Az ERSTE Bank másodszor rendezte meg belsős Innovációs Kihívását, a program során a vállalat munkatársai kreatív ötletekkel, innovatív megoldásokkal állnak elő, melyek közül számos meg is valósulhat a későbbiekben. A kihívás online közvetítéséhez és a csapatok bemutatásához egy feltörekvő hazai startup, a Photon segítségét kérte a cég.
Immáron második alkalommal rendezte meg az ERSTE Bank a munkatársak bevonására épülő Innovációs Kihívást. A program keretében a vállalat munkavállalói csapatokba szerveződve, előre meghatározott témakörökhez kapcsolódva, bármilyen innovatív ötlettel előállhattak, a kreativitásukra építve számos újszerű megoldási javaslat született, amivel később az ügyfelek is találkozhatnak.
„Nagyon fontos számunkra itt a banknál, hogy lehetőséget adjunk az egyedi ötletek megvalósulásának, hiszünk a kollégákban és aktívan támogatjuk fejlődésüket. A program sikerét a beérkező több, mint 110 ötlet és a már gyakorlatban is megvalósuló projektek is visszaigazolják.” – mesélt az Innovációs Kihívás történetéről Cselovszki Róbert, az ERSTE Pénz-, Tőkepiacok és Vagyonkezelés Üzletág, illetve az Erste Befektetési Zrt. vezetője.
Startup partnert választott az ERSTE
Az egynapos esemény online közvetítését a Photon bonyolította le, valamint a résztvevő csapatok bemutatkozó videóit is a fotósokat és videósokat vállalati ügyfelekkel összekapcsoló magyar startup vállalkozás készítette el. A Magyarországon egyedülállónak számító, 80 fős szakmailag elismert fotósokból és videósokból álló csapattal rendelkező cég B2B megrendelők komplett vizuális tartalmainak elkészítésére specializálódott.
„A Photon abban segíti céges ügyfeleit, hogy szép fotós és videós tartalmakkal színesítsék kommunikációjukat az online és offline térben” – mondta a Photon alapítója és ügyvezetője, Volom Sári. „Teljes körű szolgáltatást nyújtunk, az ötlettől a megvalósításig részt veszünk a
folyamatban, legyen szó image videóról, konferenciáról vagy akár a munkatársak portréfotóinak elkészítéséről. Óriási megtiszteltetés volt számunkra, hogy egy olyan elismert vállalat, mint az ERSTE Bank startupunkat választotta az Innovációs Kihívás kommunikációjának segítéséhez.”
Miben segített a Photon?
„Nagyon fontos volt, hogy gyors, ütős, kreatív és az innováció szellemiségében megjelenő anyagok készüljenek, egyrészt a csapatok bemutatkozásához, másrészről pedig hogy mindez az online közvetítés során is ugyanígy legyen átadva a nézőknek. Ehhez nyújtott a Photon nagyon magas színvonalú szakmai segítséget.” – válaszolta Cselovszki Róbert arra a kérdésre, miért esett a Photonra a választásuk. „Az Innovációs Kihívást több hazai pályázatra is beadtuk már, és biztosak vagyunk benne, hogy a zsűri tetszését is elnyerik majd ezek a kreatív anyagok.”
A Photon különös figyelmet szentel az ügyfelek elégedettségének maximalizálására, a startup NPS módszer alapján számolt ügyfél elégedettsége már 2019 óta folyamatosan kiemelkedően magas, 90 pont feletti értéket mutat. „Az egyik legfontosabb célunk, hogy munkánk során kimagasló élményben részesítsük ügyfeleinket, a minőség, a gyorsaság és a transzparens kommunikáció ezért minden projektünknél alapvető fogalmak” – világított rá a Photon alapértékeire az ügyvezető.