Az Antavo egy Szegedről indult startup vállalkozás, online szoftvereiket öt kontinens több mint 30 ezer vállalkozása használta már. A 2012-ben alapított cég az elmúlt évben komoly szakmai sikereket könyvelhetett el: megháromszorozódott a bevételük, valamint 14-ről 44-re nőtt az alkalmazottaik száma, és az üzleti világ Oscar-díjaként emlegetett eCommerce Awards Excellence-t is megnyerték. Ezek után az idei év is jól indult – másfél millió dolláros tőkemeléssel és egy újabb nemzetközi díjat nyertek: az Antavo lett az „Az év nemzetközi vállalkozása” a BOC Brilliance Awards-on, illetve ők nyerték el Magyarország legjobb irodájának címét „Az Év Irodája” versenyen, a kisvállalati kategóriában.
Kiemelkedő szakmai mérföldkőhöz érkezett a szegedi startup vállalkozás, az Antavo: egy komoly, 1.5 millió dolláros tőkeemelésre került sor. A befektető tőkealapok között találjuk az iEurope-ot, az Innovation Nest-et és a magyar ARETE-t. A befektetők tagjai között szerepel Colleen Bell, az Egyesült Államok egykori magyarországi nagykövete, Christopher Mattheisen, akit nemrég neveztek ki a Microsoft Magyarország élére, amúgy a Magyar Telekom korábbi CEO-ja, és Csák János, a MOL volt elnöke, volt londoni nagykövet. A tőkeemelés nem csak hazai tekintetben kiemelkedő: a közép-kelet-európai régióban működő startup vállalkozások mindössze 9%-a jut el ekkora tőkeemelésig, az Antavo sikere tehát nemzetközileg is mérhető.
Az Antavo célja, hogy folyamatosan izgalmas, inspiráló környezetet biztosítson a munkatársainak, ezért fontos számukra, hogy az övék Magyarország legjobb irodája a kisvállalati kategóriában: elnyerték „Az Év Irodája” címet 400 négyzetméteres szegedi loft irodájukkal.
Az iroda terveit Kecsmár Attila, az Antavo egyik társalapítója és ügyvezetője esténként rajzolta meg: a belvárosi, 140 éves épületben szerették volna megőrizni a hely klasszikus jellegét modern elemekkel kiegészítve.
A hazai elismerés mellett egy újabb nemzetközi szakmai díjnak is örülhet a startup: a brit BOC Brilliance Awards-on, Londonban nyerték el „Az év nemzetközi vállalata” elismerést. A cég a kezdetektől fogva úgy rendezkedett be, hogy a nemzetközi piacon tudjon majd részt venni. Ezt a célt az elmúlt évek során elérték: jelenleg tizenhat országból vannak ügyfeleik, hat nemzetiségből származnak kollégáik és hat helyszínről (Szegedről, Budapestről, az Egyesült Királyságból, Franciaországból, Olaszországból és Norvégiából) működtetnek irodát.
Az Antavo egy Szegedről indult startup vállalkozás. A cég főként a divatipar számára fejleszt olyan marketingszoftvert, melynek célja újszerű, nem hagyományos hűségprogramok kialakítása és futtatása. Az elmúlt évben az Antavo komoly szakmai sikereket könyvelhetett el: bevételük megháromszorozódott, az alkalmazottak száma pedig 14-ről 44 főre nőtt. A hűségprogramjuk kapcsán kifejlesztettek egy új szakkifejezést: a „recognition loyalty™” lényege a hűség elismerése, vagyis észrevenni az embert, a személyiséget a vásárló mögött.