A Hiventures ezúttal kétszázmillió forintot fektet be az élményalapú kommunikációs megoldásokat nyújtó Duelbox Kft.-be. A cég idén nemzetközi piacralépést tervez.
Kisgergely Kornél, az MFB-csoporthoz tartozó Hiventures vezérigazgatója a közleményben kiemelte, növekedési befektetési programjuk lehetőséget ad arra, hogy a Duelbox Kft. az európai piacon – elsősorban Németországban – minél előbb jelentős részesedést érjen el, és hozzájáruljon egy nemzetközi szinten is erős márkajelenlét felépítéséhez. Sárosi Róbert, a Duelbox Kft. alapító-ügyvezető igazgatója a közleményben hangsúlyozta, hogy az idén fő céljuk a külföldi piacokon való sikeres megjelenés.
A 2015-ben alapított magyar startup által kifejlesztett innovatív platform interaktív, testre szabható rendezvényeszközként indult, amely lehetővé tette a nézőközönség aktív bevonását konferenciákon, előadásokon az egyszerűen és könnyedén kezelhető webes felületen.
Tavaly mintegy 6 milliószor használták a Duelboxot. A platformnak közel két tucat sztenderd aktivitása van, a felhasználók előszeretettel használják a kvíz lehetőséget, de a konferenciák nagy kedvence a kérdés és felelet (Q&A) és a szavazás, emellett számos játék és egyéb aktivitás is elérhető.
A nyilvános cégadatok szerint a 2015 végén alakult Duelbox Interaktív Rendezvénytechnika Kft. 2016-ban 4,25 millió forint nettó értékesítési árbevételt ért el, 2017-ben árbevételük 225,4 százalékkal, 13,756 millió forintra nőtt, de a Duelbox-techológia kapcsolt vállalkozáson keresztül további 15,5 millió forint árbevételt termelt.
MTI