Szokatlan összefogás a felhőben a Microsoft és az Oracle között

A Microsoft és az Oracle bejelentette, hogy összekapcsolja a felhőszolgáltatásainak adatközpontjait,  ezzel közvetlen átjárhatóságot biztosítva a felhasználóknak, zökkenőmentes adatmozgatást lehetővé téve.

Az Oracle és a Microsoft június 5-én bejelentették együttműködésüket, amely keretében lehetővé teszik az Oracle Cloud és a Microsoft Azure felhő szolgáltatások közötti átjárhatóságot. A vállalati felhasználók így könnyedén összekapcsolhatják például a Microsoft Azure Analytics vagy AI, és az Oracle autonóm adatbázis szolgáltatásokat. A két szolgáltató partnersége teljesen közvetlen, gyors és megbízható kapcsolatot biztosít a felhők között. Ez a partnerség közvetlen, gyors és rendkívül megbízható hálózati kapcsolatot tesz lehetővé a két felhő között, miközben továbbra is első osztályú ügyfélszolgálatot és támogatást nyújt a két szolgáltatótól megszokott színvonalon.

Mindkét végnek érdeke a kooperáció, ugyanis ezzel a lépéssel a páros közösen veheti fel a harcot a piacon szereplő riválisaikkal szemben – itt olyan nagyágyúkra kell gondolni, mint a Google vagy az Amazon. Ahogy az Oracle felhős infrastruktúráért felelős alelnöke, Don Johnson elmondta, a szövetséggel azok az ügyfelek, akik mindkét cég szolgáltatásait használják, teljes létező alkalmazáspalettájukat felhős környezetbe mozgathatják, architektúraváltás nélkül – így meglévő befektetéseiket is megőrizve. Így például olyan felhasználóbarát szolgáltatásokat érhetnek el az Oracle ügyfelei, mint az Oracle E-Business Suite-ot és hasonló termékekek használata az Azure-on, miközben továbbra is Oracle adatbázisokkal operálhatnak.

Kezdetben csak két nagy adatközpontot szinkronizálnak az Egyesült Államokban, de a cél a sokkal nagyobb mértékű, más régiókra, globálisan is elérhető integráció, minél hamarabb. „Mindez egy nagyszerű barátság kezdete” – kommentálta a bejelentést Don Johnson, az Oracle felhős üzletágért felelős vezetője, amivel előrevetítette, hogy komoly hosszútávó célkitűzéseik vannak.

 

Értékes ötletek a környezeti és társadalmi kihívásokra

Közösségi média kihívást indított és Sziget jegyeket ajánlott fel a People 2 People Hungary, hogy a fiatalok társadalmi és környezeti kihívásokra adott kreatív és megvalósítható ötleteiket bátran közzétegyék. Inspirációként nyolc magyar innovatív és hatással bíró negyven alatti fiatal történetét mutatják be, akik maguk is tesznek a társadalmi és környezeti problémák megoldásáért.

Bővebben

 A Spectrum TV saját készítésű magyar sorozatának, aTabukról tabuk nélkül első évada Kanadában és az Egyesült Államokban is látható lesz, miután az Amazon megvásárolta azt, s rövidesen megosztja a Prime Videón keresztül. Aki még nem látta Thuróczy Szabolcs kommentárjával ellátott dokumentum sorozatot, az feltétlenül pótolja – lebilincselő.

Bővebben

Mobilappal és korszerű zöld megoldásokkal jön a Művészetek Völgye

Július 19. és 28. között újra a Balaton-felvidék három apró települése, Kapolcs, Taliándörögd és Vigántpetend lesz az ország központja. Tíz napon át koncertekkel, színházzal, irdodalommal, tánccal, zöld programokkal, hangversenyekkel, újcirkusszal, inspiráló beszélgetésekkel telnek meg az utcák, az udvarok és a terek.

Bővebben

Átrendeződött a világ legértékesebb márkáinak rangsora

A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról  315,5 milliárd dollárra nőtt. A második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral. A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások