Hirdetés

Három napos programmal jön a hatodik Startup Safari Budapest

A Budapest Startup Safari 2020 áprilisában elsők között vágott bele az online konferenciák szervezésének világába, bevezetve ezzel a home conference fogalmát a hazai rendezvény iparban. Idén ismét online programmal jelentkezik a startup ökoszisztéma legjelentősebb budapesti eseménye, ezúttal azonban 3 napon keresztül válogathatunk majd programkínálatból.

A hat évvel ezelőtt létrehozott Budapest Startup Safari 2021. április 21-23. között kerül megrendezésre. A szervezők a sok éves tapasztalatuk, a 2020-ban megismert piaci átrendeződés és az ökoszisztéma igényei alapján idén a tudásmegosztás mellett nagy hangsúlyt fektet az interaktív programok, kurzusok lehetőségére is, melynek során a számos hazai szakember mellett a világ minden szegletéből bejelentkező előadókkal is találkozhatnak majd a résztvevők, akik az üzleti és technológiai témákban tartanak majd workshopokat, előadásokat. Emellett pedig a rendezvény céljai között szerepel, hogy minden eddiginél több lehetősége legyen a résztvevőknek a nagyágyúkkal one-on-one találkozókra is az online térben. A rendezvény idén is magyar és angol nyelven zajlik majd, a rendkívül korszerű konferencia platformnak köszönhetően számos egyéb kapcsolatépítési lehetőséggel.

A közel 150 esemény hat tematikus útvonalra osztva olyan témaköröket jár körbe, mint az üzletfejlesztés, az online kereskedelem, a márkaépítés, a jogi és pénzügyi tudnivalók, a befektetési alapok, a tartalomkezelés vagy a távmunka és oktatás, az e-kereskedelem innovációi. Az esemény nem csak üzleti, hanem mélyebb technológiai témákat is kínál, az érdeklődők az AI, a robotika, automatizáció, kriptovaluta, programozás vonalon is számos programot találnak majd. A résztvevők kérdezhetnek, találkozhatnak, ismerkedhetnek és egy erős, később is elérhető és használható tudásanyagot kapnak a három nap alatt.

Az előadások és workshopok nyomán olyan cégek engednek bepillantást a kulisszáik mögé, mint a OneLogic, a MyMuesli, Sharpr3D, a BrokrerChooser, OXO Technologies Holding Zrt., illetve a Norrsken akcelerátor. Emellett pedig olyan, a technológia területén avatott szakemberekkel találkozhatnak a résztvevők, mint Roberto Bonanzinga az InReach Ventures társalapítója és befektetesi partnere, ami többek között a Sharpr3D befektetője, Cristobal Alonso a StartupWiseGuys ügyvezetője, Jan Ameri az Arctic15 és az ArticStartup ügyvezetője, Dr. Oszkó Péter OXO csoport igazgatóságának elnöke, Csendes Olivér a Pioneers nemrégiben leköszönő ügyvezetője, és Philipe Reinisch a Silkroad 4.0 alapítója. Izgalmas vendég és előadó lesz még Funda Sezgi, a Norrsken Impact Accelerator társalapítója – rajta és a programukon keresztül elérhetővé válik a látogatók számára is több mint 50 olyan sikeres alapító és cég is, mint a Klarna, a Minecraft, a Soundcloud, a Good American, vagy a Brilliant Minds. Az előadók sora pedig még közel sem teljes, a szervezők folyamatosan jelentik be az új meghívottakat.

A rendezvény mellé már a szervezés korai szakaszában a hazai startup közösség számára olyan fontos szervezetek álltak be, mint a Grow with Google, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, az SAP és a MVM Edison, a Startup Hungary, az OXO csoport, és a Morgan Stanley.

A Startup Safari Budapest online konferenciára már elindult a kedvezményes early bird jegyárusítás. További információ elérhető a www.budapestsafari.com, jegyvásárlás pedig a https://tixa.hu/startupsafari2021 oldalon.

Egész Európát el akarja látni AI harci drónokkal a német Helsing

A pár hónapja pivotált startup megnyitotta az első olyan gyárát, ahol tömegesen tudja gyártani a saját fejlesztésű harci drónjait – most éppen Ukrajnának. A Helsing víziója, hogy Európa-szerte hozzon létre még ilyen gyárakat, ahol akár tízezrével gurulhatnak le a gyártószalagról a drónok.

Bővebben

Csúnyán megbukna az AI, ha valódi betegeket kéne diagnosztizálnia

Egy amerikai kutatásban azt vizsgálták, hogy a vezető LLM-modellek képesek-e szimulált orvos-beteg beszélgetésekben kideríteni minden szükséges információt a páciens állapotáról, és felállítani a helyes diagnózist.

Bővebben

Közös edukációs kampányba fog Balogh Petya és a Lightyear

A kampány keretében a két szereplő plakátokon, videókban és webinárokon igyekszik majd emelni a magyar pénzügyi és befektetői tudatosság szintjét. Balogh Petya egyúttal most egy olyan kezdeményezés mellé áll, amely nem köthető saját cégeihez vagy befektetői portfóliójához.

Bővebben

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben