Hirdetés

1,5 millió dollár került a szegedi startuphoz

Az Antavo egy Szegedről indult startup vállalkozás, online szoftvereiket öt kontinens több mint 30 ezer vállalkozása használta már. A 2012-ben alapított cég az elmúlt évben komoly szakmai sikereket könyvelhetett el: megháromszorozódott a bevételük, valamint 14-ről 44-re nőtt az alkalmazottaik száma, és az üzleti világ Oscar-díjaként emlegetett eCommerce Awards Excellence-t is megnyerték. Ezek után az idei év is jól indult – másfél millió dolláros tőkemeléssel és egy újabb nemzetközi díjat nyertek: az Antavo lett az „Az év nemzetközi vállalkozása” a BOC Brilliance Awards-on, illetve ők nyerték el Magyarország legjobb irodájának címét „Az Év Irodája” versenyen, a kisvállalati kategóriában.

Hirdetés

Kiemelkedő szakmai mérföldkőhöz érkezett a szegedi startup vállalkozás, az Antavo: egy komoly, 1.5 millió dolláros tőkeemelésre került sor. A befektető tőkealapok között találjuk az iEurope-ot, az Innovation Nest-et és a magyar ARETE-t. A befektetők tagjai között szerepel Colleen Bell, az Egyesült Államok egykori magyarországi nagykövete, Christopher Mattheisen, akit nemrég neveztek ki a Microsoft Magyarország élére, amúgy a Magyar Telekom korábbi CEO-ja, és Csák János, a MOL volt elnöke, volt londoni nagykövet. A tőkeemelés nem csak hazai tekintetben kiemelkedő: a közép-kelet-európai régióban működő startup vállalkozások mindössze 9%-a jut el ekkora tőkeemelésig, az Antavo sikere tehát nemzetközileg is mérhető.

Az Antavo célja, hogy folyamatosan izgalmas, inspiráló környezetet biztosítson a munkatársainak, ezért fontos számukra, hogy az övék Magyarország legjobb irodája a kisvállalati kategóriában: elnyerték „Az Év Irodája” címet 400 négyzetméteres szegedi loft irodájukkal.

Az iroda terveit Kecsmár Attila, az Antavo egyik társalapítója és ügyvezetője esténként rajzolta meg: a belvárosi, 140 éves épületben szerették volna megőrizni a hely klasszikus jellegét modern elemekkel kiegészítve.

A hazai elismerés mellett egy újabb nemzetközi szakmai díjnak is örülhet a startup: a brit BOC Brilliance Awards-on, Londonban nyerték el „Az év nemzetközi vállalata” elismerést. A cég a kezdetektől fogva úgy rendezkedett be, hogy a nemzetközi piacon tudjon majd részt venni. Ezt a célt az elmúlt évek során elérték: jelenleg tizenhat országból vannak ügyfeleik, hat nemzetiségből származnak kollégáik és hat helyszínről (Szegedről, Budapestről, az Egyesült Királyságból, Franciaországból, Olaszországból és Norvégiából) működtetnek irodát.

Az Antavo egy Szegedről indult startup vállalkozás. A cég főként a divatipar számára fejleszt olyan marketingszoftvert, melynek célja újszerű, nem hagyományos hűségprogramok kialakítása és futtatása. Az elmúlt évben az Antavo komoly szakmai sikereket könyvelhetett el: bevételük megháromszorozódott, az alkalmazottak száma pedig 14-ről 44 főre nőtt.  A hűségprogramjuk kapcsán kifejlesztettek egy új szakkifejezést: a „recognition loyalty™” lényege a hűség elismerése, vagyis észrevenni az embert, a személyiséget a vásárló mögött.

Hirdetés

Külföldi piacra lép a Frontira

A koronavírus adta meg a végső lendületet a Frontirának: a hazai alapítású digitális tanácsadó cég a megnövekedett keresletnek köszönhetően egyesül a berlini székhelyű LHBS-sel. A tranzakció zárulta után létrejövő nemzetközi cégcsoport tovább viszi a budapesti alapítású vállalat nevét, és együttesen olyan márkákkal fémjelzett ügyfélkör online megoldásait teszik felhasználóbarátabbá, mint a Lufthansa, Mastercard, Mercedes-Benz vagy Red Bull.

Bővebben

Covid-álló digitális megoldások nagyvállalatoknak – számlák és szerződések online és egyszerűen

Az MFB csoporthoz tartozó Hiventures két portfolió cége, az SDSYS és a TrustChain összeállt, hogy közösen nyújtsanak megoldást a vállalati dokumentumok – legyenek azok szerződések, számlák vagy teljesítési igazolások – digitális feldolgozására. Együttműködésük alapja, hogy mindketten digitális megoldásokat nyújtanak, így mostantól a vállalati dokumentumok egy platformon keresztül lesznek elérhetők egy gyorsan bevezethető, egylépcsős fejlesztés keretén belül.

Bővebben
Hirdetés

Őszintén a Szilícium-völgyből: idén is jön az Untold Stories Budapest

Nyitott és ingyenes lesz idén az Untold Stories Budapest, mely immár második alkalommal hozza el a startup szcéna iránt érdeklődők számára a Silicon Valley nagyágyúit. 2020. november 9-én és 10-én kendőzetlenül, őszintén beszélnek az alapítók és kulcsszereplők a nemzetközi sikersztorik mögötti történésekről, nehézségekről.

Bővebben

A koronavírus újraírta a játékszabályokat az üzleti életben

A koronavírus újraírta a játékszabályokat az üzleti életben is: megváltoztak a működési körülmények, kiélezettebb lett az ügyfelekért folytatott versengés, miközben sok területen a hirtelen gazdasági visszaesés miatt szűkülnek a források. A pandémia megmutatta, hogy ebben az új helyzetben a digitalizáció már nem cél, hanem sokaknak az egyetlen eszköz lehet a túlélésre. Az IBM szerint a vállalatoknak nem újraindítani kell magukat, hanem újragondolni a működésüket. Ehhez ad támpontokat október 27-én az IBM a Think Digital Summit online konferencia, amelyen ingyenesen lehet részt venni.

Bővebben

A vállalatvezetők többsége önáltató a cég belső kommunikáció kapcsán

Az idei Covid-19 járvány okozta gazdasági problémák ellenére a hazai vállalatvezetők zöme még mindig nem invesztál eleget a belső kommunikáció mérésébe és digitális fejlesztésébe. A 2020-as koronavírus járvány idejére eső, a Kopint-Tárki Konjunktúrakutató Intézet és a Talk-A-Bot közös felsővezetői kutatása szerint a hazai cégvezetők mindössze 30%-a nyitott a munkavállalókkal kapcsolatos kommunikáció digitalizációjára, a többség szerint a vezetői üzenetek torzítás nélkül, rendben eljutnak a fizikai dolgozókhoz is – kivéve persze, ha azok szabadságon, táppénzen, vagy pihenőnapon vannak. A kutatás szerint az intenzívebb vezetői kommunikációt tapasztaló irodai alkalmazottak sokkal elégedettebbek a céges belső kommunikációval, mint a nem irodai dolgozók.

Bővebben

Kreativitás, bátorság és kitartás: ezek nélkülözhetetlenek egy startup indításához

Erős jövőképpel, magabiztos digitális tudással rendelkeznek a hazai fiatalok, a legtöbben saját vállalkozásban vagy cégvezetőként dolgoznának – derült ki a Hiventures reprezentatív felméréséből. A legtöbben szívesen dolgoznának startupban, a fiatalok fele szívesen indítana is ilyen céget, ehhez azonban bátorság, kreativitás és kitartás kell. A vállalkozó kedvű fiataloknak november 12-én a Hiventures szervezésében megrendezésére kerülő 4.  Regional Startup and Innovation Day-en lesz lehetőségük inspirálódni, a rendezvény – a koronavírus járványra tekintettel – idén egy rendhagyó, több digitális kreatív technológiát ötvöző, páratlan esemény lesz.

Bővebben

Sosem éreztük még olyan személyesnek a kiberbiztonságot, mint a járványban

Az egészségünket károsító kórokozók mellett 2020-ban talán a legfenyegetőbb veszélyt az adatszivárgások és más kiberbiztonságot érintő incidensek okozzák. A járvány alatt a legtöbben megtapasztalhattuk, hogy az adataink és az információink biztonsága személyes ügy. Ebben a vészterhes időben pedig talán még jelentősebb szerepe van az olyan szakmai rendezvényeknek, mint a tizenhatodik alkalommal megrendezésre kerülő Informatikai Biztonság Napja konferenciának.

Bővebben

A kízis által leginkább sújtott iparágban indult el a magyar startup

A koronavírus által leginkább sújtott iparágban, a turizmusban indult új magyar startup Everguest néven. Céljuk, hogy népszerűsítsék az országunk figyelemreméltó területeit, szállodáit és éttermeit a potenciális vendégek körében. A belföldi és külföldi közönségre egyaránt fókuszáló stratégia a magyar GDP, a szolgáltatásaik külföldre terjesztése pedig az export bevételek növeléséhez járulhat hozzá.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások