Hirdetés

Házhoz jön az ételpornó

Korszerű, finom, változatos és egészséges. Mást nem is várnánk el a mindennapi betevőnktől – ezt jól tudja a YoloFoodPorn gasztrostartup is, így biztosítja is mindezen minőségi feltételeket. Az ételpornó fogalmának bevezetésén sokan nevettek, de sikereikkel rácáfoltak a kezdeti kételkedő véleményekre.

Minden várakozást felülmúlóan teljesít a 2017 elején indult YoloFoodPorn. A magyar cég ötcsillagos szállodai minőségű, egészséges, finom ételeket szállít házhoz, gourmet-módra főz, mindezt úgy, hogy az átlagembernek is megfizethető. A startup abszolút sikernek örvend, most országos terjeszkedésen is gondolkoznak.

A YoloFoodPorn egy év alatt kinőtte magát száz négyzetméteres konyhájából, ma már egy csúcstechnológiával felszerelt, négyszer akkora alapterületű, ötcsillagos szálloda konyhájához hasonlító műhellyel rendelkeznek. A személyzet is megtöbbszöröződött.

A startup mottója, hogy az egészség sosem volt még ennyire finom. Ennek tükrében kooperálni kezdtek Németh Dorottya fitneszvilágbajnokkal, a cukorbetegeknek pedig a Sportkontroll dietetikusai állítják össze a menüket.

„A filozófiánkból nem adtunk vissza, nem alkuszunk. Továbbra is nagyon jó minőségű élelmiszerekből dolgozunk, nagy hangsúlyt fektetünk a tálalásra és komposztálható a csomagolóanyagunk. A mai napig hajnalban kezdődnek az előkészületek és a főzésbefejezések. Ameddig csak bírjuk, szeretnénk ezt a színvonalat tartani. Egyre több menükategóriánk van, miközben árat nem emeltünk” – magyarázta Kiss Gábor séf, aki korábban világszerte vezette ötcsillagos szállodák konyháit, de főzött már nagykövetségeken és államfőknek is.

A cég ideológiája, hogy sose ragaszkodjunk a megszokotthoz, ízleljünk meg más ételeket is, ne legyenek előítéleteink és kipróbálás után mondjuk csak véleményt. A sokszínű, nem gyakran ismétlődő ételsorokat tartalmazó étrend ugyanis önmagában komoly biztosítékot jelent arra, hogy minden szükséges tápanyagot megkap a szervezetünk.

Bár eleinte többen nevettek rajtuk, folyamatosan egyre több rendelést vesznek fel. Tapasztalataik szerint nem a felső tízezer eszi az ételeiket, mert az átlagemberek számára is elérhető áraik vannak: átlagosan 1700 forintért kiszállítással együtt a tányérunkon lehet a magas minőségű ebédünk. Ez maximum 20-30 százalékkal magasabb ár, mint egy konkurens kifőzde menüje.

„Az emberek inkább kifizetik a többletköltséget, csak legyen igényes, finom az étel, és minőségi a kiszolgálás is. A mi konyhánk igenis megfelel egy ötcsillagos szálloda technológiájának, és ezzel egy komoly piaci rést foltoztunk be…” – mondta el a YoloFoodPorn a séfje.

Van élet a KATA után?

Augusztus 31-gyel megszűnik az eddigi kata, a korábbinál csak egy jóval szűkebb kör választhatja az új katát. A következő hetekben ezért közel 400 ezer vállalkozónak kell eligazodni a lehetőségek között és megtalálni a számára megfelelő adózási formát. A K&H és a Vállalkozás Okosan szakértői mutatják, mik a következő lépések.

Bővebben

Egyre több vásárló fordul a hazai webshopok irányába

Az árfolyamváltozás miatt már egyre kevesebb esetben éri meg euróban vagy dollárban külföldről rendelni, így még több vásárló fordul a hazai internetes áruházak irányába. A hazai webshopokon erősödő igény jelentkezik az önfenntartó életmóddal kapcsolatos árucikkek iránt. Emellett most jött el az ideális pillanat a külpiacok felé való nyitásra is a hazai e-kereskedelemben – véli Surányi Ferenc webshop-szakértő, az M. I. Solution Kft. ügyvezetője.

Bővebben

Magyarországot is beválasztotta neves innovációs programjába az MIT

A világ legjobb egyetemével dolgoznak együtt a magyar innovációs ökoszisztéma szereplői a következő két évben. A bostoni MIT vállalkozói akcelerációs program célja, hogy együttműködésre sarkallja a nemzetközi résztvevőket, akik aztán hatékonyabban segíthetik saját régiójuk fejlesztését. Magyarországnak ezzel lehetősége nyílik arra, hogy a világ innovációs élvonalába kerüljön. 

Bővebben

Várhatóan négyszeresére nő az arcfelismerés piaca – magyarok is kiveszik a részüket

Korábban sokan idegenkedtek a digitális arcfelismerő rendszerektől, de ma már egyre többen ezzel a megoldással oldják fel az okostelefonjukat, a következő évtizedben pedig várhatóan négyszeresére nő az arcfelismerés jelenleg 4 milliárd dolláros piaca. A rendezvényszervezéstől a vendéglátáson át a biztonságtechnikáig számos iparág húzhat hasznot a technológiából, és ebből magyar szakemberek is kivehetik a részüket.

Bővebben

Újabb külföldi irodát nyitott a Green Fox Academy Pozsonyban

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második külföldi központját, Pozsonyban. A Magyarországról indult bootcamp látványos eredményeket ér el: Csehországban és Szlovákiában is piacvezető az állásgaranciás rövid ciklusú IT képzések terén, a felvett és a munkaerőpiacon elhelyezett hallgatók száma alapján. A cég eközben elindította eddigi legnagyobb létszámú, nemzetközi képzését és erősíti regionális szintű vállalati partnerségeit.

Bővebben

Megtriplázódott a villanyautók száma Magyarországon

Látványos bővülés vár a villanyautók piacára az uniós piacokon, a tervek szerint ugyanis 2035-től várhatóan csak elektromos autókat lehet értékesíteni. Magyarországon 2020 májusa óta megháromszorozódott a tisztán elektromos személyautók száma, igaz, a teljes autóparkhoz képest még marginális az arányuk – derül ki a K&H összeállításából. A pénzintézet pedig kedvező kamatozású lízingkonstrukciót nyújt a magyar cégeknek

Bővebben

Utazási élményekre irányuló hackathonra regisztrálhatnak az érdeklődők

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és az Európában egyik legnagyobbnak számító designer és kutató csapata arra törekszik, hogy az utazás zökkenőmentes legyen, még a világszerte számos repülőtéren tapasztalható bizonytalanság és utazási káosz idején is.

Bővebben

Tíz magyar női startup egy európai programban

10 női vállalkozó egy 5 hónapos pre-inkubációs programon vesz részt, amelyben az agrár-élelmiszeripari ágazat sajátos kihívásaira való megoldások létrehozásához kapnak segítséget. Ez a program a női vállalkozókat támogatja vállalkozásuk fejlődésének korai szakaszában, általában még a cég megalapítása előtti szakaszban.

Bővebben

A fenntarthatóság többet jelent a zöld megoldásoknál

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését jelenti, míg a társadalmi kérdések háttérben maradnak. Az inkubátor ezért a most induló jelentkezési időszakában a környezetvédelmi megoldásokat hozó csapatok mellett a nemi esélyegyenlőséget és a női egyenjogúságot segítő startupokra is kiemelt figyelmet fordít.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások