Hirdetés

Már lehet jelentkezni a Design Terminal őszi Mentorprogramjára

Augusztus 7-ig várja az induló vállalkozások jelentkezését az innovációs ügynökség. A női alapítókra fókuszáló Womentoring idén külön programként indul el.

Optimista startup alapító vagy? Van egy szuper, világmegváltó ötleted? Erős a vállalkozásod társadalmi hatása? Augusztus 7-ig várja jelentkezésedet Mentorprogramjába a Design Terminal, vagyis Közép-Európa vezető innovációs ügynöksége, amely története során már több, mint 200 programban mutatott irányt több, mint 2000 startupnak.

JELENTKEZZ A MENTORPROGRAMRA!

Az első rosta alapján bekerült startupok egy háromnapos Power Campen, vagyis kiválasztó táborban vesznek részt, és többek közt mentorálással, pitch felkészítővel gazdagodnak majd. Ezután a leginkább rátermett csapatok egy háromhónapos, intenzív képzésen fejlődhetnek. A Design Terminal most is személyre szabott mentorálással, hazai és nemzetközi szakemberek közreműködésével, többek között termék-, és üzletfejlesztésben, kommunikációban, értékesítésben, pénzügyi tervezésben segíti az induló vállalkozások fejlődését. A képzések mellett a résztvevők egy összetartó alumni közösség tagjaivá is válnak.

ILYEN VOLT A LEGUTÓBBI DEMO DAY!

A női vállalkozóknak idén külön program indul

Három éve hívta életre a Womentoring kezdeményezést a Design Terminal. A kifejezetten a női vállalkozókra fókuszáló elem mára olyan népszerű lett, hogy a 2022-es őszi szemeszterben már önálló programot szentelnek neki. A Womentoringra augusztus 8-án indul a toborzás. Azoknak a kismamáknak és édesanyáknak a jelentkezését várják, akik rendelkeznek egy startup ötlettel vagy már elindították vállalkozásukat, de hiányzik a megfelelő üzleti tudásuk, esetleg a kellő magabiztosságuk ahhoz, hogy belevágjanak a megvalósításba.

ISMERKEDJ MEG AZ ELŐZŐ SZEMESZTER STARTUPJAIVAL, AKIK A WOMENTORINGRÓL IS MESÉLNEK A VIDEÓBAN!

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben