Hirdetés

Így nézhetünk mostantól a közösségi média hirdetésekre

A várakozások szerint 112 milliárd dollárt költenek el a közösségi médiában a hirdetők az ideiévben, azonban sok marketingvezetőnek irreális elvárásai vannak a csatornával szemben – derül ki a Forrester felméréséből. A kutatócég szerint a marketingigazgatók majdnem harmada (31 százalé) nem tudja pontosan megmutatni, hogy milyen hatásuk van a közösségi médiás reklámoknak a vállalkozásukra.

Hirdetés

A Forrester elemzése szerint az egyik legnagyobb gondot az irreális elvárások jelentik, ugyanis sok esetben a marketingvezetők úgy vélik, hogy a digitális korszakban a közösségi médiában történő hirdetés önmagában megnyitja a „pénzcsapokat”. A kutatócég szakértői szerint az igaz, hogy az olyan felületek, mint például a Facebook elsődleges üzleti haszna a reklámozási lehetőségben rejlik, azonban hiba csak erre használni a közösségi médiát.

A kizárólag a közösségi médiára épülő hirdetési stratégia helyett az ezeken a platformokon alkalmazott taktitákat és technológiákat más csatornákkal összehangoltan kellene használni a tágabban értelmezett marketing célok elérése érdekében – mutattak rá a tanulmány készítői.

A Forrester konkrét példákon át is rámutat, hogyan lehetne még jobban kihasználni a közösségi médiában rejlő lehetőségeket. Az egyik terület, ahol a kutatócég szerint komoly lehetőségek vannak még, a felhasználók által létrehozott tartalmak, amelyek a közösségi oldalakon kívül is jól hasznosíthatók. Erre kiváló példa az Apple „Shot on iPhone” kampánya, melynek keretében a felhasználók által a telefonokkal készített fotókat és videókat újrahasznosítottákk tévéreklámok, óriásplakátok és nyomtatott hirdetések formájában.

Hirdetés
Hirdetés

Innovatív képzéseket indítanak a szakképzési centrumok

A Széchenyi 2020 programban elindult az “A gazdaság fokozatváltását támogató innovatív képzések” című kiemelt projekt, amelyet az IKK Innovatív Képzéstámogató Központ, mint konzorciumvezető kilenc szakképzési centrummal együttműködve valósít meg, 9 milliárd 941 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatás segítségével – közölte az IKK pénteken az MTI-vel.

Bővebben

Kiberveszélyek felhőn innen és túl

A digitalizáció hallatán sokunknak a gyors és kényelmes felhőszolgáltatások jutnak az eszünkbe. Most sincs ez másként, amikor egyik napról a másikra kellett az offline munkát online folyamatokra cserélni. Egy rosszul bevezetett felhőalapú megoldás azonban váratlan veszélyeknek teheti ki a szervezetet, érdemes ezért a már meglévő infrastruktúránkra alapozni, ami hosszabb távon az IT költségek átláthatóságát is javítja.

Bővebben

100 millió euró értékű befektetési kört zárt a Bolt

Újabb, 100 millió euró (35 milliárd forint) értékű befektetési kört zárt a Bolt, a vezető európai utazási és szállítási platform. A befektetésből a vállalat tovább folytatja utazásszervező, mikromobilitási és ételszállító szolgáltatásainak terjesztését Európában és Afrikában. A Bolt személyszállítási mobilapplikációjával lépett a magyar piacra 2016-ban – előbb Budapesten, majd Debrecenben -, pár hete pedig elindította a Bolt Food ételházhozszállító szolgáltatását a magyar fővárosban.

Bővebben

Innovatív rollertöltő, virtuális malacpersely, blockchain alapú megújulók: győzteseket hirdetett az MVM Edison 2020

Elektromos rollerek indukciós töltőállomásai, egy fiatalokat megcélzó bankolást, megtakarítást új szintre emelő alkalmazás, valamint a blockchain alapú megújuló energia közösségi finanszírozását lehetővé tevő megoldás állhatott az MVM EDISON 2020 startup verseny képzeletbeli dobogójára. Az első három helyezettnek lehetősége lesz, hogy akár 50 millió forint értékű magvető befektetéshez jusson az MVM Csoporttól.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások