Hirdetés

Mi a kommunikáció és a hirdetések jövője?

A profitmaximalizáláshoz három dolog kell a Hi5Pub szerint. Mi a jó hirdetés titka? Mi a kommunikáció jövője? Hogyan tudsz a gamification-nel iszonyat sok pénzt keresni?  Hogy mi a válasz a kérdésre, s hogy mi ez a bizonyohárom összetevő – az kiderül a csütörtöki ingyenes eseményen a startupperek új törzshelyén.

A Hi5Pub néhány hete nyitotta meg a kapuit a startupperek és freelancerek előtt, hogy legyen egy közös találkozási pont, egy törzshely, ahol megbeszélhetjük az aktualitásokat és új ismeretekkel lehetünk gazdagabbak különböző előadások, beszélgetések és workshopok által.

Ezen a héten a kommunikáció és PR jövőjét tárgyalják, nem is akármilyen előadók tolmácsolásában. Ott lesz ugyanis a Kovács László, akinek az előadása főként Instagram vevőszerzésről fog szólni, amit gyakorlati példákkal fog bemutatni. Nagy Nikolett a Talk-A-Bot képviseletében arról fog beszélni, hogy ha megismered a chatbot hatékonyságát akkor miért fogsz elgondolkozni azon, hogy lecseréld az email marketinget. Majd a Kollektívától Pusztai Ádámtól arról fogunk hallani, hogy mi az a játékosítás és miért is van rá szüksége minden modern vállalkozásnak.

Ne maradjatok le, találkozzunk csütörtökön 18:00 órától a Hi5Pubban, a Dessewffy utca 15. alatt! Az előadások után természetesen kötetlen networking sem marad el. Jöttök?

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben