Hirdetés

2,7 millió embert vonzott az ünnepek alatt a Nosalty

Újabb rekordokkal zárta az évet startupként indult gasztromagazin: a Nosalty receptjeire decemberben több mint 2,7 millió egyedi látogató volt kíváncsi. 2018-ban a felhasználók kedvenc karácsonyi receptje a „Karácsonyi rögtön puha mézeskalács” lett, míg szilvesztert megelőzően a „Hagyományos lencsefőzelék”-re kattintottak legtöbben.

Tíz éves rekorddal zárta az évet a Nosalty. A 2012 óta piacvezető Nosalty hatvanezer receptjével átlagosan havi kétmillió felhasználót vonz, tavaly decemberben azonban több mint 2,7 millió egyedi felhasználó tervezte meg az ünnepi menüt a portál segítségével.

A szentestét megelőző napon közel hatszázezer egyedi látogató összesen 2,3 millió oldalt keresett fel a Nosalty-n: ezzel a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján az online magazin lett az aznapi harmadik legnézettebb haza site. A szilveszteri készülődés időszakában, december 30-án pedig 505 ezren válogattak a legfinomabb buli receptek közül. (Forrás: dkt.hu, teljes, totál)

A portál tapasztalatai alapján a magyarok kedvenc karácsonyi receptje idén a Karácsonyi rögtön puha mézeskalács,

a Klasszikus hagyományos bejgli és a Töltött káposzta karácsonyra volt, az új évre hangolódáshoz pedig a lencsefőzelék különböző verzióit, a Hagyományos lencsefőzeléket, a Lencsefőzelék egyszerűent és a Lilahagymás lencsesalátát választotta az olvasók többsége.

Az hazai informatikusok pár éven belül külföldi munkaadónak fognak dolgozni?

Négyből három hazai informatikus valószínűnek tartja, hogy a következő két évtized során távmunkában külföldi munkaadónak fog dolgozni, és szinte minden szakember az IT-életpálya természetes részének tekinti a külföldre történő munkavégzést – derül ki egy friss kutatás eredményeiből. Az IVSZ értékelése szerint mindez nemcsak az egyébként is súlyos munkaerő-hiánnyal küzdő digitális munkaerőpiac szempontjából jelent újabb egyértelmű

Bővebben

Még sosem érte meg ennyire telekocsizni

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és utasként egyaránt mérlegelni kell, hogy milyen utazási forma lehet a leggazdaságosabb, különösen nagyobb távolságok esetében.

Bővebben

Közösségi támogatás megoldást hoz a tartalomgyártóknak a magyar startup

Általános nemzetközi trend, hogy a fogyasztók egyre inkább nyitottak arra, hogy pénzzel is támogassák a kedvenc tartalomkészítőiket. 2021-ben az ezzel kapcsolatos mikrotranzakciók összege átlépte 13,5 milliárd dollárt és az előrejelzések szerint ez az éves összeg hamarosan a duplájára nő. A válság miatti reklám és szponzorköltések kiesésével a médiumok, vloggerek és nonprofit szervezetek is nagyobb szerepet szánnak a közösségi támogatásnak. Nekik nyújt alternatívát a tranzakciós díj és akár áfa nélkül működő magyar Donably.

Bővebben

Innovatív találmány védi meg az autósokat a vadgázolástól

Hazánkban a hivatalos statisztikáknál jóval több, évente akár 40 ezer vadgázolás történhet. Ezt a számot hivatott csökkenteni a VIONN GO, az első okos vadriasztó, ami a gépjármű alvázára rögzítve a beépített hangszórónak köszönhetően jelzi érkezésünket az állatvilágnak. A fejlesztők egy mégis bekövetkezett vad által okozott baleset esetén a keletkezett kárt öt munkanapon belül megtérítik ügyfeleiknek egymillió forintig.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások