Hirdetés

A bankkártya méretű telefon lesz az új őrület?

A japánok megint alakítanak egy nagyot – egy hónapon belül piacra dobják a világ legkisebb működő mobiltelefonját, ami elvileg egy bankkártya helyén el fog férni.

47 gramm és 5,3 milliméter széles a Kyocera új telefonja, amellyel csak telefonálni, üzenetet küldeni és internetezni lehet, cserébe elfér egy pénztárcában. Ez a segédtelefonok legújabb tagja, ezeket azoknak tervezik, akik szeretnének egy második telefon a meglévő okostelefonjuk mellé.

https://www.youtube.com/watch?v=SGfEGQkvlpk

A japán telefonszolgáltató, az NTT Docomo forgalmazza majd, ők úgy reklámozzák, mint a világ legvékonyabb telefonja. Bár ez nem igaz, az Oppo R5  4,85 mm, a Vivo X5 pedig csak 4,75, tehát mindketten rávertek pár millimétert.

A segédtelefonokkal azt keresik a cégek, hogy milyen innovációkra vevők az emberek.

– mondta Ben Wood, a CCS Insight kutatócég vezető analitikusa.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben