Hirdetés

A Snap befektetett stratégiai partnerébe, az Aleph Goupba

Kisebbségi tulajdonrészt szerzett a Snap Inc. a Httpool anyavállalatában, az Aleph Groupban. A befektetés az Aleph digitális oktatási és tanúsítványi kezdeményezésére irányul, melynek célja, hogy több mint 50 000 digitális szakember számára 90 országban, új digitális munkahelyeket teremtsen a feltörekvő piacokon.

Egy egyre inkább összekapcsolt világban, ahol a mobiltechnológia és az internet-hozzáférés nagy társadalmi kiegyenlítő tényezővé vált, a múltbeli megoldásokat új technológiák váltják fel. A jövő munkaerőpiacán a digitális képességek alapelvárásokká válnak, és ezek lesznek a sikerhez vezető kulcskompetenciák. Az Aleph oktatási eszközökkel és tartalmakkal támogatja a világ azon részeit, amelyek még nem használják ki a digitalizáció teljes erejét.

Az Aleph az olyan stratégiai partnerek támogatásával, mint a Snap, egy saját oktatási technológiai platformot hoz létre, amely világszerte segít a digitális szakértők következő generációjának képzésében.

„Az Aleph-nél hiszünk abban, hogy a digitális média gazdasági növekedést ösztönző erejét egyformán, világszerte elérhetővé kell tenni. Ezért elkötelezettek vagyunk a digitális szakemberek oktatását, képzését és minősítését lehetővé tenni, azokban az országokban, ahol a cégünk működik” – mondta Gastón Taratuta, az Aleph Group alapítója és vezérigazgatója. „Nem is lehetnénk büszkébbek arra, hogy egy újabb vezető digitális partnerünk, a Snap stratégiai befektetést eszközöl az Aleph-be, hogy támogassa oktatási erőfeszítéseinket, ezzel is megerősítve küldetésünket.”

“Büszkék vagyunk arra, hogy a Snap, melyet 2 éve a Httpool képvisel Magyarországon és amelynek a kedvelt Artificial Reality (AR) technológiája teljesen új vásárlási élményt nyújt a felhasználóknak és a hirdetőknek, része lett a Httpool tulajdonosának, az Alephnek.” – tette hozzá Door-Szabó Nóra a Httpool magyarországi kereskedelmi igazgatója.

„Az Aleph kiemelt partnere a Snapnek, mivel segített nekünk abban, hogy a hirdetők számára elérhetővé tegye a piaci jelenlétünket. Saját technológiát épített ki annak érdekében, hogy még jobb hirdetési megoldások legyenek elérhetőek a Snapen, és bővítsük a monetizációs lehetőségeinket olyan kulcsfontosságú régiókban mint Latin-Amerika, Európa, a Közel- Kelet és a távolkeleti régió” – mondta Alexander Dao, a Snap Inc. globális üzleti terjeszkedésért felelős ügyvezető igazgatója. „Örömmel bővítjük az Aleph-el való kapcsolatunkat, hogy támogassuk a fontos oktatási programokat az Alpeh átfogó földrajzi kiterjedésén keresztül”.”

Az Aleph márkái, köztük a Httpool, IMS, Ad Dynamo, Connect Ads, Wise.Blue és Social Snack a Snap kizárólagos hirdetési partnere 39 európai, afrikai és latin-amerikai piacon, valamint Indiában, ahol az Aleph és a Snap nemrég jelentett be értékesítési partnerséget. E partnerség révén az Aleph a Snap hirdetési monetizációját irányítja azokban a régiókban, ahol a Snap nem rendelkezik helyi jelenléttel, lehetővé téve számukra, hogy helyi csapatok és teljes körű operatív támogatás révén a hirdetők ezekben a régiókban hozzáférjenek a Snap hirdetési lehetőségeihez.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben