Hirdetés

A Snap befektetett stratégiai partnerébe, az Aleph Goupba

Kisebbségi tulajdonrészt szerzett a Snap Inc. a Httpool anyavállalatában, az Aleph Groupban. A befektetés az Aleph digitális oktatási és tanúsítványi kezdeményezésére irányul, melynek célja, hogy több mint 50 000 digitális szakember számára 90 országban, új digitális munkahelyeket teremtsen a feltörekvő piacokon.

Egy egyre inkább összekapcsolt világban, ahol a mobiltechnológia és az internet-hozzáférés nagy társadalmi kiegyenlítő tényezővé vált, a múltbeli megoldásokat új technológiák váltják fel. A jövő munkaerőpiacán a digitális képességek alapelvárásokká válnak, és ezek lesznek a sikerhez vezető kulcskompetenciák. Az Aleph oktatási eszközökkel és tartalmakkal támogatja a világ azon részeit, amelyek még nem használják ki a digitalizáció teljes erejét.

Az Aleph az olyan stratégiai partnerek támogatásával, mint a Snap, egy saját oktatási technológiai platformot hoz létre, amely világszerte segít a digitális szakértők következő generációjának képzésében.

„Az Aleph-nél hiszünk abban, hogy a digitális média gazdasági növekedést ösztönző erejét egyformán, világszerte elérhetővé kell tenni. Ezért elkötelezettek vagyunk a digitális szakemberek oktatását, képzését és minősítését lehetővé tenni, azokban az országokban, ahol a cégünk működik” – mondta Gastón Taratuta, az Aleph Group alapítója és vezérigazgatója. „Nem is lehetnénk büszkébbek arra, hogy egy újabb vezető digitális partnerünk, a Snap stratégiai befektetést eszközöl az Aleph-be, hogy támogassa oktatási erőfeszítéseinket, ezzel is megerősítve küldetésünket.”

“Büszkék vagyunk arra, hogy a Snap, melyet 2 éve a Httpool képvisel Magyarországon és amelynek a kedvelt Artificial Reality (AR) technológiája teljesen új vásárlási élményt nyújt a felhasználóknak és a hirdetőknek, része lett a Httpool tulajdonosának, az Alephnek.” – tette hozzá Door-Szabó Nóra a Httpool magyarországi kereskedelmi igazgatója.

„Az Aleph kiemelt partnere a Snapnek, mivel segített nekünk abban, hogy a hirdetők számára elérhetővé tegye a piaci jelenlétünket. Saját technológiát épített ki annak érdekében, hogy még jobb hirdetési megoldások legyenek elérhetőek a Snapen, és bővítsük a monetizációs lehetőségeinket olyan kulcsfontosságú régiókban mint Latin-Amerika, Európa, a Közel- Kelet és a távolkeleti régió” – mondta Alexander Dao, a Snap Inc. globális üzleti terjeszkedésért felelős ügyvezető igazgatója. „Örömmel bővítjük az Aleph-el való kapcsolatunkat, hogy támogassuk a fontos oktatási programokat az Alpeh átfogó földrajzi kiterjedésén keresztül”.”

Az Aleph márkái, köztük a Httpool, IMS, Ad Dynamo, Connect Ads, Wise.Blue és Social Snack a Snap kizárólagos hirdetési partnere 39 európai, afrikai és latin-amerikai piacon, valamint Indiában, ahol az Aleph és a Snap nemrég jelentett be értékesítési partnerséget. E partnerség révén az Aleph a Snap hirdetési monetizációját irányítja azokban a régiókban, ahol a Snap nem rendelkezik helyi jelenléttel, lehetővé téve számukra, hogy helyi csapatok és teljes körű operatív támogatás révén a hirdetők ezekben a régiókban hozzáférjenek a Snap hirdetési lehetőségeihez.

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások