Hirdetés

Két női alapítású vállalkozás is unikornissá vált

A világ kockázati tőke befektetéseinek mindössze 2%-a van női alapítású vállalatoknál, azt a kevés kis hányadot is leginkább kis összegű, early-stage startupok teszik ki – írja a Techcrunch. Azonban a tendencia változni látszik, hiszen az elmúlt héten két igazán csajos, és női alapítású vállalkozás is az unikornisok táborába került. 

Az egyik ilyen scaleup a szépségápolási termékek zászlóshajójaként ismert Glossier, akik a Sequoia Capital által vezetett  D befektetési körben 100 millió dollárt húztak be. A brand 2010-ben szépségápolási blogként indult, 2018-ban pedig már egy 200 fős üzleti vállalkozás lett, 100 millió dollár éves bevétellel.

Szintén egymilliárd dolláros értéket ért el a Rent the Runway nevű cég is, ők most zárták a 125 millió dolláros fordulót, amit Franklin Templeton Investments és Bain Capital Ventures vezetett. Ez a fashion startup különleges alkalmakra ad bérbe designer darabokat az Egyesült Államokban. A befektetésből szeretnék bővíteni a kínálatukat, valamint az előfizetési rendszerüket is szeretnék fejleszteni.

 

Ukrajnával karöltve erősítik a régiós ökoszisztémát a V4-ek: elindult a V4-Ukraine Talent Fusion Program

A program célja, hogy komplex eszközökkel segítse a térség ígéretes innovátorait, enyhítve ezzel a régió innovációs problémáin: a tőke- és diverzitáshiányon, illetve a tehetségek kivándorlásán. Mit kínál a program, és kik jelentkezhetnek? Mutatjuk!

Bővebben

Egyetemista vállalkozó vagy? Mutatunk egy jó kiugrási lehetőséget!

A Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) hazai fordulóját február 15-én rendezik a Youth & University Entrepreneurship Day keretében. A versenyzők értékes partneri felajánlásokat szerezhetnek, a győztes pedig a nemzetközi pitch verseny regionális fordulójába is továbbjut.

Bővebben

Hulladékhő-hasznosítás, közösségi szerszámkölcsönzés, felvilágosítást segítő app – ilyen projektek mutatkoztak be az SZTE HSUP Ötletversenyén

A Szegedi Tudományegyetem hagyományosan egy verseny keretében dönti el, hogy a Hungarian Startup University Program második félévében milyen hallgatói projekteken fognak dolgozni a résztvevők. Fényképes beszámolóban hozzuk a részleteket!

Bővebben

Tap’n’Drink: Az Educatio Kiállítás remek bemutatkozási lehetőség az olyan innovatív startupoknak, mint mi

Akkreditált italcsapoló kurzust ugyan nem indítottak, de így is rengeteg látogatót vonzott az önkiszolgáló csapoló rendszert fejlesztő Tap’n’Drink az Educatio Kiállításon. De miért érte meg ez a startupnak, mennyire vonzotta a fiatalokat az innováció, és mit lehet tenni akkor, ha egy szemfüles diák a műszaki részleteket firtatja? Fazekas Mátét, a Tap’n’Drink alapítóját kérdeztük.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások