Hirdetés

Összefogott a Google és a Coca-Cola a munkakereső fiatalokért

Online képzéssel segíti a munkakereső fiatalokat a Google Magyarország Grow with Google és a Coca-Cola Magyarország fiatalok munkaerőpiaci elhelyezkedését segítő #énjövőm programja – természetesen ingyenesen.

Hirdetés

A két nagyvállalat közös webináriumán a biztonságos online jelenlétről és a távmunkáról a Google szakértőitől tanulhatnak a résztvevők, az álláskereséshez és munkavállaláshoz elengedhetetlen alapismeretekbe pedig az #énjövőm trénere enged majd nekik betekintést. Az előadások célja, hogy a résztvevők útmutatást kapjanak abban, hogyan lehet a koronavírus-járvány utáni időszakban érvényesülni az online térben és ezáltal sikeresen megtalálni a számukra megfelelő állást.

Hogyan alapozzuk meg a biztonságos online jelenlétünket? Mi a jó önéletrajz és sikeres állásinterjú titka? Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a távmunkából? – ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphatnak választ azok, akik regisztrálnak a Grow with Google és az #énjövőm program július 13-i, közös webináriumára. A két nagyvállalat tavaly indította el együttműködését a fiatalok képzése érdekében. Míg akkor elsősorban a vállalkozásindítás és az énmárkaépítés voltak fókuszban, idén, a koronavírus-járvány által előidézett helyzet tanulságaira építve, a webinárium a biztonságos online jelenlétre, a távmunka kihívásaira és előnyeire, a tudatos álláskeresésre és a munkavállalás lépéseire teszi a hangsúlyt. Most először találkozhatnak majd a résztvevők az #énjövőm program új moduljával is, ami a munkavállalás jogi oldalát és a munkajog alapfogalmait mutatja be a résztvevőknek.

A Digital Workshop kezdeményezést négy éve indította útjára hazánkban a Google, a Grow with Google program égisze alatt. Az elmúlt időszakban már több mint 70 ezren vettek részt a kurzusokon, amelyeknek célja, hogy a résztvevők olyan kézzelfogható tudással gazdagodjanak, amellyel jobban ki tudják használni az internet adta előnyöket, és ezen keresztül előre tudják mozdítani karrierjüket, vállalkozásukat.

A 2017-ben indított #énjövőm program képzései elsősorban az álláskereséshez, munkavállaláshoz és a munka világába való visszatéréshez szükséges készségek fejlesztésére fókuszálnak. Bár a program indulásakor annak elsődleges célcsoportját a 18-30 év közötti ún. NEET (Not in Employment, Education or Training) fiatalok képezték, az elmúlt évek során folyamatosan bővültek a célcsoportok, és mára már a nem tanuló, és nem is dolgozó fiatalok mellett kismamák, kisgyermekes szülők, hátrányos helyzetű fiatalok, egyetemisták, pályakezdők és fiatal vállalkozók számára is szerveznek képzéseket.

A július 13-i webináriumon a Google Digital Workshop két előadása foglalkozik majd a tudatos digitális jelenléttel és a távmunka kihívásaival és előnyeivel, az #énjövőm előadásai pedig az önéletrajz és a LinkedIn profil rejtelmeit, valamint a munkajog alapfogalmait járják majd körül. A webináriumon való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött.

Hirdetés

Nemzetközi díjat nyert a magyar edutech startup

A Xeropan idén nyáron elnyerte az egyik legnevesebb, oktatóprogramokat bíráló szervezet, az amerikai Tech Breakthrough szerint a világ legjobb “Learning Relationship Management”, avagy Interaktív Tanulást Támogató rendszere díjat. Kategóriájában egyedüliként olyan cégek mellett győzedelmeskedett, mint a Lenovo, Busuu és Discovery Education.

Bővebben
Hirdetés

Trump rábólintott a Microsoft TikTok terveire

Trump megbeszélte a TikTok felvásárlásának részleteit Nadellával, és kijelentette, hogy nem bánja, sőt, jóvá is hagyja, ha a Microsoft amerikai szoftvergyártó óriásvállalat felvásárolja azt. Ugyanakkor hozzátette, hogy ha szeptember 15-ig nem jön létre megállapodás a vásárlásról, akkor a TikTokot betiltja az Egyesült Államok területén.

Bővebben

Nem elég a kreativitás a sikeres vállalkozás elindításához

Elhivatottak és kreatívak – többek között ebben erősek a Cápák között műsorba jelentkezett vállalkozások saját elmondásuk szerint, emellett bíznak termékük piaci sikerében, és a megfelelő csapat összeállításával is jól boldogulnak. Mindez azonban még kevés egy cég sikeres működtetéséhez és fejlesztéséhez. A K&H ezért a „Cápák között” versenyzők tapasztalatai alapján megmutatja azt a néhány kritikus pontot, amely döntően meghatározza egy vállalkozás sikerét.

Bővebben

Online fogadóórát tart a Szabadszínész

A televízióból jól ismert Lengyel Tamás színész és Gosztonyi Csaba reklámszakember által alapított startup, a Szabadszínész azért jött létre, hogy minél több színésznek legyen lehetősége szórakoztató vagy művészeti produkciókban szerepet vállalni. Az utóbbi időben egyre népszerűbbek, s most az érdeklődők számára online fogadóórát tartanak.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások