Hirdetés

Partneri együttműködést kötött a CEU iLAB és a bécsi Entrepreneurship Avenue

Európa legnagyobb, korai fázisú startupokra fókuszáló rendezvénysorozata március 22-én veszi kezdetét.

Az Entrepreneurship Avenue Európa legnagyobb startup rendezvénysorozata a korai stádiumban lévő startup csapatok és a startup szcénába bekapcsolódni vágyó, vagy üzleti ötlettel rendelkező egyetemi és főiskolai hallgatók számára. Célja, hogy inspirálja, bátorítsa és támogassa a fiatalokat, hogy megtegyék első lépéseiket saját vállalkozásuk elindításához. A rendezvény a világ minden tájáról érkező résztvevőket alapítókkal, befektetőkkel és mentorokkal kapcsolja össze.

A különböző workshopok (The Labs) és a záró ’Pitch Day’ során a résztvevők megtanulják, hogyan fejlesszék és mutassák be ötleteiket; hogyan alapozzák meg, hogy elképzeléseikből életképes vállalkozás szülessen.

  • A március 22-én startoló ’Kickoff’ eseményen a résztvevők sikeres alapítók előadásaiból inspirálódhatnak, és megismerkedhetnek a Entrepreneurship Avenue és a startup ökoszisztémában rejlő lehetőségekkel.
  • Az online laborok (’Labs’) során (április 5-én és 26-án, valamint május 10-én és 24-én) a csapatok megtanulják egy saját vállalkozás indításának alapjait, és tapasztalt mentorokkal és pitch-trénerekkel kerülnek össze.
  • A rendezvény fináléján, a május 31-i konferencián mindenkinek lehetősége lesz arra, hogy beindítsa karrierjét a startupok világában, lenyűgözze a zsűrit a pitchjével, értékes nyereményeket nyerjen, tapasztalt alapítóktól tanuljon, és elvegyüljön a startup ökoszisztéma tagjai között.

A CEU iLab egyetemi startup akcelerátorként és a korai fázisú startupok támogatójaként örömmel csatlakozik a bécsi eseménysorozathoz. A partnerség során az iLab szakmai tanácsadással és mentorprogramjának bevonásával segíti az eseményt abban, hogy az ötletekkel rendelkező csapatok május végére megismerjék a startuppá válás alapjait, és piaci visszajelzéseket is kapjanak. A partnerség egyben az iLab fokozottabb bécsi jelenlétét, mindenkori csapataik számára pedig az osztrák startup-ökoszisztémával való együttműködési lehetőségeket is jelenti.

Az Entrepreneurship Avenue mindenki számára nyitott és ingyenes, jelentkezni önállóan és csapattal is lehet. Minden élő esemény hibridként lesz megtartva, így az online jelenlét is biztosított mindenki számára.

Jelentkezni ezen a linken lehet: https://bit.ly/EAxCEUiLab

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben