Hirdetés

A profit helyett a közösség erejére épít a GreenGo

Mostantól a GreenGo nyújtja a hazai piacon elérhető legnagyobb kedvezményt a felhasználói számára, hogy ezáltal is még többek számára tegye elérhetővé az elektromos autózás nyújtotta előnyöket a fővárosban. A népszerű carsharing szolgáltató mostantól 50 százalékos kedvezményt biztosít azoknak a felhasználóinak, akik segítséget nyújtanak abban, hogy az autóflotta hosszabb ideig várakozó autói visszakerüljenek a gyorsabb „kölcsönzési körforgásba”.

Általános tapasztalat, hogy a hazai közösségi közlekedésben résztvevő szereplők járműparkjának egy része a kevésbé forgalmas területeken kihasználatlan marad – miközben az ügyféloldalon a frekventáltabb részeken gyakori „túljelentkezés” alakul ki a szabad járművekre. A megoldás egyszerű, azonban nem mindegy milyen szemléletmóddal kerül orvoslásra a szolgáltatók által.

Greengósok a Greengósokért

Legegyszerűbb és legkézenfekvőbb megoldás, amikor a szolgáltatók egy erre szakosodott logisztikai céggel szállíttatják át a hosszabb ideje egyhelyben álló autókat az olyan területekre, ahol nagyobb eséllyel kerülnek újbóli kölcsönzésre. Vagy, ahogy mostantól a GreenGo teszi: saját közösségének tagjai számára is lehetővé teszi, hogy ők is „bejelentkezhessenek” erre a feladatra, azaz – a meglévő logisztikai partner mellett – ők is tudatos szerepet vállalhassanak a kihasználatlanabb gépjárművek „átmozgatására”. Az ilyen, innovatív, a közösség erejére építő gondolkodás támogatása azért sem áll távol a GreenGo filozófiájától, mert a felmérések szerint a szolgáltatás felhasználói számára mindig is komoly értéket jelentett a tudatos zöld gondolkodás, a fenntartható növekedés, és az egymás iránt érzett felelősség.

„Egy mindenkiért, mindenki egyért” irodalomból jól ismert elvet igyekszünk érvényesíteni – nyilatkozta Ádám Boglárka, a szolgáltató vezérigazgatója – Ami a mi esetünkben azt jelenti, hogy mostantól a hivatalos logisztikai partnerünk mellett a közösségünk tagjait is kedvezményekkel jutalmazzunk, ha ők is hozzájárulnak ahhoz, hogy még többen használhassák a szolgáltatásunkat.”

A GreenGo 2016 novemberében indult budapesti autómegosztó szolgáltatás, kizárólag elektromos flottát működtet. A több, mint 400 autóból álló flotta percalapon bérelhető, amelyet a felhasználók egy mobilapplikáción keresztül tudnak intézni. A nyilvános cégadatok szerint a GreenGo Car Europe Kft. 2020. évi értékesítési nettó árbevétele 553,4 millió forint volt az előző évi 426 millió forint után.

Sokkal inkább megéri a barátokra támaszkodni startupperként, mint a családtagokra

Szinte régiótól függetlenül a családjukra támaszkodnak a korai szakaszban lévő startupperek, ha pénzügyi támogatásról van szó. Pedig egy barát sokkal többet segíthet, főleg ha a startup-ökoszisztémában is jártas: hatékonyabban tud értékalapon tőkedonációt és tanácsot adni, vagy éppen bemutatni befektetőknek. Összefoglaltuk a Startup Genome elemzését.

Bővebben

Kiszáradt a magyar startuppiac – de valóban probléma ez?

Nincs Magyarországon elég jó és ambíciózus startup, ami most, hogy drasztikusan lecsökkent a startupokba befektethető tőke mennyisége, mutatkozik meg. Mi akkor a megoldás? A kevés, de jó minőségű startupok felemelésén dolgozni, vagy a különböző szinten lévő projektek edukálása és a most induló csapatok finanszírozása, hogy sok év múlva legyen lehetőségük sikersztorivá válni? Biás Csongor, Györkő

Bővebben

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások