Hirdetés

Most bárki befektethet a hazai fintech startupba: közösségi finanszírozási kampányban a RECASH

Teendőmentesen ígér pénzvisszaterítést a felhasználóinak bankkártyás vásárlásaik után a 100 százalékban magyar fejlesztésű fintech startup, a RECASH mobilapp, amelynek közösségi finanszírozási kampányába a Tőkeportálon most be lehet fektetni. Az alkalmazás használatával nincsen szükség többé pontgyűjtő kártyákra vagy QR-kódok beolvasására, a tranzakciók után szerzett cashback, azaz a pénzvisszatérítés órákon belül megjelenik a felhasználó számláján. Zádor Balázs, a RECASH egyik alapítója arról beszélt, az app valóban fizet a regisztráltak adataiért egy biztonságos, a jogszabályoknak megfelelően működő rendszerben.

Zádor Balázs, a RECASH egyik alapítója elmondta, a RECASH két célcsoportot szolgál ki: a felhasználóit, akiknek az app letöltését követően semmi teendője nincs, hogy a bankkártyás vásárlásaik után órákon belül pénzvisszatérítést kapjanak, és a kereskedelmi partnereit, akik e kedvezményeket biztosítják, cserébe a nyers és feldolgozott adatokért, amivel nagyságrendekkel tudják javítani marketingtevékenységük hatékonyságát.

Nem kell többé a hűségpontokat gyűjteni

A 2017-ben alakult társaság számlainformációs szolgáltatóként (AISP) jelenleg hasonló versenytárs nélkül tevékenykedik a pénzügyi intézmények között, hiszen az új EU-s pénzforgalmi irányelv, az úgynevezett PSD2 hazai bevezetésével egy időben váltak aktívvá.

„Európai szinten egy nagyon új piacon vetettük meg a lábunkat, ezért is egyedülálló a kontinensen az, amit mi megvalósítottunk. Gyakorlatilag az ázsiai és amerikai adatszabályozásnál jóval szigorúbb környezetben tudjuk felszabadítani az adatvagyont úgy, hogy azzal a felhasználóknak is kedvezünk. Nemcsak kényelmesebb, hanem megtérülőbb megoldás ez a különféle hűségpontok gyűjtésénél” – mutatott rá a szakember.

Mint fogalmazott, a nyílt bankolás lényege, hogy nagyon biztonságos és szabályozott keretek között férnek hozzá az engedélyezett cégek felhasználók adataihoz, amennyiben utóbbiak ehhez kifejezetten hozzájárultak. A vállalatok így végre tényleg fizetnek az adatokért, valóban pénzt kapnak érte a felhasználók, az applikáció helyettük hajol le a pénzért. A cashback összegek a banki lekönyvelést követő hat órán belül automatikusan megjelennek a felhasználók virtuális számláján. A partnerek kezébe pedig ezzel egy időben egy újfajta, ám rendkívül hatékony marketingeszközt adnak.

„A multik programjai csupán arra jók, hogy a lojalitást fokozzák, de arra, hogy radikálisan növeljék vele a piaci részesedésüket, kevésbé alkalmasak. A mi független rendszerünk profilozza a vásárlókat, a nagy partnerek kizárólagosságot élveznek és lőni tudnak a versenytársak vevőire is. A statisztikák szerint pedig az első cashback után 50-60 százaléknyi felhasználó hű is marad az adott céghez” – értékelte Zádor Balázs az applikáció eredményeit.

25 ezer felhasználó, partnerek közt a Penny, a Praktiker és a Foodpanda is

Az indulás óta eltelt szűk egy év alatt 25 ezer feletti organikus regisztrációt könyveltek el, amit jelentős eredménynek tartanak. A felhasználói szám növekedését most azzal is igyekeznek erősíteni, hogy közösségi finanszírozási kampányba kezdtek.

„Bármelyik regisztrált felhasználónk befektetővé válhat. Az érdeklődést jól mutatja, hogy már most több mint 600-an láttak ebben fantáziát. Ahhoz, hogy egy nagyobb értékű kockázati tőkéhez jussunk, komoly elvárásoknak kell megfelelnünk, a crowdfunding megoldás pedig az ehhez vezető út fontos lépcsőfoka. A közösségi befektetéseket közvetett módon az app felhasználószámának növelésére, így a magasabb megújuló havi bevétel elérésére fordítjuk majd” – mondta.

Végezetül kiemelte, mellettük szól az is, hogy az indulásuktól eltelt rövid idő ellenére olyan partnerekkel rendelkezik a RECASH, mint a ROSSMANN, a Praktiker, a Penny Market vagy éppen a FoodPanda.

A Tőkeportálon a felhasználói hitelesítés után, az online befektetési folyamat révén a RECASH befektetési lehetőség iránt érdeklődők– sikeres kampány esetén, amelynek minimumcélja 80 millió forint, és már 60 milliónál tart – névre szóló részvényhez jutnak. A kampánydokumentáción felül, a befektetői státuszt szerző felhasználókkal a RECASH aktívan kommunikál.

Fotók: RECASH

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások