Hirdetés

Gyors fejlesztéssel állt elő a ViddL futárszolgálat a járványügyi helyzetben

A koronavírus megérkezése óta jelentős növekedésnek indult az online vásárlás és a házhozszállítás. De vajon mennyire veszélyes az, ha a címzettnek a futár eszközén kell aláírni, és ezzel igazolni a csomag átvételét? A tudatos szolgáltató egy ilyen nehéz időszakban reagál a változásokra, és megóvja ügyfeleit. Így tett a ViddL futárszolgálat is.

Hirdetés

A COVID-19 új koronavírus járványra a ViddL futárszolgálat meglehetősen kreatív módon reagált. „Az elmúlt egy hétben jó pár kézbesítésünk volt, amikor futárunktól nem akarta átvenni a címzett a csomagot a fertőzéses veszélytől tartva. Erre a problémára kellett minél előbb reagálnunk.” – mondta Tüske Tamás, a ViddL ügyvezetője. „Futárjaink minden kézbesítés után kézfertőtlenítőt használnak, de mi még nagyobb figyelmet szerettünk volna fordítani ügyfeleink biztonságára. A legutóbbi fejlesztésünknek köszönhetően a címzettnek már nem kell a futárunk okostelefonján elektronikus aláírást adni. A reggeli e-mail értesítést követően, a címzettet egy gombnyomás választja el attól, hogy a futár érkezéséig a saját mobilján vagy laptopján aláírásával igazolja a csomag átvételét. Az aláírás beküldése után a címzett kap egy 6-számjegyű kódot, melyet a futárnak kell megadni, és ezzel megtörténik a csomagátadás.” – folytatta Tamás.

„Fontos megemlíteni, hogy az aláírást bármikor megteheti az ügyfél, akár órákkal a futár érkezése előtt is. A csomag átvételekor a címzett még elállhat a kézbesítéstől, hiszen csak a kód megadása után tároljuk véglegesen az elektronikus aláírást.”– tette hozzá Domán Dániel, a ViddL technológiai vezetője.

„Ezen a héten teszt jelleggel több száz címzettünknek ment „no contact delivery” e-mail, és a címzettek közel fele élt is a lehetőséggel. Célunk, hogy jövő héttől már az összes címzettünknek legyen lehetősége az érintésmentes aláírásra.”

A ViddL az utolsó kilométeres kiszállításra specializálódott delivery startup. Digitális megoldásának köszönhetően, a ViddL futárok applikációjuk segítségével tudnak kézbesíteni Budapest egész területén. A startup kézbesítési hatékonyságát a jól kidolgozott értesítési rendszer adja: a címzettek bármikor módosíthatják a kézbesítés címét és időpontját, mely információ azonnal meg is jelenik a futár applikációjában. A csomagok útvonalát a ViddL megoldása optimalizálja, így órára pontosan kiszámítható a futár érkezésének időpontja. A ViddL e-mailes és SMS-es értesítés mellett Magyarországon egyedüliként Facebook Messengeren is értesíti a címzetteket a futár érkezéséről. A startup cégnél gyakorlatilag bárki lehet futár egy regisztrációt és egy személyes találkozást követően. A ViddL futárok applikációjuk segítségével 3 órás idősávokban foglalhatnak maguknak munkaidőt, kiszállított csomagok után kapják fizetésüket, és megválaszthatják szállítási eszközüket, így akár gyalogosan is szállíthatnak a főváros területén.

Hirdetés

Virtuális showroom indult az innovatív magyar ötletek támogatására

Elindult Magyarország első virtuális tőkebefektetési piactere, az Első Magyar Virtuális Tőkebefektetési Showroom (EMVITIS), amely kifejezetten azoknak az innovatív magyar startupoknak és cégeknek nyújt bemutatkozási lehetőséget, amelyek megoldást kínálnak a koronavírus-járvány okozta helyzetre, és segíthetik az ország gazdaságának újraindítását. A digitális platformot már a közeljövőben tőzsdére tervezik vinni – közölte az EMVITIS az MTI-vel.

Bővebben

Online ügyintézés kezdőknek

A kialakult járványügyi helyzet miatt sokan csak most ismerkednek az ügyintézések elektronikus formáival. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő vlogsorozatával és játékosan tanító vigyázz#KáPé mobilapplikációjával már az előző tanévben megkezdte a digitális átállást. A témák között az online vásárlással és netbankolással is játékosan ismerkedhetünk meg, így jó alkalom ez arra, hogy szülők és gyerekek, akik mostanra már belerázódtak az otthoni tanulásba, együtt bővítsék ismereteiket.

Bővebben
Hirdetés

Napról napra növekszik a rendelkezésre álló tehetségek száma

A magyar vállalkozások egy hónapja számos szektorban még munkaerőhiányról számoltak be, a munkaerőpiaci változások miatt viszont mára napról napra nagyobb tehetségbázis érhető el a hazai elbocsátások és a külföldről hazatérő munkavállalók miatt is. Bár az álláshirdetések száma globálisan csökken, a versenyképes szektorok vállalatai már rájöttek, a hosszútávú munkaerőpiaci siker kulcsa az, ha a lehető legjobb megfelelőséggel rendelkező emberek csatlakoznak hozzájuk.

Bővebben

Virtuális mentorprogramot indít a Design Terminal

A megváltozott gazdasági környezetben a megszokottnál is nagyobb segítséget nyújt a startupoknak a Design Terminal. Hamarosan induló, tavaszi Mentorprogramjában kiemelt hangsúly kerül arra, hogyan élhetik túl a válságot a vállalkozások. Az inkubációs program az online térbe költözik, ez azonban a közösségépítésben sem akadályozza majd a társadalmi kihívásokra innovatív megoldást kínáló startupokat.

Bővebben

Ragadd meg innovatívan a gyerkőcök figyelmét!

Mindenki a legjobb tudása szerint igyekszik megtalálni azt a területet, ahol még zavartalanul folyik a munka és van lehetőség segíteni. Az általánosságban vett „felesleges, mert úgy sem értek hozzá” felfogás sok emberen lett úrrá, de szerencsére még mindig van jó pár olyan cég, ahol szuperhősként küzdenek a dolgozók. Az egyik ilyen cég a győri székhelyű Szintézis-NET is, amely az informatika világában él, mozog és alkot kiemelkedő minőségben.

Bővebben

Az átalakult hétköznapokra keres innovatív ötleteket a Startup Campus

Idén tavasszal virtuálisan indítja el a győri Széchenyi István Egyetemmel közös inkubációs programját a Startup Campus, a Quantum Leap és az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures. A képzés végén 20 milliós befektetést is szerezhetnek azok a Győr térségi innovátorok, akik a világjárványban megváltozott hétköznapokra kínálnak megoldásokat vagy egyéb innovatív ötleten, prototípuson dolgoznak.

Bővebben

Ingyenes túlélőcsomaggal segít a kisvállalkozásoknak a Briefly

Home office. Önkéntes karantén. Törölt sportesemények és koncertek, lemondott esküvők. A visszahúzódás és távolságtartás segít enyhíteni a koronavírus-válságot, a gazdaságra azonban fenyegetően hat. A kisvállalkozásokat sújtja a leggyorsabban a vásárlási szokások hirtelen megváltozása, melyet ugyanilyen gyorsan kell helyreállítani, hiszen kedvenc kisvállalkozásaink nem csak a bevételeik csökkenésével vagy marketingtevékenységük visszafogásával néznek szembe, hanem elbocsátások előtt állnak, sőt több estetban saját és családjuk megélhetése forog kockán.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások