Hirdetés

Házhoz jön az ételpornó

Korszerű, finom, változatos és egészséges. Mást nem is várnánk el a mindennapi betevőnktől – ezt jól tudja a YoloFoodPorn gasztrostartup is, így biztosítja is mindezen minőségi feltételeket. Az ételpornó fogalmának bevezetésén sokan nevettek, de sikereikkel rácáfoltak a kezdeti kételkedő véleményekre.

Minden várakozást felülmúlóan teljesít a 2017 elején indult YoloFoodPorn. A magyar cég ötcsillagos szállodai minőségű, egészséges, finom ételeket szállít házhoz, gourmet-módra főz, mindezt úgy, hogy az átlagembernek is megfizethető. A startup abszolút sikernek örvend, most országos terjeszkedésen is gondolkoznak.

A YoloFoodPorn egy év alatt kinőtte magát száz négyzetméteres konyhájából, ma már egy csúcstechnológiával felszerelt, négyszer akkora alapterületű, ötcsillagos szálloda konyhájához hasonlító műhellyel rendelkeznek. A személyzet is megtöbbszöröződött.

A startup mottója, hogy az egészség sosem volt még ennyire finom. Ennek tükrében kooperálni kezdtek Németh Dorottya fitneszvilágbajnokkal, a cukorbetegeknek pedig a Sportkontroll dietetikusai állítják össze a menüket.

„A filozófiánkból nem adtunk vissza, nem alkuszunk. Továbbra is nagyon jó minőségű élelmiszerekből dolgozunk, nagy hangsúlyt fektetünk a tálalásra és komposztálható a csomagolóanyagunk. A mai napig hajnalban kezdődnek az előkészületek és a főzésbefejezések. Ameddig csak bírjuk, szeretnénk ezt a színvonalat tartani. Egyre több menükategóriánk van, miközben árat nem emeltünk” – magyarázta Kiss Gábor séf, aki korábban világszerte vezette ötcsillagos szállodák konyháit, de főzött már nagykövetségeken és államfőknek is.

A cég ideológiája, hogy sose ragaszkodjunk a megszokotthoz, ízleljünk meg más ételeket is, ne legyenek előítéleteink és kipróbálás után mondjuk csak véleményt. A sokszínű, nem gyakran ismétlődő ételsorokat tartalmazó étrend ugyanis önmagában komoly biztosítékot jelent arra, hogy minden szükséges tápanyagot megkap a szervezetünk.

Bár eleinte többen nevettek rajtuk, folyamatosan egyre több rendelést vesznek fel. Tapasztalataik szerint nem a felső tízezer eszi az ételeiket, mert az átlagemberek számára is elérhető áraik vannak: átlagosan 1700 forintért kiszállítással együtt a tányérunkon lehet a magas minőségű ebédünk. Ez maximum 20-30 százalékkal magasabb ár, mint egy konkurens kifőzde menüje.

„Az emberek inkább kifizetik a többletköltséget, csak legyen igényes, finom az étel, és minőségi a kiszolgálás is. A mi konyhánk igenis megfelel egy ötcsillagos szálloda technológiájának, és ezzel egy komoly piaci rést foltoztunk be…” – mondta el a YoloFoodPorn a séfje.

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben