Hirdetés

Új szolgáltatással jön a PayPal: gyűjts pénzt!

A PayPal új funkciójával egyszerűen és gyorsan létrehozható egy olyan személyes platform, melyen jótékonysági vagy személyes gyűjtéseket lehet kezdeményezni, de akár egy közös vacsora árát is szétdobhatjuk rajta.

PayPal nem sokkal az ingyenes P2P pénzküldő szolgáltatásának bejelentése után Magyarországon is elindítja új pénzgyűjtő megoldását, a PayPal-pénzgyűjtés funkciót. A megoldás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy pénzt gyűjtsenek szinte bármilyen jellegű közös kiadás fedezésére.

A PayPal pénzgyűjtő oldal egyszerűen létrehozható a PayPal-fiókban, vagy a PayPal applikációban. Az oldal létrehozásakor megadható a gyűjtés célja, a célösszeg, a felhasználók saját háttérképet is tölthetnek fel, és meghatározhatják, hogy nyilvános legyen-e a hozzájárulók neve, illetve a felajánlott összeg.

Az oldal létrehozása, illetve a hozzájárulás teljesen ingyenes, ha a hozzájáruló felek rendelkeznek PayPal-számlával, és a PayPal-egyenlegükről vagy a bankszámlájukról fizetnek. A felajánlott összeg egyenesen a PayPal-pénzgyűjtéshez kapcsolódó számlára kerül, így bármikor nyomon követhető vagy felhasználható. Minden hozzájárulás visszakereshető a gyűjtés előzményeiben, és az összegyűlt összeg bármikor áthelyezhető a gyűjtés szervezőjének PayPal-számlájára.

A pénzgyűjtő oldal egy egyedi hivatkozás segítségével egyszerűen megosztható SMS üzenetben, e-mailben, vagy az olyan közösségi oldalakon, mint a Facebook, Twitter stb. A PayPal-pénzgyűjtés funkció jelenleg Európa 26 országban érhető el – írják.

Egész Európát el akarja látni AI harci drónokkal a német Helsing

A pár hónapja pivotált startup megnyitotta az első olyan gyárát, ahol tömegesen tudja gyártani a saját fejlesztésű harci drónjait – most éppen Ukrajnának. A Helsing víziója, hogy Európa-szerte hozzon létre még ilyen gyárakat, ahol akár tízezrével gurulhatnak le a gyártószalagról a drónok.

Bővebben

Csúnyán megbukna az AI, ha valódi betegeket kéne diagnosztizálnia

Egy amerikai kutatásban azt vizsgálták, hogy a vezető LLM-modellek képesek-e szimulált orvos-beteg beszélgetésekben kideríteni minden szükséges információt a páciens állapotáról, és felállítani a helyes diagnózist.

Bővebben

Közös edukációs kampányba fog Balogh Petya és a Lightyear

A kampány keretében a két szereplő plakátokon, videókban és webinárokon igyekszik majd emelni a magyar pénzügyi és befektetői tudatosság szintjét. Balogh Petya egyúttal most egy olyan kezdeményezés mellé áll, amely nem köthető saját cégeihez vagy befektetői portfóliójához.

Bővebben

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben