Hirdetés

Növekedési szakaszban lévő startupokat keres az OTP Bank

Az innovatív vállalkozások és az OTP Csoport közötti együttműködést elősegítő, jövő tavasszal induló nemzetközi partner programra november 22-ig jelentkezhetnek a hazai és külföldi már intenzív növekedési fázisban lévő startupok. Az OTP Startup Partner Programba bekerülő cégek lehetőséget kapnak arra, hogy a bankkal közösen tesztprojektet valósítsanak meg, és később akár a Csoport hosszú távú partnerévé is váljanak. A közös munkát banki vezetők, professzionális mentorok és szakértő partnerek is segítik majd.

Hirdetés

Az OTP Bank ismét elindítja az OTP Startup Partner Programot, amelyre 2019. október 14-től jelentkezhetnek az érettebb, a piacon már aktív hazai és külföldi startup cégek. A harmadik alkalommal meghirdetett program két újdonságot is tartogat a jelentkezők számára. Idén először az OTP Bankcsoport öt külföldi leánybankja is bekapcsolódik a programba, vagyis a startupokkal közös fejlesztések nemcsak Budapesten, hanem a közép-kelet-európai régió számos országában is folynak majd. Emellett – mivel a kezdeményezés célja, hogy a 3 hónapos tesztidőszakot követően minél több startup a lehető leggördülékenyebben a Csoport hosszú távú partnerévé váljon -, a program kiegészül egy 6 hónapos további együttműködést támogató, ún. rollout időszakkal. Ez a lehetőség a legjobban teljesítő cégek számára lesz nyitva.

Az érettebb, már működő termékkel rendelkező, illetve intenzív növekedési szakaszban lévő startupokat megcélzó program amellett, hogy lehetőséget ad az innovatív cégek számára, hogy üzletileg releváns, mérhető eredménnyel járó projekteken dolgozzanak, nagy hangsúlyt helyez arra, hogy széles mentori hálózattal, nemzetközi kapcsolatépítési lehetőségekkel támogassa a startupok üzletfejlesztését.

Így a program partneri köre is bővül. Számos elismert hazai és nemzetközi nagyvállalat, innovációs ökoszisztémát támogató szereplő állt a program mellé.

Az OTP Startup Partner Program az alábbi 5+1 kategóriában várja a pályázókat:

-kifinomult adatelemzési megoldások,
-ügyfélélmény és ügyfélkiszolgálás,
-belső hatékonyság,
-termékspecifikus innovációk,
-vállalati bankolás,
-a fenti kategóriákba nem sorolható, bankszektorhoz kötődő, teljesen újszerű és diszruptív megoldások

A startupok kiválasztása idén is három lépcsőben történik majd. Az online jelentkezési lap kitöltését követően a továbbjutó jelöltek egy online interjúra kapnak meghívást az OTP Banktól, amelyen már a kapcsolódó szakterületek képviselői is részt vesznek, végül a legerősebb jelöltek egy kétnapos Selection Camp esemény keretében jövő januárban személyesen is találkoznak a Csoport döntéshozóival Budapesten. A három hónapos pilot és mentoring időszakra 2020 március eleje és május vége között kerül sor. Ez idő alatt főként online csatornákon zajlik majd a közös munka, a cégek képviselőinek csak pár napra szükséges Budapestre vagy a velük kísérleti projektet megvalósító más leánybank székhelyére utazniuk.

A közös tesztprojektek eredményeit a május végi Demo Day-en mutatják majd be a startupok a bankcsoport vezetése, befektetők, valamint számos hazai és nemzetközi partner nagyvállalat képviselői előtt. Az ezt követően kiválasztott, leginkább ígéretes startupok a 6 hónapos rollout fázisban folytathatják a Csoporttal való együttműködést.

„Az előző két programunk során összesen közel 500 startup esetében vizsgáltuk meg az együttműködés lehetőségét, és közülük 17-tel valósítottunk meg pilot projekteket. Egy új program meghirdetése előtt mindig törekszünk arra, hogy a korábbi tapasztalatokat beépítsük, ezért vezetjük be idén először a 3 hónapos mentoring időszakot követően a 6 hónapos, kifejezetten a hosszú távú együttműködést támogató, ún. rollout szakaszt. A most induló programunk előkészítése során a Csoport több külföldi leánybankja is jelezte csatlakozási szándékát. Így részvételüknek és támogatásuknak köszönhetően az idei program már nem csupán a jelentkező startupokat tekintve lesz nemzetközi.” – mondta el a program indulása kapcsán Fischer András, az OTP Bank Retail Innovációs Főosztályának vezetője.

Hirdetés

Az amerikai piaci lehetőségekkel ismerkedett öt magyar agrár startup

Amerikai befektetési szakértők előtt mutatkozott be öt magyar agrárinnovációs vállalkozás. A tengerentúli piacra lépésre felkészítő HunAgriPower virtuális esemény egyik fő célja volt, hogy a magyar startupok betekintést nyerjenek az Egyesült Államok mezőgazdasági piacának működésébe, és olyan szakmai visszajelzéseket kapjanak termékeikről, szolgáltatásaikról, amelyek hozzájárulhatnak az exporttevékenységük fejlesztéséhez.

Bővebben

Tizenhárom startup került be a nemzetközi OTP Startup Partner Programba

Tizenhárom startup került be a nemzetközi OTP Startup Partner Programba az idén – mondta Fisher András, a programot koordináló OTP LAB, az OTP Bank innovációs központjának főosztályvezetője. Az elmúlt években több mint 860 startup pályázott a programba, tavaly és tavalyelőtt 17 céget hívtak meg a kiválasztási időszak után. Idén a 13 támogatott cég hét európai országból érkezett.

Bővebben
Hirdetés

Egyre többet vásárolunk online

Az e-kereskedelem a globális trendeket követve Magyarországon is folyamatosan növekedett az elmúlt években, a COVID-19 kereskedelemre gyakorolt hatásai pedig még inkább meggyorsították az online szektor erősödését. Március óta számos új webáruház jött létre, a folyamat pedig az elemzések alapján nem áll meg, hiszen egyre többen részesítik előnyben az online vásárlást. Kérdés persze, hogy hogyan érdemes a lehető legegyszerűbben és leggazdaságosabban webshopot üzemeltetni, hiszen egy új online vállalkozás sikere számos apró részleten múlhat. Az alábbiakban ehhez adunk segítséget kezdő és már működő webáruházak tulajdonosainak.

Bővebben

A Telekom is segíti a kisvállalkozásokat

A most induló Telekom Hello Biznisz Klub egy olyan szakmai közösségi kezdeményezés, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget és új partnerséget a digitalizációban és a vírus okozta változó világban. A közösségi kezdeményezés elsődleges célja, hogy a KKV-k bemutatkozhassanak digitálisan is potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek. Másfelől átadhassák egymásnak a tudást, hogy a digitális szolgáltatások, megoldások segítségével hogyan tudják most a vállalkozásukat tovább építeni vagy akár újraindítani.

Bővebben

A bizonytalan helyzetben kiemelten szükség van üzleti tervre

Jelentős összegű és változatos állami hitel- és garanciaprogramok nyíltak meg kedvező feltételekkel az egészségügyi veszélyhelyzet kezelése érdekében. Ezért a reorganizációra szoruló és a beruházást vagy akvizíciót tervező vállalatoknak egyaránt érdemes újragondolni meglévő finanszírozási struktúrájukat. A programok nagy része csak idén év végéig vehető igénybe, ezért fontos most kidolgozni a szükséges üzleti terveket.

Bővebben

Megváltoztathatja az autósok mindennapjait a Amodo által fejlesztett applikáció

Újabb, ezúttal 3 millió eurós befektetést hajt végre a közép-kelet-európai régióban a Lead Ventures. A scaleupok finanszírozására specializálódott kockázati tőketársaság ezúttal egy az autósok hétköznapjait és a biztosítótársaságok jövőjét egyaránt befolyásoló insurtech társaság, az Amodo fejlődését segíti. A horvát illetőségű vállalkozás által fejlesztett, az úgynevezett felhasználás alapú biztosítások bevezetését támogató telematikai platformot már világszerte több neves biztosítótársaság alkalmazza.

Bővebben

Ezek a Start it @K&H inkubátor frissen beválogatott startupjai

27 startuppal és a legújabb mobiltechnológiával folytatja tovább működését a Start it @K&H inkubátorprogram. Magyarország legnagyobb, iparágfüggetlen nagyvállalati inkubátorába 9 új startup csapat került be a vírusjárvány miatt online megvalósított kiválasztási folyamat lezárultával. A Telenorral kötött megállapodás pedig új lendületet adhat a startupok digitális fejlődésének és támogathatja az 5G technológiában rejlő lehetőségek kiaknázását.  Telenor: a

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások