Hirdetés

Jogász innováció nyerte a nemzetközi verseny hazai fordulóját

Március 4-én tartották a Global Student Entrepreneur Awards hazai elődöntőjét, aminek keretében a vállalkozásukat, startupjukat aktívan építő hallgatói vállalkozók mérették meg magukat. A Startup Grind Budapest szervezésében megvalósuló nemzetközi versenysorozat hazai fordulóján 5 fiatal hallgató izgalmas életútjába nyerhetett betekintést az Ángyán Balázs, Wenczel Richárd és Gray Tamás alkotta zsűri. A idei évad győztese a 29 éves Grüll Dávid lett, aki az ELTE Állam- és Jogtudományi Kar hallgatója. Vállalkozása a Payee, egy innovatív követeléskezelési megoldás, ami a jogi lépések digitalizálásával segíti a hazai cégeket, szervezeteket

Hirdetés

A hazai forduló győztese fogja képviselni Magyarországot az 50.000 dolláros összdíjazású, több mint 50 ország részvételével megrendezett Global Finals versenyen, ahol kiderül kik lesznek az idei év legjobb és legígéretesebb hallgatói vállalkozói.

Az előző évadban több mint 1200 fiatal vállalkozó jelentkezett, és 38 ország bajnoka vett részt a globális döntőben. A network és a mentorálás mellett a döntősöknek esélyük nyílik megnyerni a Global Finals pénzdíját, és egyben nemzetközi ismertségre is szert tehetnek. A verseny a társadalmi hatás, az innováció terén elért különleges erőfeszítéseket is elismeri.

Az idei verseny résztvevői a Számlázz.hu, a Websupport, a LUMEN Tanfolyamok, a Monday.com és az Express Innovation Agency támogatására is számíthatnak, egyben értékes felajánlásokkal járultak hozzá a versenyhez. A győztes egy 50.000 Ft értékű LUMEN tanfolyammal, a Websupport értékes tárhely csomagjával, és az IVSZ szervezésében megvalósuló áprilisi SMART konferencia jeggyel gazdagott. A Számlázz.hu a verseny összes résztvevője számára egy 1 éves PRO csomagot ajánlott fel, a Websupport különdíját pedig a Colibri Charity vihette haza. A verseny mögé felsorakozott partnerekkel kiegészülve a Startup Grind Budapest folytatja edukációs tevékenységét, valamint a jövő vállalkozóinak felkutatását, és támogatását.

A GSEA versenysorozat egy nagyszerű lehetőség a hallgatói vállalkozók számára, aminek keretében értékes tanácsokkal, életre szóló üzleti és baráti kapcsolatokkal, partnerekkel gazdagodhatnak. A Startup Grind Budapest a világ legsikeresebb üzleti döntéshozóit tömörítő peer-to-peer hálózatával, az Entrepreneurs’ Organization-el (EO) közösen szervezi meg minden évben a Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) elődöntőjét. A GSEA az elsőszámú, hallgatók számára életrehívott kezdeményezés, olyan fiatalok számára, akik főiskolai vagy egyetemi tanulmányaik alatt már aktívan építik új vagy meglévő vállalkozásukat. 

Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben