Az amerikai keresztények Istenről alkotott képe kísértetiesen hasonlít Elon Muskra

Ha megkérdezel egy csomó random embert arról, hogy hogy néz ki az Isten, akkor a válasz rendkívül változatos lesz. A legtöbbek szerint egy jóságos, középkorú apa karakter, de sokan úgy értelmezik, hogy Isten nemtelen. Az Istenről alkotott arcképek alapján az Észek-Karolinai egyetem pszichológus kutatói létrehoztak egy átlagolt arcot – és az internet felrobbant a tény láttán: kísértetiesen hasonlít Elon Muskra.

A kutatást úgy végezték, hogy 511 kereszténynek mutattak több száz pár emberi arcot, és minden párból ki kellett választani azt, amelyik szerintük jobban hasonlít az Istenre. Az így kapott eredményeket a kutatók összesítették, és a kiválasztott képek alapján megalkották azt az arcot, amit aztán újabb 400 résztvevővel véleményeztettek és jóváhagyattak.

A kapott arc meglepően modern és fiatal, frissen borotválkozott – tehát nem az a klasszikus felhőn ülő, nagyszakállú képe, mint a templomok freskóink. Ugyanakkor a Gimzodo kiszúrta, hogy az arc a legjobban Elon Muskra hasonlít, és ehhoz a véleményhez rengetegen csatlakoztak az interneten. Meg kell hagyni, kísérteties a hasonlóság…

A kutatás egyik szóvivője elmondta azonban, hogy pusztán arról lehet szó, hogy az emberek énközpontúsága abba az irányba torzítja a hívők Isten képét, amilyenek ők maguk is. “A kutatásunk azt mutatja, hogy az emberek hisznek Istenben, egy olyan mindenhatóban, aki nem csak úgy gondolkozik, mint ők, de úgy is néz ki mint ők.”

 

Gimnazisták is tanulhatnak a startup kultúrából

Három budapesti középiskolát követően, december elején a Tóth Árpád Gimnázium Karriernapján Debrecenben is bemutatkozott a Startup Campus High School program. Az előadás-sorozat célja közelebb hozni a középiskolás fiatalokhoz a startup vállalkozói kultúrát, valamint ismertetni az ehhez kapcsolódó karrierlehetőségeket.

Bővebben

Váratlan trónkövetelő applikáció előzte meg a YouTube alkalmazást

A Twitter igazgatója által indított startup, az okostelefonokat kártyaelfogadó terminállá alakító Square, egy bitcoin vásárlást is lehetővé tevő alkalmazást dobott a piacra. A Cash App néhány nappal ezelőtt, átvette a legnépszerűbb ingyenes alkalmazás helyét az Apple App Store-jában. A pozíciót korábban a YouTube foglalta el.

Bővebben

Összefogás jött létre az egészségügy innoválásáért

A General Electric (GE) egészségügyi üzletága, a GE Healthcare és a Hiventures, az MFB csoport tagja stratégiai megállapodást kötött annak érdekében, hogy kölcsönösen segítsék a jövő egészségiparhoz kapcsolódó innovatív elképzeléseit és kezdeményezéseit. A két vállalat közös célja, hogy az együttműködés révén a kezdeményezések minél eredményesebbek és önfenntartóak legyenek és ezáltal hozzájáruljanak egy értékteremtő startup ökoszisztéma kialakulásához az európai régióban.

Bővebben

A jól átgondolt üzleti terv magabiztosságot ad a vállalkozóknak

Kováts Dávid és Szabó Károly, a Collectorism alapítói mindketten évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a műkereskedelemben – ismerték a gyűjtők kultúráját és természetét – a hazai és a külföldi piacon egyaránt. Aztán 2014-ben gondoltak egy nagyot, majd a gyűjtők számára létrehoztak egy közösségi oldalt és online piacteret. A Collectorism indulását saját bevallásuk szerint professzionális alapokra kívánták helyezni, így az üzleti tervezés sem maradhatott el – melyhez a MyConcept szakembereinek segítségét hívták.

Bővebben

A fiatalok bérigénye nem túlzó

A fiatalok nagyobb arányban számítanak fizetésemelésre, mint korábban – ez derült ki a K&H ifjúsági indexének 2018 második féléves adataiból. Az eredmények azt mutatják, hogy a 19 és 29 éves kor közöttiek több mint 70 százaléka számít fizetésének növekedésére. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint a pénzügyi oktatást érdemes minél korábban elkezdeni a fiataloknál, hiszen ez a későbbiekben a munkához való hozzáállásukban és fizetési igényeikben is megmutatkozik.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások