Hirdetés

Georg Kuttner is előad február legnagyobb budapesti startup eseménysorozatán!

Georg Kuttner – a pitchelés koronázatlan királya Ausztriában – előadóként részt vesz a K&H által rendezett programsorozaton, mely a legnagyobb startup eseménye idén februárban – és ami a legjobb: az online formátuma miatt az egész országból, bárhonnan lehet hozzá csatlakozni.

Hirdetés

Az esemény egy több részből álló rendezvénysorozat, ahol az ötlettől vezetik végig a csapatokat a megvalósításig. A 2021. novemberében megrendezett Ideathon 4.0 by K&H ötletversenyen továbbjutott start up cégek és csapatok kezét nem engedték el, két online felkészítő workshopon segíti őket a pénzintézet abban, hogy a záróeseményen sikeresen prezentálhassák a projektjüket. Emellett a csapatok lehetőséget kapnak arra is, hogy személyesen is kikérjék annak a 12 vállalkozónak, valamint startup alapítónak a véleményét a projektetekről, akik az online alkalom során segítik őket a piacralépési stratégia és az üzleti modellek kialakításában.

Az Ideathon 4.0 by K&H versenyen továbbjutott csapat, a Rentee projektvezetője, Blahó Balázs az esemény kapcsán hozzátette: “A tavaly év végi eseményre egy parkolást segítő ötlettel érkeztünk, amelyet a design thinking módszertanával tovább gondoltunk, így született meg a Rentee koncepciója. A Rentee egy olyan applikáció, amely kiszolgálja a garázskiadók- és garázsbérlők igényeit, úgy hogy a garázskiadók a korábbinál magasabb kihasználtsággal nagyobb bevételt érnek el, a bérlők pedig a nagyobb választék és rugalmasabb idősávok miatt számukra kedvezőbb bérleti konstrukciók közül választhatnak. Jelenleg már a megvalósításon dolgozunk és célunk, hogy a záró eseményen már egy élőben is kipróbálható alkalmazással nyűgözzük le a zsűrit.”

A versenysorozatban elsősorban a beyond banking – vagyis a bankoláson túli megoldások – és a fenntarthatóság témájában várja a csapatok ötleteit a zsűri, de természetesen más megoldások sincsenek kizárva.

“Utazásra hívjuk a jelentkezőket. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy februárban két online workshopon vehetnek részt a csapatok, ahol ahhoz kapnak segítséget, hogy tehetik az ötletüket jövedelmező vállalkozássá. Mindeközben komoly kapcsolatokat alakíthatnak ki, amelyek a később még jól jöhetnek a vállalkozásuk során” – mondta Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. Hozzátette: „A K&H innovathon keretében a csapatok befektetőktől is tanácsokat kapnak ahhoz, hogy miként tudnak majd finanszírozást szerezni a kivitelezéshez. Ez azért fontos, hogy ne a pénzen múljon egy, egyébként remek ötlet sorsa.”

Ezen a héten, február 17-én csütörtökön csatlakozhattok a sorozat most következő workshopjához, melynek során fókuszban az üzleti modell és pitchelés lesz! Az eseményen előadást tart Georg Kuttner és Stiglicz Péter Márton, a K&H startégiai tanácsadója.
Jelentkezni az alábbi linken lehetséges:
Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben