Hirdetés

Magyarországra is elér a a világ legnagyobb expressz fuvarozási szolgáltatása

Már 24 európai országban érhető el a FedEx, a világ legnagyobb expressz fuvarozási vállalata leányvállalatának, a FedEx Expressnek a nemzetközi, e-kereskedelmi, adott napra történő kiszállítási szolgáltatása, melynek révén a szolgáltatást megrendelők a világ 47 országába továbbíthatják küldeményeiket. A FedEx International Connect Plus (FICP) szolgáltatás 2021 óta működik sikeresen 10 országban, melyhez mostantól további 14 ország csatlakozik, Dánia, Görögország, Írország, Luxemburg, Norvégia és Svájc mellett a kelet-európai régió számos országa, így Csehország, Észtország, Magyarország, Lettország, Litvánia, Románia, valamint Szlovénia.

„Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el, hogy a FedEx International Connect Plus mostantól Kelet-Európa főbb piacain is elérhető” – mondta Mariusz Mik, a FedEx Express Eastern Europe szárazföldi szállítmányozásért felelős alelnöke. „Ennek köszönhetően gyors és tervezhető kézbesítéssel kapcsoljuk össze az e-kereskedelmi szolgáltatókat az ügyfeleikkel, hogy még több előnyt élvezhessenek. A megbízhatóság, a rugalmasság, a kézbesítés során tapasztalt felhasználói élmény és az értékes szolgáltatások kulcsfontosságúak, mivel egyre többen vásárolnak online.”

A vállalat így immár a világ GDP-jének közel 90%-át éri el szolgáltatásaival, az FICP pedig lehetővé teszi az e-kereskedelmi vállalatok számára, hogy továbbfejlesszék üzleti tevékenységüket Európában és azon kívül. Ezen vállalatok az online vásárlóik számára Európán belül 1-3, Észak-Amerikába 3-4, Ázsiába és a csendes-óceáni térségbe pedig 3-5 napon belül** célba tudják juttatni küldeményeiket vonzó áron, és ezzel jelentősen javíthatják versenyképességüket az adott piacon.

„A globális e-kereskedelmi értékesítések 2022-ben várhatóan meghaladják az 5000 milliárd dollárt, 2025-re pedig 7000 milliárd dollár fölé ugorhatnak” – állítja Wouter Roels, a FedEx Express Europe nemzetközi marketingért felelős alelnöke. „Ez hatalmas üzleti lehetőséget teremt az európai vállalkozások számára. Az FICP szolgáltatás kiterjesztésével a növekvő kelet- és észak-európai piacokon a FedEx Express hozzájárul ahhoz, hogy összekapcsolja a térség vállalkozásait egy jóval nagyobb potenciális ügyfélkörrel a globális és Európán belüli piacokon.”

Alapjaiban átalakult a kiskereskedelem a világjárvány következtében, mind belföldön, mind a határokon átívelő e-kereskedelmi értékesítések terén is – erről tanúskodnak a nemzetközi fogyasztói kutatások. Egy negyven országra kiterjedő, 2020-as kutatás szerint 37 százalékkal nőtt azok száma, akik határon átívelő online vásárlást bonyolítottak le a pandémia hatására, és a megkérdezettek 28 százaléka állította, hogy a jövőben még többet fog vásárolni külföldi kiskereskedőktől. A kézbesítési folyamat elemeiről kérdezve a vásárlók rámutattak arra, hogy számukra az egyik legfontosabb tényező a kiszállítás gyorsasága. Erre utal, hogy a megkérdezettek 71 százaléka olyan online kiskereskedőt választana, amely rugalmas kézbesítési lehetőségeket kínál.

Az FICP szolgáltatás megbízhatóságot nyújt nemzetközi, meghatározott napon történő kézbesítéshez, mely kiegészül a FedEx vámszakértői csapatának szaktudásával és a nyomon követési lehetőségekkel. Az e-kereskedők értesítéseket küldhetnek a vevőknek, akik nyomon követhetik a csomag útját és módosíthatják a kézbesítés helyét és időpontját is a FedEx Delivery Manager online eszközön keresztül, amennyiben szükséges. Az FICP továbbá nagyobb átláthatóságot, ellenőrizhetőséget és kényelmet biztosít mind a kereskedők, mind a vásárlók számára online megrendeléseik során.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben