Hirdetés

Tippeink az Instagram TV-vel való ismerkedéshez

Y-generációsként a legtöbben idegenkedünk egy kicsit a nagyon instant, nagyon Z-generációsnak vélt platformoktól – pedig óriási marketing értéket tartogathat, főleg a B2C vállalatok esetében. Hoztunk néhány tippet a nemrégiben indult IGTV használatához.

Indíts csatornát

Ha az Instagram felhasználásban már elég ügyes ninja vagy, akkor ez a lépés egy kattintásnyira van tőled. Menj az Instagramon az IGTV logójára, ott kattints a fogaskerékre, és hozd létre a saját channal-t. 

Stratégia

Erről még minden szaksajtó azt írja, hogy kísérletezzünk, és alakítsuk ki mi a legjobb metodikát annak érdekében, hogy a tartalom elérje a vásárlóinkat, ügyfeleinket. De azért persze van pár általános tipp, amit érdemes a szívünkre venni…

2-5 perc közé lődd be a tartalom hosszát

Jelenleg a közzétett IGTV videók átlagos hossza nem több, mint 15 másodperc. Ez elég béna, ugyanis ilyen rövid videóknak inkább az old-school instafeed-en lenne a helyük. Az javasolják a szakemberek, hogy 2-5 perc között tegyük fel a videóinkat – ennél hosszabb ideig ugyanis elképzelhetetlen fenntartani a követő figyelmét. Mindig emlékezdest magad, hogy egy social plattformon vagy, nem fog valaki az egész ebédszünetében rajtad függeni – mindenki pörögni akar és sok-sok infot.

Felirat

Javasolják, hogy használjunk feliratokat, mert a tapasztalatok azt mutatják, hogy ezt is, mint a Facebook audiovizuális tartalmait jellemzően hang nélkül fogyasztják a felhasználók.

Vertikális felvételek

Az IGTV kifejezetten büszke arra, hogy a többi videómegosztóval ellentétben vertikális a kiterjedése. Nos a profiknak ez elég sok macera, hiszen nehéz a megszokott minőséget hozni okostelefonnal, kamerával pedig őrült macera a vertikális filmezés. De ha csak célközönségünk edukálása a célunk, akkor tökéletesen megfelel, feltéve, hogy a telefonunknak megfelelő képminőségben filmez a kamerája.

Az utómunkához legjobb, ha nem bonyolítjuk túl: válasszuk az Apple készülékek esetén az iMoviet, Androidesetében pedig használjuk például a GoPro Quick applikációját, vagy a egyre népszerűbb Videoshop is jó választás lehet.

Az Instagram TV kitölti a szakadékot a YouTube hosszú és a Stories/Snapchat fikarcnyi videói között.

Ez egy új formátum a videotartalom-gyártásban – és egy olyan alkalmazásba integrálták, amelyet naponta 500 millióan csekkolnak.

Az IGTV kevesebb, mint egy hónapos, de ebben az első hónapban már láttuk, hogy naponta növekszik a videók száma. Még nincs késő ahhoz, hogy kihasználd a korai csatlakozás előnyeit, tehát kattints az IGTV-re, és nézd meg, mit tudsz kitalálni márkád, szolgltatásod, vagy a termékeid népszerűsítése céljából…

Forrás: SMT

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások