Hirdetés

Már a béta fázisban piacvezető lett a startup fejlesztése

A Spomoco (SPOrty MOtivated COmmunity) csapata rekreációs sport edzőknek, jógaoktatóknak és edzőtermeknek készít egy új generációs menedzsment szoftvert. A cég alapítói a Startup Campustól és a Hiventurestől kapott befektetés után élesben indította el a terméket a piacon. Már az béta teszt fázisban meghaladták a hasonló szoftverek regisztrációját, ezzel piacvezetőkké lettek.

Az alapítók maguk is rendszeresen sportolnak, és első kézből tapasztalták, hogy milyen hatással van a mozgásszegény életmód az emberek testi és lelki egészségére. A cég fő küldetése, hogy a lehető legtöbb ember kezdje el a sportolást, találja meg a saját céljait, motivációját és élvezze a mozgás örömét.

Bár a világ az egyre nagyobb elszigetelődés, individualizmus felé halad – így lehet egyre népszerűbb az e-sport, vagy a virtuális edzők, online kurzusok – az alapítók szerint ez ellentétes az emberi természettel, alapszükségletekkel. Az alapgondolat éppen ezért arra a tudományos tényre épül, hogy a testi és lelki egészség fő alappillére az aktív mozgás és szociális élet. A Spomoco egy modern eszközzel ezt az ősrégi alapösztönt, alapszükségletet elégíti ki. Az együtt sportolás az egyik legjobb közösségi élmény, mely még egészséges is.

Az emberek tömegeinek mozgatásában az edzőknek kiemelt szerepük van, ezért a Spomoco nekik nyújt segítséget az ügyfelek és órák menedzselésében, az ügyfelek motivációjának fenntartásában és a közösség kialakításában. Az edzők így kevesebb adminisztrációval, többet kereshetnek, maguk is motiváltabbak lesznek, több idejük, energiájuk marad a vendégekre és nem utolsó sorban fentebb tudják magukat pozícionálni, hiszen egy olyan új, menő eszköz kerül a kezükbe, amit eddig csak a legnagyobb termek tudtak maguknak megengedni.

A Spomoco nem titkolt célja, hogy egyre több, iskolapadból kikerült edzőt motiváljon arra, hogy saját szervezésben órákat tartson, vállalkozást indítson akár a fő munkája mellett is.

A Spomoconak már applikációja is van, amin keresztül a sportolók be és le tudnak jelentkezni az órákra, kezelik a bérleteiket, értesítéseket, emlékeztetőket kapnak és hamarosan látják az eredményeiket is, illetve az edzőtársaik eredményeit.

A startup fejlesztése több szempontból is több a hagyományos bejelentkező szoftvereknél. A régebbi típusú megoldásokkal ellentétben tudja kezelni azt, hogy ma egy edző már legtöbbször nem egy helyen dolgozik, hanem több helyszínen, több teremben, sőt e mellett akár saját szervezésben órákat is tart. Mindezt az app egy helyen tudja menedzselni. A rendszer lehetőséget nyújt arra is, hogy ezek az edzők együttműködjenek, órákat osszanak meg, közösen toborozzanak ügyfeleket, de egy különválás után külön-külön is tudják folytatni az üzletüket.

A másik kiemelt terület, hogy az edzőknek segít kiépíteni a közösséget maguk körül és fenntartani a motivációt az ügyfelekben. Több jelenlegi és jövőbeli funkció segíti pl az ügyfeleket abban, hogy a kedvenc ismerőseikkel, barátaikkal edzhessenek együtt, egymást motiválva.

Az alapítók nagy figyelmet fordítanak arra, hogy az ügyfelek szeressék az applikációt.

Tapasztalat, hogy az edzők legnagyobb félelme, hogy egy új szoftver bevezetésével elvesztik az ügyfeleik egy részét. Szerencsére a valós tapasztalatok pont az ellenkezőjét mutatják. A Spomoco-t használó termek és edzők mind az ügyfélkörük és bevételük emelkedéséről számolnak be már a szoftver bevezetése után 2-3 hónappal is.

A GDPR az edzőket és stúdiókat is érinti, szerencsére a Spomoco-t használók nyugodtak lehetnek emiatt is, hiszen a rendszer már az alapjaitól a legszigorúbb adatkezelést szem előtt tartva lett kialakítva. A felhasználók tehát nyugodtak lehetnek, hogy egy esetleges ellenőrzés, vagy incidens esetén a szoftver biztos hátteret nyújt.

Az értékesítés leginkább online módon történik egy teljesen automatizált rendszerben, de 2019-ben több közepes és nagyobb edzőközponttal is offline és online együttműködést terveznek. Az egyik legnagyobb hazai edzőközponttal már februárban elindul egy közös kampány. A szoftver árazása is egyedi a piacon, ún. FAIRPAY rendszerű. Az edzők feltöltőkártyákat vesznek, mellyel csak a megvalósult foglalások után fizetnek. A havidíjas konstrukciókkal ellentétben itt hatalmas előny, hogy az edzők itt csak akkor fizetnek a szoftver használatáért, amikor a vendégük fizetett az óráért. Ha tehát az edző, vagy terem nyáron kevesebb órát tart, vagy kevesebb a vendége, a szoftverért is kevesebbet fizet. A hazai indulás után év végén a külföldi piacnyitás következik, de egyébként az applikációnak már most vannak külföldi felhasználói.

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben

Franchise programmal jön Magyarországra a nemzetközi logisztikai vállalat

Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését az előrejelzéseken és a forgalmi adatok valósidejű elemzésén alapuló, aznapi kiszállítási feladatokat végző nemzetközi logisztikai vállalat, a DODO. A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.

Bővebben

A JunctionX ismét hazánkra irányította a nemzetközi techközösség figyelmét

Közel 70 országból rekordszámú, összesen 722 induló regisztrált az idei JunctionX Budapest hackathonra. A kétnapos innovációs versenyen az Antavo, a SEON és a Wise kihívásait kellett teljesíteni a mindennapi életünket érintő problémákra választ adó technológiai projektek megalkotásával. Összesen 40 pályamunkát értékelhetett a zsűri: az abszolút győztes a magyar Gaia lett, egy olyan megoldással, amely képes kiszűrni a weboldalakra tisztességtelen szándékkal érkező felhasználókat, míg a közönségdíjat a gyanús tranzakciókat lefülelő GeoSnatcher érdemelte ki. A top 5 csapat a közel négymillió forintos összdíjazás mellett értékes szakmai kapcsolatokkal is gazdagodott.

Bővebben

A Green Fox Academy a Sandberg Capitallal folytatja nemzetközi expanzióját

A Green Fox Academy új többségi tulajdonosa és befektetője, a Sandberg Capital bevonásával folytatja nemzetközi expanzióját, valamint vállalati szolgáltatásai és képzési kínálata fejlesztését. A magyar alapítású, Szlovákiában és Csehországban is piacvezető IT bootcamp így további növekedéséhez kulcsfontosságú erőforrásokhoz jut. A Sandberggel való partnerség lehetővé teszi, hogy a vállalat élére álljon a Közép-Európa technológiai oktatási piacán zajló konszolidációnak.

Bővebben

Újra AGTECH SUMMIT – fókuszban az agrárinnováció

Fenntarthatóbb gazdálkodás digitális megoldásokkal, űrtechnológián alapuló döntéstámogatás, mesterséges intelligencia az agráriumban. Ezek is a témái a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) NAK TechLab programja által szervezett AGTECH SUMMIT konferenciának, melynek középpontjában a hazai agrárium digitalizációja áll. Az esemény kiemelt célja, hogy összehozza a fiatal fejlesztőket és a szakértőket, akik az agrárium aktuális kihívásaira a legmodernebb megoldásokkal tudnak reagálni. 

Bővebben

A saját olívaültetvényhez vezető út is buktatókkal van kikövezve

Az első sikerére alapozva új évadot indított a Design Terminal az Optimists First! sorozatból, melyben startup alapítók, vállalkozók mesélnek karrierjük hol rögös, hol egyenes útjairól. A sorozat 2022-es etapját exkluzív különkiadás zárja: Pogátsa Zoltán közgazdász madártávlatból is elemzi a vállalkozókat érintő témákat.

Bővebben

Tanulj a finnektől vállalkozni: új üzleti klub indul Budapesten

Idén ősszel érkezik meg Helsinkiből a Boost Finland testvére, a Boost Hungary, párhuzamosan az észtországi networking klub alapításával. A finn üzleti csoportok kiemelt alapértéke a lifelong learning, vagyis az élethosszig tartó tanulás. Tarmo Herlevi 12 éve járt networking eseményekre, majd az első Covid-időszak alatt alapította meg a finn mentalitásra épülő networking koncepciót, a finn Boostot. A tanulás mellett még egy cél mozgatta az új formátum és metodika kialakításában: a vállalkozói magány megszüntetése.

Bővebben

Idén is izgulhatunk a szerethető munkahelyekért

A DreamJobs hatodik alkalommal hirdette meg a Szerethető Munkahelyek versenyét, melyre idén több mint 2100 cég jelentkezett. Legnagyobb arányban a kisvállalatok szeretnék megmérettetni magukat, területek szerint a szoftverfejlesztés, a kommunikáció és marketing, valamint a mérnöki, műszaki oldalról érkezett a legtöbb nevezés. A toborzásban és a munkaerő megtartásában is egyre nagyobb szereppel bíró díjakat 2022. november 17-én adják át egy ingyenes online konferenciával egybekötve.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások