Hirdetés

1,5 millió dollár került a szegedi startuphoz

Az Antavo egy Szegedről indult startup vállalkozás, online szoftvereiket öt kontinens több mint 30 ezer vállalkozása használta már. A 2012-ben alapított cég az elmúlt évben komoly szakmai sikereket könyvelhetett el: megháromszorozódott a bevételük, valamint 14-ről 44-re nőtt az alkalmazottaik száma, és az üzleti világ Oscar-díjaként emlegetett eCommerce Awards Excellence-t is megnyerték. Ezek után az idei év is jól indult – másfél millió dolláros tőkemeléssel és egy újabb nemzetközi díjat nyertek: az Antavo lett az „Az év nemzetközi vállalkozása” a BOC Brilliance Awards-on, illetve ők nyerték el Magyarország legjobb irodájának címét „Az Év Irodája” versenyen, a kisvállalati kategóriában.

Kiemelkedő szakmai mérföldkőhöz érkezett a szegedi startup vállalkozás, az Antavo: egy komoly, 1.5 millió dolláros tőkeemelésre került sor. A befektető tőkealapok között találjuk az iEurope-ot, az Innovation Nest-et és a magyar ARETE-t. A befektetők tagjai között szerepel Colleen Bell, az Egyesült Államok egykori magyarországi nagykövete, Christopher Mattheisen, akit nemrég neveztek ki a Microsoft Magyarország élére, amúgy a Magyar Telekom korábbi CEO-ja, és Csák János, a MOL volt elnöke, volt londoni nagykövet. A tőkeemelés nem csak hazai tekintetben kiemelkedő: a közép-kelet-európai régióban működő startup vállalkozások mindössze 9%-a jut el ekkora tőkeemelésig, az Antavo sikere tehát nemzetközileg is mérhető.

Az Antavo célja, hogy folyamatosan izgalmas, inspiráló környezetet biztosítson a munkatársainak, ezért fontos számukra, hogy az övék Magyarország legjobb irodája a kisvállalati kategóriában: elnyerték „Az Év Irodája” címet 400 négyzetméteres szegedi loft irodájukkal.

Az iroda terveit Kecsmár Attila, az Antavo egyik társalapítója és ügyvezetője esténként rajzolta meg: a belvárosi, 140 éves épületben szerették volna megőrizni a hely klasszikus jellegét modern elemekkel kiegészítve.

A hazai elismerés mellett egy újabb nemzetközi szakmai díjnak is örülhet a startup: a brit BOC Brilliance Awards-on, Londonban nyerték el „Az év nemzetközi vállalata” elismerést. A cég a kezdetektől fogva úgy rendezkedett be, hogy a nemzetközi piacon tudjon majd részt venni. Ezt a célt az elmúlt évek során elérték: jelenleg tizenhat országból vannak ügyfeleik, hat nemzetiségből származnak kollégáik és hat helyszínről (Szegedről, Budapestről, az Egyesült Királyságból, Franciaországból, Olaszországból és Norvégiából) működtetnek irodát.

Az Antavo egy Szegedről indult startup vállalkozás. A cég főként a divatipar számára fejleszt olyan marketingszoftvert, melynek célja újszerű, nem hagyományos hűségprogramok kialakítása és futtatása. Az elmúlt évben az Antavo komoly szakmai sikereket könyvelhetett el: bevételük megháromszorozódott, az alkalmazottak száma pedig 14-ről 44 főre nőtt.  A hűségprogramjuk kapcsán kifejlesztettek egy új szakkifejezést: a „recognition loyalty™” lényege a hűség elismerése, vagyis észrevenni az embert, a személyiséget a vásárló mögött.

Tíz magyar női startup egy európai programban

10 női vállalkozó egy 5 hónapos pre-inkubációs programon vesz részt, amelyben az agrár-élelmiszeripari ágazat sajátos kihívásaira való megoldások létrehozásához kapnak segítséget. Ez a program a női vállalkozókat támogatja vállalkozásuk fejlődésének korai szakaszában, általában még a cég megalapítása előtti szakaszban.

Bővebben

A fenntarthatóság többet jelent a zöld megoldásoknál

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését jelenti, míg a társadalmi kérdések háttérben maradnak. Az inkubátor ezért a most induló jelentkezési időszakában a környezetvédelmi megoldásokat hozó csapatok mellett a nemi esélyegyenlőséget és a női egyenjogúságot segítő startupokra is kiemelt figyelmet fordít.

Bővebben

Új, hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál a divatkereső platform

A GLAMI  új intelligens megoldást mutatott be,  amely pillanatok alatt több száz hazai és európai webáruház kínálatában képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő személyre szabott ajánlatokat. A platformhoz való csatlakozással az innovatív, mesterséges intelligencia alapú technológia olyan kisebb márkák és webáruházak számára is elérhetővé válik, amelyeknek nincs forrásuk az önálló beruházásra.

Bővebben

Nem indulunk útnak telefon nélkül

Mobiltelefon, külső akku és fényképezőgép – ezek nélkül biztosan nem indul útnak a magyar, derül ki a MediaMarkt friss reprezentatív kutatásából. A megkérdezettek közel negyedét szinte mindig elektronikus eszközei segítették ki utazás során, a nyaralók felének pedig a hosszabb üzemidő jelentené a nagyobb biztonságot. Feltöltődni tehát nem csak magának az utazónak kell – negyven százalékuk szállást is az alapján választ, hogy biztosan tölteni tudja az eszközeit. A külső töltők töretlenül népszerűek, idén nyár elején már kétszer annyit vettek belőlük, mint egy évvel korábban, a műszaki áruházlánc adatai szerint.

Bővebben