Hirdetés

Szuperbiztonságos közösségi oldal gyerekeknek a Legotól

A közösségi élmények létrehozása terén élen járó, és a minőségi, gyermekbarát digitális játékok fejlesztése terén is komoly tapasztalattal rendelkező LEGO Csoport bejelentette, hogy LEGO Life néven biztonságos közösségi hálózatot indít 13 éves kor alatti gyermekek számára. Az új közösségi hálózaton a fiatal és tehetséges LEGO rajongók megoszthatják egymással LEGO alkotásaikat, kommunikálhatnak LEGO karakterekkel, és ihletet meríthetnek egymás munkáiból. A szolgáltatás az elmúlt évben indult az USA, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Dánia, Ausztria és Svájc területén, mostantól pedig további 37 országban – köztük Magyarországon – lett elérhető.

A LEGO Life révén a LEGO játékélmény még közösségibbé és személyre szabhatóbbá válik

A LEGO Life összekapcsolja a LEGO játékok fizikai és digitális világát, és a ma elérhető legjobb közösségi hálózatok tulajdonságait felhasználva a LEGO játékélményt még közösségibbé teszi. A LEGO Club magazin Cool Creations („menő alkotások”) rovatában és a LEGO.com üzenőfalán már eddig is gyerekek milliói tették közzé büszkén alkotásaikat, LEGO-val kapcsolatos történeteiket és fotóikat. A LEGO Life a LEGO közösségi élmény kiterjesztésének irányába mutató következő lépés, amely még gazdagabb és dinamikusabb közösségi platformot biztosít a gyerekek számára.

A LEGO Life alkalmazás segítségével a gyerekek közvetlen virtuális kapcsolatba kerülhetnek kedvenc LEGO karaktereikkel. Az alkalmazás exkluzív tartalmakat, részletes 3D LEGO minifigura avatár szerkesztőt, vicces és szórakoztató építési ötleteket és feladatokat tartalmaz. A LEGO Life új funkciója a hangulatjeleket tartalmazó LEGO Emoji billentyűzet, amelynek révén a gyerekek „LEGO nyelven” kommunikálhatnak egymással, megoszthatják alkotásaikat és véleményezhetik mások munkáját.

A LEGO Life fejlesztése kapcsán végzett globális fogyasztói kutatás eredményei szerint a válaszadó gyerekek 90 százaléka ismeri a hangulatjeleket és tudja, hogyan kell azokat használni a kommunikáció során. A megkérdezett gyerekek 40 százaléka válaszolta, hogy már eddigi is használt hangulatjeleket. A LEGO Emoji billentyűzet a már ismert kommunikációs keretrendszert öltözteti LEGO köntösbe, és lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy egymást inspirálják és támogassák – és még fejlődő helyesírásuk vagy íráskészségük ne jelentsen korlátot számukra.

A LEGO Life az inspiráció folyamatosan bővülő forrása

A nagyobb közösségi hálózatokhoz hasonlóan a LEGO Life a felhasználókat érintő, személyre szabott híreket közvetít. Az alkalmazás segíti a gyerekeket, hogy megtalálják az őket érdeklő témákat és kövessék az őket érdeklő oldalakat, hogy az üzenőfalon a számukra érdekes képeket és tartalmakat osszanak meg. Például a gyerekek követhetnek bizonyos állatokról, járművekről, hősökről, LEGO témákról, szezonális programokról vagy helyi témákról szóló, őket érdeklő oldalakat.

A LEGO Life emellett a gyerekeket szórakoztató és érdekes módon inspirálja és támogatja. Az alkalmazáson belül megjelennek a mesterépítők alkotásai és számos építési verseny, ösztönözve az építést és az alkotások megosztását. Wu mester a LEGO NINJAGO-ból, Emma a LEGO Friends-ből és LEGO BATMAN™ is feltűnik, alkotásra ösztönözve a gyerekeket és értékelve munkájukat. Az alkalmazás folyamatosan új funkciókkal bővül.

Ahogy az új közösségi oldal felhasználóinak száma nő, úgy válik majd egyre érdekesebbé az alkalmazás. A felhasználók pontokat gyűjthetnek az alkotásokért és az elvégzett feladatokért, valamint leltárt készíthetnek LEGO játékaikról. A LEGO Life sok más LEGO felületen keresztül is elérhető lesz, hogy a lehető legtöbb LEGO rajongóhoz eljusson.

A LEGO Life maximális biztonságot garantál

A LEGO Life biztonságos közösségi hálózat 13 év alatti gyerekek számára. A gyerekek első digitális közösségi élménye kíván lenni, amely kézen fogva kíséri és megismerteti őket a közösségi hálózatok alapjaival, a LEGO márkához kapcsolódó, megbízható értékek mentén. A felhasználók biztonságát a rendszer számos szempontból garantálja, amint azt a LEGO Life digitális biztonságról szóló fejezete részletesen ismerteti.

Személyes adatok nélkül

A LEGO Life alkalmazás nem teszi lehetővé, hogy a gyerekek személyes adatokat, önarcképeket vagy a felhasználó azonosítását lehetővé tevő információkat osszanak meg egymással. A felhasználói fiók létrehozása során a felhasználónevet az alkalmazás véletlenszerű névgenerátora kínálja fel, amely háromszavas, kedvesen vicces beceneveket hoz létre, mint például ElragadóGarnélarákHerceg vagy DelfinViliElnökúr. Valódi fotók vagy arcképek helyett a LEGO Life fiókhoz tartozó profilképet a felhasználók LEGO figurák és karakterek közül választhatják ki, amelyeket tetszésük szerint öltöztethetnek fel, kiválaszthatják a kívánt frizurát, és személyre szabhatják az adott karakter megjelenését.

Szülői engedély

A LEGO Life-hoz való csatlakozás után a gyermekeknek azonnal lehetőségük nyílik a feltöltött tartalmak között böngészni, csoportokhoz csatlakozni és saját LEGO figuráikat megalkotni. A teljes élmény eléréséhez, vagyis hogy a megosztott tartalmakhoz hozzászólásokat fűzzenek, illetve hogy saját LEGO játékaikról képeket tölthessenek fel, szülői engedéllyel regisztráció szükséges. Amikor a gyermek először próbál hozzászólást írni vagy képet feltölteni, meg kell kérnie valamelyik szülőjét, hogy segítsen neki a regisztrációban. Az alkalmazás felületén a szülő meg tudja adni e-mail címét, ahova az alkalmazás kiküld egy ellenőrző kódot. Amint ezt a kódot a szülő beírja az alkalmazásba, a gyermek előtt megnyílik az út a továbblépésre.

Ellenőrzött tartalom

A LEGO Life oldalain megjelenő minden tartalmat és hozzászólást a LEGO moderátorai ellenőriznek, biztosítva, hogy csak az oldal előírásainak megfelelő és gyerekbarát tartalmak jelenhessenek meg. A moderátorok a LEGO márka értékeiről és a gyermekek számára biztonságos tartalmakról szóló képzésen vesznek részt, és a világ különböző pontjain található LEGO irodákban dolgozva garantálják a minőségi és gyors ellenőrzést. A felhasználók által létrehozott tartalmakra hagyományos szöveg helyett a hangulatjeleket tartalmazó LEGO Emoji billentyűzettel tud a többi felhasználó reagálni. A kommentelés szigorú szabályokhoz és előzetes moderáláshoz kötött, a hangulatjeles kommenteket a moderátorok utólagosan ellenőrzik – ugyanakkor biztosítva, hogy az alkalmazáson belül a kommunikáció egyszerű, univerzálisan érthető és szórakoztató maradjon.

A LEGO és az UNICEF legszigorúbb biztonsági normái szerint

A LEGO biztonsági programja a „LEGO safety pledge” a szülőknek nyújt iránymutatást arról, hogyan beszéljék meg gyermekükkel a digitális biztonság kérdését és az online társadalmi viselkedés alapszabályait – a LEGO Life szabályai és eljárásai is ezen alapelveknek megfelelőek. A LEGO Csoport emellett folyamatos partnerségi kapcsolatban áll az UNICEF-fel, és a társaság a gyermekjogi szervezet tanácsai és iránymutatásai alapján gondoskodott a LEGO Life gyermekbarát és biztonságos fejlesztéséről. Az UNICEF és a LEGO Csoport emellett közösen fejleszt egy olyan eszközt, amelynek segítségével a vállalatok értékelni tudják a gyerekek digitális biztonsága érdekében tett aktuális erőfeszítéseiket.

A LEGO Life alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból (iOS) illetve a Google Play áruházból (Android).

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások