Hirdetés

Még több átugorhatatlan hirdetéssel jön a Youtube

A YouTube bejelentette, hogy minden olyan alkotó, akik pénzt keres YouTube tartalmaival, ilyen reklámokat helyezhet el a videóiban – így jócskán bővíti az átugorhatatlan hirdetések körét. A változás a következő hetekben fog végiggyűrűzni, és az érintettek értesítést kapnak róla, ha jogosultá váltak kikapcsolhatatlan hirdetések elhelyezésére.

A hirdetők általában többet fizetnek az ilyen lelőhetetlen hirdetésekért, vagyis ezzel a technikával a YouTube a csatornák tulajdonosait arra ösztönzi, hogy még szorosabban kötődjenek a platformhoz, és még több tartalmat állítsanak elő, amivel persze a Google tulajdonában lévő cég reklámbevételeit is növelik.

A YouTube egy eszközt is biztosít, amellyel az alkotók tömegesen tudnak hozzáadni vagy eltávolítani átugorhatatlan hirdetéseket, illetve nyomon követhetik az ilyen jellegű reklámokból befolyó összegeket.

Bár a változás nyomán a jelenleginél jóval több átugorhatatlan hirdetéssel találkozunk majd, a YouTube azzal igyekszik enyhíteni a várható felháborodást, hogy a reklámok hosszát húsz másodpercben limitálja.

Forrás: Computerworld

Ünnepeld meg a startup-ökoszisztéma legjobbjait a CEEcosystem Summiton!

Díjat fognak kapni a 2024-es év legkiemelkedőbb startupjai, befektetői, mentorai és a Tőkeportál közösségi finanszírozási kampányai. A Central European Ecosystem Summit továbbá növeli a hazai és regionális startup-ökoszisztéma láthatóságát, összehozza az embereket és elősegíti a tudásmegosztást.

Bővebben