Hirdetés

Három napos programmal jön a hatodik Startup Safari Budapest

A Budapest Startup Safari 2020 áprilisában elsők között vágott bele az online konferenciák szervezésének világába, bevezetve ezzel a home conference fogalmát a hazai rendezvény iparban. Idén ismét online programmal jelentkezik a startup ökoszisztéma legjelentősebb budapesti eseménye, ezúttal azonban 3 napon keresztül válogathatunk majd programkínálatból.

Hirdetés

A hat évvel ezelőtt létrehozott Budapest Startup Safari 2021. április 21-23. között kerül megrendezésre. A szervezők a sok éves tapasztalatuk, a 2020-ban megismert piaci átrendeződés és az ökoszisztéma igényei alapján idén a tudásmegosztás mellett nagy hangsúlyt fektet az interaktív programok, kurzusok lehetőségére is, melynek során a számos hazai szakember mellett a világ minden szegletéből bejelentkező előadókkal is találkozhatnak majd a résztvevők, akik az üzleti és technológiai témákban tartanak majd workshopokat, előadásokat. Emellett pedig a rendezvény céljai között szerepel, hogy minden eddiginél több lehetősége legyen a résztvevőknek a nagyágyúkkal one-on-one találkozókra is az online térben. A rendezvény idén is magyar és angol nyelven zajlik majd, a rendkívül korszerű konferencia platformnak köszönhetően számos egyéb kapcsolatépítési lehetőséggel.

A közel 150 esemény hat tematikus útvonalra osztva olyan témaköröket jár körbe, mint az üzletfejlesztés, az online kereskedelem, a márkaépítés, a jogi és pénzügyi tudnivalók, a befektetési alapok, a tartalomkezelés vagy a távmunka és oktatás, az e-kereskedelem innovációi. Az esemény nem csak üzleti, hanem mélyebb technológiai témákat is kínál, az érdeklődők az AI, a robotika, automatizáció, kriptovaluta, programozás vonalon is számos programot találnak majd. A résztvevők kérdezhetnek, találkozhatnak, ismerkedhetnek és egy erős, később is elérhető és használható tudásanyagot kapnak a három nap alatt.

Az előadások és workshopok nyomán olyan cégek engednek bepillantást a kulisszáik mögé, mint a OneLogic, a MyMuesli, Sharpr3D, a BrokrerChooser, OXO Technologies Holding Zrt., illetve a Norrsken akcelerátor. Emellett pedig olyan, a technológia területén avatott szakemberekkel találkozhatnak a résztvevők, mint Roberto Bonanzinga az InReach Ventures társalapítója és befektetesi partnere, ami többek között a Sharpr3D befektetője, Cristobal Alonso a StartupWiseGuys ügyvezetője, Jan Ameri az Arctic15 és az ArticStartup ügyvezetője, Dr. Oszkó Péter OXO csoport igazgatóságának elnöke, Csendes Olivér a Pioneers nemrégiben leköszönő ügyvezetője, és Philipe Reinisch a Silkroad 4.0 alapítója. Izgalmas vendég és előadó lesz még Funda Sezgi, a Norrsken Impact Accelerator társalapítója – rajta és a programukon keresztül elérhetővé válik a látogatók számára is több mint 50 olyan sikeres alapító és cég is, mint a Klarna, a Minecraft, a Soundcloud, a Good American, vagy a Brilliant Minds. Az előadók sora pedig még közel sem teljes, a szervezők folyamatosan jelentik be az új meghívottakat.

A rendezvény mellé már a szervezés korai szakaszában a hazai startup közösség számára olyan fontos szervezetek álltak be, mint a Grow with Google, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, az SAP és a MVM Edison, a Startup Hungary, az OXO csoport, és a Morgan Stanley.

A Startup Safari Budapest online konferenciára már elindult a kedvezményes early bird jegyárusítás. További információ elérhető a www.budapestsafari.com, jegyvásárlás pedig a https://tixa.hu/startupsafari2021 oldalon.

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben