Szeptember 11-14. között rendezik meg második alkalommal a POV (Point of View) Budapest eseményt, a vizuális kultúrára, márkastratégiára és kreatív gondolkodásra épülő nemzetközi konferenciát. Helyszínül idén is a Nemzeti Táncszínház fog szolgálni.
A POV Budapestnek mint design fókuszú rendezvénynek nem pusztán az a célja, hogy látványos projekteket mutasson be, hanem hogy új nézőpontokat adjon a vizuális gondolkodásban, és platformot teremtsen a mélyebb kérdések számára.
A konferencia idei fókusza az, hogy hogyan segíthet a design eligazodni az egyre összetettebb világunkban, illetve hogyan teremthet hidat a racionális gondolkodás és az érzelmi megértés között.
Nemzetközi eseményről lévén szó már most közel 50 országból várhatóak résztvevők, továbbá külföldi meghívottak is erősítik az előadók sorát.
Így például a ChatGPT-t fejlesztő OpenAI képviselőivel is lehet majd találkozni a POV Budapesten
– a világ vezető AI-fejlesztője arra fogja keresni a választ, hogyan változik meg az alkotás folyamata a generatív modellek (például a ChatGPT vagy a Sora) megjelenésével, és milyen szerepet játszhat az emberi kreativitás az algoritmusok által vezérelt világban.
A meghívottak között van továbbá George Adams, a Wolff Olins kreatívigazgatója, aki az Uber, a Tate, a MET vagy a Decathlon újragondolásán is dolgozott. Előadásának témája: hogyan válhat egy márka igazán karakteressé, és miért veszélyes, ha a márka túlságosan arra törekszik, hogy mindenkinek megfeleljen?
A POV Budapest minden elemét a két alapító designer stúdió – a COMET és a CM.SUPPLY – tervezi meg, az arculattól a programstruktúráig. További információkért és jegyekért kattints a POV Budapest oldalára.
NYITÓKÉP: POV Budapest