Hirdetés

Reklám, adatbank, GPS koordináták – minden ami a sikerhez kell?!

Magyarországon is megkezdte működését az egyedi targetálási lehetőségeket kínáló Selectivv Mobile, amely az utóbbi évek egyik legfigyelemreméltóbb és leginnovatívabb marketing és kutatási cége a lengyel mobilhirdetési és kutatási piacon. „A vállalat, amely ismeri a felhasználókat” – így szól a mottója az adatbányászatból értékes marketinginformációkat generáló Selectivvnek, amely 200 ezer okostelefonos, tabletes applikáció és mintegy 15 millió mobil weblap látogatói adatait dolgozza fel.

Lengyelország mellett Ukrajnában, Romániában, Oroszországban, Törökországban és immár Magyarországon is jelen van a vállalat, amelynek technológiája globális használatra is alkalmas. A Selectivv adatbázisa több mint 80 millió mobilkészülék adatait ismeri. Magyarországon már most 3,5 millió készüléket „lát”. Ismeri az okostelefon felhasználó korát, nemét egyéb demográfiai adatait. Látja mely szolgáltatónál van előfizetés, milyen típusú a telefon és milyen applikációkat töltöttek rá. A Geotrapping szolgáltatás az okostelefonok és táblagépek felhasználói adatai alapján, az eszközinformációk egy adott helyen és időben történő összegyűjtését teszi lehetővé. A szolgáltatással egy adatbázis létrehozására van lehetőség, ami később remarketing célokra használható. A gps koordináták mentén pontosan látja, hogy ki melyik áruházláncnál vásárol vagy tankol. Milyen kulturális eseményeken vesz részt, vagy akár mely autószalonba ment be új autót nézegetni.

„A Selectivv rendszere ezáltal lehetővé teszi, hogy a létező legpontosabb célzás mentén szólítsák meg a hirdetők potens ügyfeleiket” – mondta Bozzay Bernadett, a cég magyarországi irodájának ügyfélkapcsolati igazgatója. Hozzátette:

„célozhatnak a telefonra töltött sport, bank, zenei vagy bármilyen egyéb alkalmazásra, telefontípusonként más üzeneteket jeleníthetnek meg. Megszólíthatják a konkurens üzletekbe, bemutatótermekbe betérő potenciális fogyasztókat, de ugyanígy az iskolás, óvodás gyermekkel rendelkezőket is könnyű megtalálni.”

Ráadásul mindezen adatok historikusan is elérhetőek, így könnyedén mutathatunk ajánlatokat decemberben a nyári fesztiválok résztvevőinek.

Az így létrejövő adatmennyiség segítségével a vállalat felhasználói profilokat épít fel; egyetlen felhasználóhoz átlagosan 362 adat tartozik. A rendszer speciális viselkedési profil megalkotására is alkalmas megteremtve ezzel a mobilhirdetési lehetőség egészen új formáját. Az adatbankban tárolt adatok valós időben frissülnek, amely a piacon egyedülálló lehetőséget biztosít a hirdetőknek és új távlatokat nyit a big data kutatásokban is.

„Az adatelemzés pontosságát hirdetési technológiával ötvözve új minőségét hozzuk létre a hatékony reklámkampányoknak és értékes fogyasztói információkat tudunk biztosítani számos iparágnak”– mondta Avi Magid a Selectivv igazgatótanácsának elnöke. Hozzátette:

„Az innovatív, GPS és profil-alapú programmatic marketing alkalmazása során a célunk az, hogy mindenkihez valóban hasznos, neki szóló üzenetek jussanak el, a hirdetők pedig a valós célcsoportjukat szólíthassák meg.”

„Tevékenységünk a legszigorúbb GDPR előírásoknak is maradéktalanul megfelelnek.”

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások