Milyen az üzleti angyalok élete és munkája?

Május 28-án és 29-én kétnapos programsorozat keretében zárul le a Duna Régió nyolc országára kiterjedő ACCELERATOR projekt Magyarországon. Szerdán, a konferencia második napján, amely egyúttal a HUNBAN nevével fémjelzett Angel Investment Day programjait is magában foglalja, a résztvevők közelebbről is megismerkedhetnek az inkubátor két fordulója során összegyűjtött tapasztalatokkal, később pedig a piacon aktív üzleti angyalok osztják meg a befektetésben alkalmazott legjobb gyakorlatokat.

Az Alba Accelerator a magyar pilotprojektje a Duna Régióra kiterjedő ACCELERATOR programnak, amelyek célja startupok felkészítése kockázatitőke-befektetésekre 8 kelet-európai országban, miközben támogatja az országok közötti tudásmegosztást, valamint az állami és nemzetközi szervezeteknek való javaslattételeket is, hogy mindezek eredményeképp több és jobb minőségű akcelerátorprogramok indulhassanak a régióban.

Ennek a most záruló ACCELERATOR projektnek a tapasztalatait ismerhetik meg részleteibe menően a jelenlévők, az Akvárium Klub Kishalljában. A projekt keretein belül két kör zárult le: az első fordulót 14, a másodikat 9 csapat teljesítette sikeresen. A rendezvényen mind a résztvevő startupok, mind a mentorok, mind a környező országok ACCELERATOR programjainak képviselői beszámolhatnak az élményeikről.

A projekt elsődlegesen a Duna Régió nyolc országának startupjait, korai fejlődési szakaszban lévő kis- és középvállalkozásait célozta, különösen olyan cégeket, amelyek tőkebevonás előtt álltak, de még nem rendelkeztek az ehhez szükséges ismeretekkel. A két hónapos program során a résztvevő csapatok a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. és a Közép-dunántúli Regionális Innovációs Ügynökség szakértőitől, valamint külsős szakemberektől kaptak mentorálást olyan területeken, mint a szellemi tulajdon, az üzleti tervezés, a piackutatás, a vállalkozásindítással kapcsolatos jogi kérdések és a marketing.

Mindezek után a konferencia záró előadássorozatában az üzleti angyalok tevékenységébe nyerhet betekintést a publikum. A HUNBAN által szervezett Angel Investment Day keretében szó esik az angyalbefektetők workflowjáról, a német befektetési piacról, nemzetközi jó gyakorlatokról és a sikeres exitek titkáról is. Az eseményen nem akármekkora szaktekintélyt köszönthet a közönség: a legnagyobb európai angyalbefektető hálózat, a European Business Network (EBAN) elnöke, Peter Cowley tart beszámolót a több mint 60 befektetése során felhalmozott tapasztalatairól. Cowley könyve az angyalbefektetések világáról „The Invested Investor” címmel 2018-ban jelent meg, a szakember az előadást követően dedikálást is tart. A szakma hazai oldaláról Károlyi Antal, a HUNBAN elnöke a Hungarian Pitch Night koncepcióját ismerteti, majd a Baconsult alapítója Balogh Péter is mesél az angyalként eltöltött éveinek tanulságáról.

A kétnapos konferencián való részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.

 

 

Értékes ötletek a környezeti és társadalmi kihívásokra

Közösségi média kihívást indított és Sziget jegyeket ajánlott fel a People 2 People Hungary, hogy a fiatalok társadalmi és környezeti kihívásokra adott kreatív és megvalósítható ötleteiket bátran közzétegyék. Inspirációként nyolc magyar innovatív és hatással bíró negyven alatti fiatal történetét mutatják be, akik maguk is tesznek a társadalmi és környezeti problémák megoldásáért.

Bővebben

 A Spectrum TV saját készítésű magyar sorozatának, aTabukról tabuk nélkül első évada Kanadában és az Egyesült Államokban is látható lesz, miután az Amazon megvásárolta azt, s rövidesen megosztja a Prime Videón keresztül. Aki még nem látta Thuróczy Szabolcs kommentárjával ellátott dokumentum sorozatot, az feltétlenül pótolja – lebilincselő.

Bővebben

Mobilappal és korszerű zöld megoldásokkal jön a Művészetek Völgye

Július 19. és 28. között újra a Balaton-felvidék három apró települése, Kapolcs, Taliándörögd és Vigántpetend lesz az ország központja. Tíz napon át koncertekkel, színházzal, irdodalommal, tánccal, zöld programokkal, hangversenyekkel, újcirkusszal, inspiráló beszélgetésekkel telnek meg az utcák, az udvarok és a terek.

Bővebben

Átrendeződött a világ legértékesebb márkáinak rangsora

A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról  315,5 milliárd dollárra nőtt. A második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral. A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások