobile, amely az utóbbi évek egyik legfigyelemreméltóbb és leginnovatívabb marketing és kutatási cége a lengyel mobilhirdetési és kutatási piacon. „A vállalat, amely ismeri a felhasználókat” – így szól a mottója az adatbányászatból értékes marketinginformációkat generáló Selectivvnek, amely 200 ezer okostelefonos, tabletes applikáció és mintegy 15 millió mobil weblap látogatói adatait dolgozza fel.

Hirdetés

Lengyelország mellett Ukrajnában, Romániában, Oroszországban, Törökországban és immár Magyarországon is jelen van a vállalat, amelynek technológiája globális használatra is alkalmas. A Selectivv adatbázisa több mint 80 millió mobilkészülék adatait ismeri. Magyarországon már most 3,5 millió készüléket „lát”. Ismeri az okostelefon felhasználó korát, nemét egyéb demográfiai adatait. Látja mely szolgáltatónál van előfizetés, milyen típusú a telefon és milyen applikációkat töltöttek rá. A Geotrapping szolgáltatás az okostelefonok és táblagépek felhasználói adatai alapján, az eszközinformációk egy adott helyen és időben történő összegyűjtését teszi lehetővé. A szolgáltatással egy adatbázis létrehozására van lehetőség, ami később remarketing célokra használható. A gps koordináták mentén pontosan látja, hogy ki melyik áruházláncnál vásárol vagy tankol. Milyen kulturális eseményeken vesz részt, vagy akár mely autószalonba ment be új autót nézegetni.

„A Selectivv rendszere ezáltal lehetővé teszi, hogy a létező legpontosabb célzás mentén szólítsák meg a hirdetők potens ügyfeleiket” – mondta Bozzay Bernadett, a cég magyarországi irodájának ügyfélkapcsolati igazgatója. Hozzátette:

„célozhatnak a telefonra töltött sport, bank, zenei vagy bármilyen egyéb alkalmazásra, telefontípusonként más üzeneteket jeleníthetnek meg. Megszólíthatják a konkurens üzletekbe, bemutatótermekbe betérő potenciális fogyasztókat, de ugyanígy az iskolás, óvodás gyermekkel rendelkezőket is könnyű megtalálni.”

Ráadásul mindezen adatok historikusan is elérhetőek, így könnyedén mutathatunk ajánlatokat decemberben a nyári fesztiválok résztvevőinek.

Az így létrejövő adatmennyiség segítségével a vállalat felhasználói profilokat épít fel; egyetlen felhasználóhoz átlagosan 362 adat tartozik. A rendszer speciális viselkedési profil megalkotására is alkalmas megteremtve ezzel a mobilhirdetési lehetőség egészen új formáját. Az adatbankban tárolt adatok valós időben frissülnek, amely a piacon egyedülálló lehetőséget biztosít a hirdetőknek és új távlatokat nyit a big data kutatásokban is.

„Az adatelemzés pontosságát hirdetési technológiával ötvözve új minőségét hozzuk létre a hatékony reklámkampányoknak és értékes fogyasztói információkat tudunk biztosítani számos iparágnak”– mondta Avi Magid a Selectivv igazgatótanácsának elnöke. Hozzátette:

„Az innovatív, GPS és profil-alapú programmatic marketing alkalmazása során a célunk az, hogy mindenkihez valóban hasznos, neki szóló üzenetek jussanak el, a hirdetők pedig a valós célcsoportjukat szólíthassák meg.”

“Tevékenységünk a legszigorúbb GDPR előírásoknak is maradéktalanul megfelelnek.”

Hirdetés

Engedélyt kapott Európa első blokklánc alapú neobankja – magyarok fejlesztik

Pénzügyi szolgáltatói engedélyt kapott az Európai Unió területén Európa első blokklánc alapú neobankja, a BENKER. A Litván Nemzeti Bank által felügyelt, magyar szakemberek által létrehozott neobank, a BENKER új világrendet hoz a pénzügyek világában: a technológián keresztül garantál teljes kontrollt és önrendelkezést ügyfeleik pénzügyeik felett.

Bővebben
Hirdetés

A bankrendszer digitalizációjának állóvizét a pandémia és a fintech innovációk is felkavarták

A Liferay Hungary tudásmegosztó, különböző iparágak digitalizációs trendjeit bemutató videó sorozatának legújabb adásában a bankszektor pandémia alatti és az ezt követő digitalizációs kihívásait ismertetjük a 2019. október 31-én a 120 takarékszövetkezetből álló Takarékbank csoport és az FHB Bank cégjogi egyesülésével létrejövő Takarékbank Zrt. példáján keresztül. Digitális rock and roll Míg előtte leginkább a személyes kapcsolatokra

Bővebben

Érkezik a metaverzum a munkahelyekre az iskolákba, de még az egészségügybe is

Az elmúlt évtizedben számos ígéretes virtuális- és kiterjesztett valóság (VR/AR) alapú megoldás született, a mindennapjainkat azonban mégsem szőtte át eddig a technológia. A világjárvány viszont ezen a területen is lényeges változást hozott, hiszen miközben a négy fal közé szorultunk, minden eddiginél jobban vágytunk a valóságot hűen imitáló vásárlás, közösségi programok vagy éppen utazás élményére. Az eredmény: érkezik a metaverzum a munkahelyekre és az iskolákba, de még az egészségügybe is, vírusként terjed a VR a kereskedelemben és az ingatlanpiacon is. A Protechtor szakértői összeszedték a következő évek legfontosabb trendjeit a területen, hiszen az egyik legdinamikusabban fejlődő tech szegmensről van szó: 2030-ra ugyanis már közel 1200 milliárd dolláros piacon osztozhatnak a VR/AR fejlesztések úttörői.

Bővebben

Három Vespucci Partners cég vett részt a CES-en

A CES a világ legnagyobb szabású, egyben legbefolyásosabb technológiai rendezvénye, az átütő erejű technológiák és a globális innovátorok próbatere, ahol a világ legismertebb márkái kötnek üzleteket és találkoznak új partnerekkel. Ez a lehetőség vonzotta a Vespucci Partners kockázati tőkealap-kezelő vezetőit is, akik három portfóliócégükkel – Haris Digital, Mollia és IMM-DATA – együtt vettek részt az eseményen.

Bővebben

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok, amelyek a tevékenységük jellegéből adódóan kriptovalutákkal és okos szerződésekkel, decentralizált finanszírozással (DeFi), blokklánc technológiával és a FinTech iparággal foglalkoznak.

Bővebben

A környezettudatosságra helyezi a hangsúlyt a házigazda MATE az idei EFOTT fesztiválon

Az EFOTT idei házigazdája a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem – jelentették be az Educatio Oktatási Szakkiállítás megnyitóján. Az agrárfókuszú intézmény profiljában központi szerepet kap a fenntartható jövő biztosítása, így a koncertek és a szórakozás mellett ehhez illeszkedő témákkal és praktikus tippekkel ismerkedhetnek majd a fesztiválozók 2022. július 13-17. között Velencén.

Bővebben