Hirdetés

Luxusautók és luxusingatlanokat kínál az új apróhirdetési oldal

Egyre nagyobb a kereslet a luxuscikkek után, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Magyarországon közel 5000 luxusautót vásároltak az elmúlt évben, sőt a reexporttal együtt ennek akár a duplájáról is beszélhetünk. Egy új online platform ezt a trendet használja ki: elindult a Richlife.hu.

A luxusautók eladása itthon rekordszinten növekszik. A vagyonos magyarok közel 5000 darabot vásároltak 2018-ban, amihez, ha hozzászámoljuk a reexportot, akkor akár tízezres darabszámról is beszélhetünk. Hasonló a helyzet a luxusingatlanokkal is, amiknek az ára megduplázódott az elmúlt évben. Ezeket a piaci jeleket látva döntött úgy a Richlife.hu-t üzemeltető Rich Group, hogy elindít egy olyan niche apróhirdetési oldalt, amely a luxustermékek eladóit és vevőit köti össze.

Az üzemeltetők hisznek abban, hogy a prémium kategóriát csak különválasztva lehet bemutatni, hiszen így történik ez a való életben is. Az oldalon jelenleg luxus- és sportautók, valamint luxusingatlanok hirdetésére van lehetőség, és ez a kör hamarosan bővülni fog további prémium termékekkel. Valamennyi feladott hirdetést központilag ellenőriznek, mely során kiemelt figyelmet fordítanak a képek minőségére és a leírások részletességére.

A termékek kiválasztása autók esetén az ár és a márka alapján, ingatlanoknál pedig szintén az ár, valamint a lokáció alapján történik. Természetesen lehetőség van üzleti célú ingatlanok feltöltésére is. A legolcsóbb elérhető autó is több, mint 10 millió forintba kerül, és az ingatlanok is körülbelül 50 millió forintos ár felett kerülnek csak fel az oldalra. Utóbbiak ebben az ár sávban általában kis alapterületű lakások nagyon igényes berendezéssel vagy kitűnő elhelyezkedéssel. Autók rövid és hosszú távú bérletes konstrukcióban, valamint kiadásra szánt ingatlanok is megjelenhetnek az oldalon.

A Richlife.hu üzemeltetője számára kiemelten fontos a hirdetők adatainak biztonsága és anonimitásukat garantálja. A vevői oldalt is védik, hiszen csak alapos ellenőrzés után engedik fel a hirdetéseket.

Bár az oldal önmagában is érdekes lehet a látogatók számára, a cél a lehető legtöbb sikeres értékesítés elősegítése, melyben az eladó és a vevő is egyaránt elégedett. Már az induláskor több száz termék található az oldalon és átlagosan 2-3000 aktív hirdetéssel tervezik üzemeltetni az oldalt. Arra számítanak, hogy a kategóriák bővítése tovább növeli majd ezt a számot.

A Richlife.hu elindult, és az üzemeltetők készen állnak arra, hogy felépítsenek egy olyan luxus piacteret, amely hosszútávon is stabil szereplőjévé válhat a hazai online világnak.

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások